Abigor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) En kompis følte sterkt for å ringe meg for å dele "Det beste han noensinne hadde opplevd". Da hadde han passert det området ved gjerdet der alle pisser, der han hadde sett et kvinnfolk stå på kne i pissegresset og suge en kis. Drøyt å stå på kne i pissegress, altså. Det er livsfarlig å bevege seg på noen som helst måte som gjør at du kommer i kontakt med høyt gress, gjerder eller busker! På en bensinstasjon på vei hjem så jeg en som gikk på gresset, barbeint, og stoppet et lite stykke før buskene. Så tisset han på gresset. Hva fikk han til å tro at ingen før ham hadde gått akkurat samme veien, stoppet et skritt tidligere, og pisset der han selv stod? Skjønner meg ikke stort på folkene der nede. Her er et av høydepunktene, noe så unikt som en Rhapsody-konsert: Endret 8. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) De har blitt utrolig gode live, ja. Har DVD'n fra 2008. Banker det meste jeg har hørt av liveband. http://www.youtube.com/watch?v=3h0GWD_MIOo Holy Tandeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeforce. Endret 8. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 For min del var Kreator-konserten høydepunktet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva var setlisten? Mye gammelt, eller? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva var setlisten? Mye gammelt, eller? Nei. Jeg husker: Hordes of Chaos, Destroy What Destroys You, Enemy of God, Violent Revolution også selvfølgelig Pleasure to Kill. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Setlisten var Choir of the Damned Hordes of Chaos (A Necrologue for the Elite) Warcurse Endless Pain Destroy What Destroys You Voices of the Dead Enemy of God Phobia Reconquering the Throne The Patriarch Violent Revolution Betrayer Flag of Hate Tormentor Hvis noen vil se, er hele konserten på nettet. http://rocksnrulestv.blogspot.com/2011/08/kreator-live-wacken-2011-concert.html Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg skjønner det ikke. Greit nok at bandet har gitt ut masse skiver og greier, men hvorfor spiller de så jævlig lite fra to av tidenes største thrash metal-klassikere? Helt ubegripelig, spør du meg. Hjelder de fleste gamle thrash metal banda. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg skjønner det ikke. Greit nok at bandet har gitt ut masse skiver og greier, men hvorfor spiller de så jævlig lite fra to av tidenes største thrash metal-klassikere? Helt ubegripelig, spør du meg. Hjelder de fleste gamle thrash metal banda. Fordi de har spilt de sangene 1400 ganger før. Derfor de lager ny sanger og album også antar jeg. Synes ikke det har vært noe spennende fra de gamle thrashbandene de siste 5 årene, men de lager likevel flusst med album. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Stemningen var i alle fall "sky high" på Kreator-konserten. Jeg tror de fleste gir en lang faen i om de spiller gamle sanger, konserten var dritfet. Men du hadde sikkert noen gamle grinebitere som satt bakerst og banna fordi de ikke spilte den og den sangen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Som du sier, hver sin smak. For min del er In the Nightside Eclipse og Anthems to the Welkin at Dusk helt dere nede med The Shadowthrone, Nemesis Divina, Arntor og andre jallaskiver. Fra de skivene er det kun eui låt som for min del holder mål, og det er den mesterlige Inno A Satana. Dritkul låt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ah, jeg har virkelig begynt å like Circus Maximus. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det som skuffende med de gamle rockerne som Halford og Ozzy er at de har glemt tekstene! De står og stirrer på en skjerm like foran scenen så de vet hva de skal lese. Det er rett og slett karaoke. Noen andre som har lagt merke til det? Eller vet om flere? Endret 8. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 MAYHEM Bassist To Have Evil Spirits Driven Out Of Him On Norwegian National TV http://metalshockfinland.wordpress.com/2011/08/08/mayhem-bassist-to-have-evil-spirits-driven-out-of-him-on-norwegian-national-tv/ Haha! Det her blir fett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Yes, det blir konge deluxe! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 MAYHEM Bassist To Have Evil Spirits Driven Out Of Him On Norwegian National TV http://metalshockfin...an-national-tv/ Haha! Det her blir fett. Hahahaha så genialt. Necrobutcher blir bare bedre og bedre. Selv om han virkelig har tråkka i salaten flere ganger (og grovest forrige gang på wacken) så er han en tvers igjennom fet fyr. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Helvete, for ei breial skive det her er. http://www.youtube.com/watch?v=h_gf2iqscFM http://www.youtube.com/watch?v=oO_I2Rxesfg 74 minutter med stygg, primitiv og jævlig fet black metal. Endret 9. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som har noe info om Svartidauði skal gi ut noe nytt snart? Promoen de ga ut på Black Mass er så jævelig bra, må ha mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Siden det straks bærer nedover til andre studier, så lurte jeg på om hvordan det er med konserter i Tr.heim? Er ikke akkurat forvendt med konserter hver måned så håper på at det blir bedre der nede. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 På metallsiden er det smått kjipt tbh - hender at Blæst har noe interessant. På den fronten har Samfundet vært en vits det siste året. Går antagelig glipp av Veronica Maggio og. :---( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå