Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

En kompis følte sterkt for å ringe meg for å dele "Det beste han noensinne hadde opplevd". Da hadde han passert det området ved gjerdet der alle pisser, der han hadde sett et kvinnfolk stå på kne i pissegresset og suge en kis. Drøyt å stå på kne i pissegress, altså.

Det er livsfarlig å bevege seg på noen som helst måte som gjør at du kommer i kontakt med høyt gress, gjerder eller busker!

På en bensinstasjon på vei hjem så jeg en som gikk på gresset, barbeint, og stoppet et lite stykke før buskene. Så tisset han på gresset. Hva fikk han til å tro at ingen før ham hadde gått akkurat samme veien, stoppet et skritt tidligere, og pisset der han selv stod? Skjønner meg ikke stort på folkene der nede.

Her er et av høydepunktene, noe så unikt som en Rhapsody-konsert:

post-118993-0-36839100-1312829002_thumb.jpgpost-118993-0-57614900-1312829003_thumb.jpg

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner det ikke. Greit nok at bandet har gitt ut masse skiver og greier, men hvorfor spiller de så jævlig lite fra to av tidenes største thrash metal-klassikere? Helt ubegripelig, spør du meg. Hjelder de fleste gamle thrash metal banda.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det ikke. Greit nok at bandet har gitt ut masse skiver og greier, men hvorfor spiller de så jævlig lite fra to av tidenes største thrash metal-klassikere? Helt ubegripelig, spør du meg. Hjelder de fleste gamle thrash metal banda.

Fordi de har spilt de sangene 1400 ganger før. Derfor de lager ny sanger og album også antar jeg. Synes ikke det har vært noe spennende fra de gamle thrashbandene de siste 5 årene, men de lager likevel flusst med album.

Lenke til kommentar

Stemningen var i alle fall "sky high" på Kreator-konserten. Jeg tror de fleste gir en lang faen i om de spiller gamle sanger, konserten var dritfet. Men du hadde sikkert noen gamle grinebitere som satt bakerst og banna fordi de ikke spilte den og den sangen.

Lenke til kommentar

Som du sier, hver sin smak. For min del er In the Nightside Eclipse og Anthems to the Welkin at Dusk helt dere nede med The Shadowthrone, Nemesis Divina, Arntor og andre jallaskiver. Fra de skivene er det kun eui låt som for min del holder mål, og det er den mesterlige Inno A Satana. Dritkul låt!

:mellow:

Lenke til kommentar

Det som skuffende med de gamle rockerne som Halford og Ozzy er at de har glemt tekstene! De står og stirrer på en skjerm like foran scenen så de vet hva de skal lese. Det er rett og slett karaoke. Noen andre som har lagt merke til det? Eller vet om flere?

post-118993-0-54832100-1312833081_thumb.jpg

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...