Athesh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen her som hører på Spawn of Possession? Ufattelig bra! Har blitt helt hekta på technical death metal jeg, noen som har noe å anbefale? Har hørt Necrophagist og Spawn of Possession så langt, de to liker jeg veldig godt! Nile som sagt, ellers må du prøve Atheist (skiva Unquestionable Presence spesielt), Cynic (har bare ei skive, Focus), Dying Fetus (litt grind core i starten...), Death, Carcass, Meshuggah, Cryptopsy og Suffocation. Noen av mine favoritter i denne sjangeren... Endret 5. desember 2007 av Athesh Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mye bra eksempel på bra musikk her ja Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nile som sagt, ellers må du prøve Atheist (skiva Unquestionable Presence spesielt), Cynic (har bare ei skive, Focus), Dying Fetus (litt grind core i starten...), Death, Carcass, Meshuggah, Cryptopsy og Suffocation.Noen av mine favoritter i denne sjangeren... For å ikke snakke om TesseracT. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg hørt utrolig mye på The Burning Halo av Draconian, så nå lurer jeg på om jeg skal skaffe en skive til She Dies Fiolin, piano, tunge akkorder, dyp growl, lys kvinnevokal = Trist som faen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dystert er kanskje en mer passende beskrivelse. Jeg må nesten bøye meg i støvet for basstrommene på Litany. Skikkelig gromlyd. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikkje like synkront, men det går da rundt. Langt betre enn songane over også. Fy faen i Satan det var grisefett. Noen album som kan anbefales? Disturbing The Noise. Det er på den skiva Deathraiser er. Brasiliansk thrash på sitt beste. Dei har eit par skiver til, men lyden er heilt jævleg på desse. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg hørt utrolig mye på The Burning Halo av Draconian, så nå lurer jeg på om jeg skal skaffe en skive til She Dies Fiolin, piano, tunge akkorder, dyp growl, lys kvinnevokal = Trist som faen Synes engelskuttalen virker litt amatørmessig, jeg Men fett er det, virkelig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen her som hører på Spawn of Possession? Ufattelig bra! Har blitt helt hekta på technical death metal jeg, noen som har noe å anbefale? Har hørt Necrophagist og Spawn of Possession så langt, de to liker jeg veldig godt! Litt å velge i Cannibal Corpse Cynic Prostitute Disfigurement Defaced Creation Vital Remains Death Atheist Necrophagist Torture Killer Severe Torture Suffocation Morbid Angel Decapitated Hate Eternal Cryptopsy Augury Martyr Disgorge Psycroptic Bloodgasm Bloodbath Sanatorium Deicide Nile Hypocrisy Vehemence Gloria Morti Dying Fetus Devourment Goregasm Blood Red Throne Emeth Arsis IIIrd Soveregin Obliteration Vile The Allseeing I Obituary Aeon Vile Endret 5. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 FAEN FAEN FAEN. Immolation til Oslo. FAEN. Og eg er ikkje 18 på den tida. FAENFAENFAEN. Bitterness. Kjipt som faen å misse eit av favorittbanda to gonger på eit år. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 FAEN FAEN FAEN. Immolation til Oslo. FAEN. Og eg er ikkje 18 på den tida. FAENFAENFAEN. Bitterness. Kjipt som faen å misse eit av favorittbanda to gonger på eit år. NFO PLX Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 South of Heaven. Lørdag 29. mars. Melechesh, Goatwhore, Sickening Horror spiller også til dans. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm, nesten vært litt fristende og tatt turen. 10 år og vel så det siden jeg så Immolation sist. Får håpe de er mer heldig med lyden denne gangen enn de var på Rockefeller. Den gangen formerlig rant det havregrøt ut av anlegget. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir nok en tur ja. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg blir gal snart. Uansett hvor mye jeg prøver hører jeg to forskjellige versjoner av lyrikken på "The Apostle In Triumph" av Opeth - hver gang. (3.48 ut i sangen) Den jeg hører: So Judah fucked it up. Det som blir sagt: In solitude I wander. Utrolig at det er mulig for disse to å ligne så mye. *LER* Artig å lese ting man tror det kan være/høre ut som og deretter høre på det selv.. Forøvrig en fantastisk sang. En av mine favoritter av Opeth. Orchid har ikke fått den oppmerksomheten den fortjener i forhold til de andre albumene. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt en del på Meshuggah i det siste. Skikkelig koselig musikk. Forstår du tekstene der, forstår du hele verden, tror jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg hørt utrolig mye på The Burning Halo av Draconian, så nå lurer jeg på om jeg skal skaffe en skive til She Dies Fiolin, piano, tunge akkorder, dyp growl, lys kvinnevokal = Trist som faen Synes engelskuttalen virker litt amatørmessig, jeg Men fett er det, virkelig. Hør akkurat 3:40 i sangen hvor han sier "i had forgotten". Det blir vel ikke mer norsk/svensk/engelsk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt en del på Meshuggah i det siste. Skikkelig koselig musikk. Forstår du tekstene der, forstår du hele verden, tror jeg. Off, ja. Digger den kombinasjonen av thrash og det selve tekniske, og med preposisjonalske sangtitler som "Inside What's Within Behind" gjør ikke saken akkurat noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 noen som har en formening om turisas?? jeg synes de er helt kule Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 South of Heaven. Lørdag 29. mars. Melechesh, Goatwhore, Sickening Horror spiller også til dans. Where? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå