""" Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Tull og tøys. Battles in the North er jo bandets nest beste, bare et hårstrå etter debuten. Deretter følger Pure Holocaust og At the Heart of Winter, Blizzard Beasts, Sons of Northern Darkness og Damned in Black i den rekkefølgen. Alt er enten dritbra, veldig bra eller bra. Har ikke hørt siste, dog. Kun et par låter som var middelmådige. Men Diabolical Fullmoon Mysticism er aller, aller best. Faen så ond skive, og Armagedda ruler så jævlig! Dødsfet trommis! Men Battles in the North er ikke langt unna. Deilig utight, shabby og brutalt. Digg! Edit: Bandet var også suverent på årets Inferno. Infernos store overraskelse, spør du meg. Så de i 07, og bandet var på den tiden favorittbandt mitt. Men stakk før konserten var over, siden det sugde hemningsløst og jævlig. Men i år leverte de så jævlig bra! Endret 20. juli 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Diabolical Fullmoon Mysticism og Pure Holocaust fetest. Demoen er ikke så halvgæren den heller Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Old Silver Key, the new band born from the hyperactive mind of Drudkh mainman Roman Sayenko and consisting of four Drudkh members (whose names have never been made public), plus French artist Neige (Alcest) on vocals, named their debut album Tales of Wanderings. The album is set to hit the stores on September 16th (September 27th in North America). Old Silver Key has posted a track from their forthcoming album online now at Youtube. Listen below. http://www.roadburn.com/2011/07/drudkh-and-alcest-team-up-for-new-band-old-silver-key-track-posted-on-youtube/ Hnghnghnghnghnnnnnnnnnnnnnngggh!!!! Så jævlig bra. Spør du meg så låter det som den homofile broren til Alcest. Ja, den homofile broren til Alcest, som allerede var tidenes mest homofile band. Hohoh! Sinnsykt deilig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har aldri skjønt meg på nyere Manes. Nyere vil si alt utgitt etter Under Ein Blodraud Maane. Itte min kopp med kokosboller. How the world came to an end er også ei jævla fet skive, selv om den er ganske spesiell til tider. Og de kunne godt droppa sangene med fransk rap. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den franske rapen er faen meg dritfeit! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Neifyfaen. Men deeprooted er en av de kuleste låtene laga noen gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sjekka "Deeprooted" nå. Mjeh, faller fremdeles ikke for det her. Gir meg like lite nå som det gjorde for noen år siden. Rappinga i "Come to Pass" er kul da. Må innrømme det. http://www.youtube.com/watch?v=EHNj3EF9HW4&feature=related Drøyt fet låt fra ei drøyt fet skive fra et drøyt fett band. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg synes den er helt knall. Trang litt tilvenning, men når den først satt var det som støpt. Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har hørt litt på denne undergrunns-utgivelsen fra USA. Imprecations Theurgia Goetia Summa fra '95 Ganske ålreit death metal. http://www.youtube.com/watch?v=Zr6j3YX9rwQ 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Låt fra Opeths nye album. Låta er faktisk ganske fet imo! http://www.youtube.com/watch?v=etKakiXQqcU Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 The Devil's Orchard (hvis ikke YT-linken skulle fungere) Joda, fine saker dette, men må si jeg savner growls (som visstnok ikke blir noe av på denne plata ) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Virker som de resirkulerer riff fra sin egen og Dream Theaters bakkatalog bare. Skuffet, men kom som forventet. e: Ingen growls? Greit nok, selv om Opeth er bedre med enn uten, men denne låta er jo ikke på langt nær på høyde med materialet fra Damnation en gang. Endret 26. juli 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Opeth fornyer seg faktisk. Deilig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Opeth fortsetter med latterlig kjedelig musikk. Flaut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Joda, fine saker dette, men må si jeg savner growls (som visstnok ikke blir noe av på denne plata ) Det var da vanvittig trist, for jeg elsker growlinga til Åkerfeldt. Endret 26. juli 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xf8PJvUpjog Dette er MIN Opeth. Progrock-dillet kan de stappe en viss plass. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Forøvrig har også Mastodon sluppet single idag. http://www.youtube.com/watch?v=KfXCPvkqBM8 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hmm, hørte et par Mastodon-låter spille på Platekompaniet igår. Klarte ikke å sette fingern på hva det var, måtte spørre i kassa. Det hørtes jo ut som superteknisk matte-deathmetal nå. Ala Atheist/Meshuggah. Merkelig. Endret 26. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dette er MIN Opeth. Progrock-dillet kan de stappe en viss plass. Tull og tøys. Damnation er ei ordentlig bra skive. Men jeg må innrømme at det er de fire første skivene jeg hører på når det gjelder Opeth. De to siste er helt krise, og den nye ser ut til å følge de hva kvalitet angår. Det samme gjelder Mastodon. De to siste skivene er helt krise, og den nye ser ut til å følge i de skivenes fotspor. Ræv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå