b-real Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 "Alt var så mye bedre før da jeg var ung" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det VAR det. Da kunne menn gå i horeklær uten å være homofile. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tull og tøys. Damnation er ei ordentlig bra skive. Men jeg må innrømme at det er de fire første skivene jeg hører på når det gjelder Opeth. De to siste er helt krise, og den nye ser ut til å følge de hva kvalitet angår. Når jeg tenker kjedelig og Opeth, da er det faktisk Damnation plata som lyser blodrødt. Plata er fin den, men akk så k.j.e.d.e.l.i.g i lengden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nein! Flott plate som gir meg masse. Liker'n gætt! Men som sagt, de fire første. Spesielt "Morningrise" er helt suveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Angående Opeth kan jeg ikke helt se problemet med at et band og musikken deres utvikles og modnes over tid. Det er jo et tegn på at de ikke stagnerer, men er dynamiske, reflekterte og intelligente. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan presterer du å konkludere med det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Spørsmålet er vel hvorvidt et band MÅ forholde seg til sjangeren de begynte med, eller om de får lov til å eksperimentere og utvikle seg som musikere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Forandring != utvikling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Driter i om band utvikler/forandrer sound (Sigh, Boris etc.), eller om et band kjører på med det samme gamle (Tangorodrim) så så lenge kvaliteten opprettholdes. Kvalitet > utvikling/forandring. Ræva. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Korrekt! http://www.youtube.com/watch?v=IBlPzBQgYM8 Latterlig kule greier. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott tråd! Hører for tiden stort sett på Iconoclast av Symphony X for tiden (i alle fall i bilen). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=L_VfxKiLinc LALALALALALALLALALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skitsystem har selvfølgelig ingenting i en metaltråd og gjøre, men gud så fett Skitsystem er. Stigmata er dog bandets desidert dårligste utgivelse, uten at den er dårlig av de grunn. Dritbra skive! Grusefett band! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skitsystem er rimelig ålreit. Meeen, Fader War, woho Lenke til kommentar
2ore Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skitsystem har selvfølgelig ingenting i en metaltråd og gjøre, men gud så fett Skitsystem er. Stigmata er dog bandets desidert dårligste utgivelse, uten at den er dårlig av de grunn. Dritbra skive! Grusefett band! Sant nok. men så vidt jeg vet, så er det ikke noen aktive crust/hardcore-tråder på forumet, så pstet den like så godt her. De har altså plater som er bedre enn Stigmata? Hvilken anbefaler du? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Vowels: Fader War er fett, ja. Disclose's versjon av "Religiøs Terror" er helt suveren, forresten. Crippled: Vet. Dårlig med aktive punk-tråder. Kjipt. Skulle hatt en aktiv tråd som man kunne diskutert alt av punk i, men gidder ikke å mekke selv. Jeg anbefaler "Grå Värld / Svarta Tankar". Latterlig bra plate, og bandets beste. http://www.youtube.com/watch?v=05Ga109guE8 Endret 28. juli 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
2ore Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Takker! Blir like overrasket gang noen nevner et helt tilfeldig undergrunnsband og du har hørt det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Noen burde fikse en ordentlig tråd Enda en norsk perle, Kafka Prosess – Ingen Fattige, Ingen Rike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå