""" Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes egentlig alt GBK har gitt ut er jævelig flott, ventet leeeenge på at albumene skal bli repressed, originalene går jo for latterlige summer på Ebay. Helt enig. Kjørte igjennom Judeobeast Assassination her om dagen. Blodfete greier! Synes egentlig at The Crypt burde gi ut skivene på vinyl. Hohoh, da hadde det blit saker! Repress på CD er rimelig uinteressant. Vinyl eller tape, takk! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Alle tre albumene skal bli repressed på vinyl nå snart, Ván som gir dem ut. Har vært snakk om det siden juletider Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Eier ikke en eneste utgivelse fra Ván. Hvordan er utgivelsene dems? Standard og kjedelige? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Ván har gitt ut veldig mye bra. Urfaust, The Ruins of Beverast, Truppensturm feks. Om du tenker på vanlig svart vinyl uten mye dilldall som standard og kjedelig så ja. Jeg synes det er bedre sånn, masse forskjellige farger, pic disc og ekstrating er jeg ikke helt fan av. e: Nå eier jeg kun noen få vinyler de har gitt ut så vet ikke alt om utgivelsene, men de jeg har er relativt plaine Endret 30. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ah, OK. Må si at jeg er fan av utgivelse til f.eks. The Crypt som er sykt gjennomført og nydelige. Og da tenker jeg egentlig på alt. Det er ikke utgivelser man kun tar frem når man skal høre på de, det er utgivelser man gjerne tar frem kun for å se på og. Helt fantastisk! Har ikke vinylspiller enda, dog, men det kommer så fort jeg får flyttet. :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Skal faktisk hente den Sigh boksen på posten i morgen! Vowels: Er det ikke drakkar productions som skal gi ut GBK lpene? Må ikke begynne og surre her nå Upcoming Releases on Drakkar/ Apparitia Recordings 2011: GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Judeobeast Assassination" CD/LP Reissue - under DRAKKAR GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Mocking the Philanthropist" CD/LP Reissue - under DRAKKAR GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Kosherat" CD/LP Reissue - under DRAKKAR + GBK Tshirts Endret 30. juni 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Skal faktisk hente den Sigh boksen på posten i morgen! Bare og glede seg. For en lekkerbisken! Den er verdt pengene og vel så det, akkurat som med Infidel Art og Ghastly Funeral Theater. Hngh! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Lol jo, jeg som surrer. Gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Woot, Rammstein til Valhall i februar 2012! kilde Billettene blir lagt ut for salg 8. juli. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Woot, Rammstein til Valhall i februar 2012! kilde Billettene blir lagt ut for salg 8. juli. Rammstein Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 De skal visst spille mye gammel musikk også. Schweet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Haha! Fett! Hah! Bildet av Audrey er kult da: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Skylark? Fant plutselig albumet her om dagen, innså da at jeg hadde stilt et spørsmål om dette i denne tråden. Du skuffer uansett ikke. http://www.youtube.com/watch?v=tljhJ5-33Nk PFFFHAHAHA :-D Endret 5. juli 2011 av LarsP Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Fyttihelvete, skit og kanel. Det er et like stort sjokk, hver eneste gang. FNIZEH e: Endret 5. juli 2011 av Acrid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0-I1TCiXq3g&feature=related <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Digger at Skyklark er "store" i Japan. Har bra med fans der. Fantastisk opptreden av den kvinnelige vokalisten. Virker jo helt tilbakeståendem, og da ser jeg bort ifra synginga. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nå er det ikke mange timene før det er Maiden-konsert. På tide å starte med pilsen snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Konserten er avlyst grunnet skaden ene band-medlemmet fikk etter fotballkampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå