Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tull og tøys. Damnation er ei ordentlig bra skive. Men jeg må innrømme at det er de fire første skivene jeg hører på når det gjelder Opeth. De to siste er helt krise, og den nye ser ut til å følge de hva kvalitet angår.

 

Når jeg tenker kjedelig og Opeth, da er det faktisk Damnation plata som lyser blodrødt.

 

Plata er fin den, men akk så k.j.e.d.e.l.i.g i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Angående Opeth kan jeg ikke helt se problemet med at et band og musikken deres utvikles og modnes over tid. Det er jo et tegn på at de ikke stagnerer, men er dynamiske, reflekterte og intelligente.

Lenke til kommentar

Skitsystem har selvfølgelig ingenting i en metaltråd og gjøre, men gud så fett Skitsystem er. Stigmata er dog bandets desidert dårligste utgivelse, uten at den er dårlig av de grunn. Dritbra skive! Grusefett band!

 

Sant nok. men så vidt jeg vet, så er det ikke noen aktive crust/hardcore-tråder på forumet, så pstet den like så godt her.

 

De har altså plater som er bedre enn Stigmata? Hvilken anbefaler du?

Lenke til kommentar

Vowels: Fader War er fett, ja. Disclose's versjon av "Religiøs Terror" er helt suveren, forresten.

 

Crippled: Vet. Dårlig med aktive punk-tråder. Kjipt. Skulle hatt en aktiv tråd som man kunne diskutert alt av punk i, men gidder ikke å mekke selv.

 

Jeg anbefaler "Grå Värld / Svarta Tankar". Latterlig bra plate, og bandets beste.

 

http://www.youtube.com/watch?v=05Ga109guE8

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...