""" Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Og: http://www.youtube.com/watch?v=OoHn2vmxKks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kontrer med grisebra 90-talls metall http://www.youtube.com/watch?v=JyGtiPYL6Uo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kontrer med tidenes beste metallåt! Hør HELE! http://www.youtube.com/watch?v=-uakxkjYMDI Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg krever diplom tilsendt i posten samt offentlig annerkjennelse for å ha brukt 4:28 minutter av denne veldige morgenstund til klippet over. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Snart blir vel Linkin Park OK også..and that's when the world ends. But we'll keep on dancing. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Beklager, jeg klarte bare 22 sekunder av låta før jeg innså at du tok feil (Hint: Det er da hun begynner å synge). Sacred Storm, derimot, er knallbra: De har forsåvidt også et kvinnelig medlem, men hun spiller trommer i stiletthæler, så hun er kul nok. Dessuten er hun over gjennomsnittet pen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Får ikke sjekka så mye nå, men er det hu middelmådige trommistösa som har fått masse sponsorer og dritt, og har masse videoer av seg selv på youtube? Har ikke hørt bandet, dog. Kjærringa er trommis. Bra tös. Spiller dritfett, men tror muligens hun er ute av bandet. Kommer til Oslo seinere i år. Blir blodfett! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Litt for glad i seg selv er hun nok, men hun er da absolutt dyktig til å spille trommer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hun er dyktig nok hva det tekniske angår, men spør du meg spiller hun helt forferdelig kjedelig på alt jeg har sett av videoer av henne. Alltid ekstremt ræva trommelyd har hun og. Men skal sjekke ut låta du posta og et par til når jeg kommer hjem, så får jeg høre hvordan hun er i bandet sitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Beklager, jeg klarte bare 22 sekunder av låta før jeg innså at du tok feil (Hint: Det er da hun begynner å synge). Da hørte du ikke det knalleste av alt knall! Hør igjen! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 shoppe etter litt lyd i morgen. noen tips? beherit, dråpsnatt, vektor, funeral mist, marduk og ondskapt er noe av det jeg liker. for å si det slik, svensk black-metal går jeg gjerne god for. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Draco Sit Mihi Dux har nettopp blitt reutgitt på både LP og CD. Lp utgaven er meget pen. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) sett litt etter i utvalget til sjappe som er aktuell i morgen. der finner jeg litt forskjellig, såklart, men: Necrophagia - deathtrip 69 (er det noe groove i denne?) Winter - Into darkness Mortuary Drape - secret sudaria dette da på vinyl. noen som vil vouche for disse? btw. gammel nachtmystium, hvordan låter det i forhold til f.eks black meddle? har ikke høyttalere på pc`n, så jeg får ikke tjuvlånt noe til lytting. Endret 4. august 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har Into Darkness på vinyl selv, og kan virkelig gå god for den. Rå Doom/Death i klassisk stil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Alle de tre skivene der er bra. Spesielt Winter og Mortuary Drape er dritbra! Og gammel Nachtmystium er streit black metal. Ikke noe psychedelisk rock eller noe sånt å spore der. Men jeg stemmer for Forgotten Woods - Baklengs Mot Stupet. Hill! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 de har forgotten woods, men ikke den der baklengs mot stupet. den de har derimot er sjel av natten! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Baklengs Mot Stupet er en samling med bandets to første skiver og Sjel av Natten som er en EP. Jeg sier kjøp. Suveren black metal. Oversett som bare det. Helt konge! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mICQCmCVBig&playnext=1&list=PL58ABD6E324CB606A lett å like. vet ikke om denne har versert her tidligere? ganske streite saker, men det er gys nok i det for min del. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kjøp Mortuary Drape! Anbefales på det varmeste Om du er ute etter svensk burde du prøve deg på Mortuus - De contemplanda Morte. Ofermod - Mystérion Tés Anomias er også jævelig fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå