Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Synes egentlig alt GBK har gitt ut er jævelig flott, ventet leeeenge på at albumene skal bli repressed, originalene går jo for latterlige summer på Ebay.

Helt enig. Kjørte igjennom Judeobeast Assassination her om dagen. Blodfete greier! Synes egentlig at The Crypt burde gi ut skivene på vinyl. Hohoh, da hadde det blit saker!

Repress på CD er rimelig uinteressant. Vinyl eller tape, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ván har gitt ut veldig mye bra. Urfaust, The Ruins of Beverast, Truppensturm feks. Om du tenker på vanlig svart vinyl uten mye dilldall som standard og kjedelig så ja. Jeg synes det er bedre sånn, masse forskjellige farger, pic disc og ekstrating er jeg ikke helt fan av.

e: Nå eier jeg kun noen få vinyler de har gitt ut så vet ikke alt om utgivelsene, men de jeg har er relativt plaine

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Ah, OK. Må si at jeg er fan av utgivelse til f.eks. The Crypt som er sykt gjennomført og nydelige. Og da tenker jeg egentlig på alt.

31688284_o1.jpg?20110519232554

SighScornDefeat.jpg

1292518982844_f.jpg

Det er ikke utgivelser man kun tar frem når man skal høre på de, det er utgivelser man gjerne tar frem kun for å se på og. Helt fantastisk!

Har ikke vinylspiller enda, dog, men det kommer så fort jeg får flyttet. :!:

Lenke til kommentar

Skal faktisk hente den Sigh boksen på posten i morgen!

Vowels: Er det ikke drakkar productions som skal gi ut GBK lpene?

Må ikke begynne og surre her nå ;)

Upcoming Releases on Drakkar/ Apparitia Recordings 2011:

GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Judeobeast Assassination" CD/LP Reissue - under DRAKKAR

GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Mocking the Philanthropist" CD/LP Reissue - under DRAKKAR

GRAND BELIAL'S KEY(Usa) "Kosherat" CD/LP Reissue - under DRAKKAR

+ GBK Tshirts

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...