Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært dritfett å se Iron Maiden spille bare gromlåter... fra kun de to første skivene, om laget besto av Paul Di'Anno, Dave Murray, Steve Harris, Clive Burr og Dennis Stratton/Adrian Smith. Ja, det kunne faktisk vært ganske fett.

Lenke til kommentar

Old Silver Key - Tales of Wanderings

SUA022.jpg?1309936547

Tracklist:

1. What Once Was And Will Never Happen Again
  2. November Nights Insomnia
  3. Cold Spring
  4. Nineteen Winters Far Away From Home
  5. Star Catcher
  6. Burnt Letters
  7. About Which An Old House Dreams

Release dato er 16 september!

Bandet består av alle 4 Drudkh medlemene på instrumentene og Neige på vokal!

Gleder meg :love:

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Og her er Fursy's ord om skiva: "Currently listening to The Old Silver Key album (Drudkh musicians + Neige Alcest). Finally the kind of album I was waiting for since a long time. Highly emotional rock music... Wonderful.. And I've been commisioned for a big work for them. I am so proud and happy"

Høres ut som om det er snakk om no' homserock her. Jeg gleder meg enda mer når jeg leser de ordene. :D

Edit: Og coverarten er også jævlig bra. Fursy ass. Alt han gjør er jo toppen av toppen. Küng!

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Haha, ja. Jeg har jævlig trua på OSK med tanke på lineup og greier, men jeg tror det blir en homofil versjon av Alcest,og det sier litt. Har faktisk trua på at Backstreet Boys og A1 vil være hardt, mandig og streit sammenlignet med det her.

Lenke til kommentar

Jeg liker Infernum veldig godt. Anbefalte faktisk ...Taur-Nu-Fuin... til en god venn i natt. Andreskiva blekner litt i forhold til debuten, men debuten er dritbra.

Og siden du drar opp en glemt polsk pærle. Veles' "Night on the Bare Mountain" er også jævlig bra. Begge er sjarmerende som bare det.

Og den her da:

http://www.youtube.com/watch?v=QgGd1awO8LM

United Aryan Evil er jævlig bra.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...