Vowels Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjøpte meg akkurat Gladsheim - War Wolf Spirit på kassett. Er så retro at jeg bruker walkman Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Postet feil! Endret 27. juni 2011 av CoffinKriz Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Helvete så fete sånn ca, alle bilder av Quorthon er. For en mann! Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjørte langt til gokk i dag. Hørte på Focus av Cynic hele veien. Føler meg fortsatt som en utenomjordisk skapning. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjøpte meg akkurat Gladsheim - War Wolf Spirit på kassett. Er så retro at jeg bruker walkman Tidenes Black Metal demo. Sjekk ut Honos Aquilae oog Svart Hat i samme slengen. Skoll (Gladsheim) som står bak begge prosjektene. Ka også anbefale å sjekke ut The Hate Korp (Undergrunnsirkel i Frankrike. Det finnes en egen last.fm side faktisk. The Hate Korp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 War Wolf, tidenes black metal demo? Hohoh, seriøst? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjeften din, din lugubre homo. Men joda, demoen er kul og alt det der. Men sååå bra? Seriøst? Er jo så sykt standard. Massiv hørt-det-før faktor over det hele. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Skal rapportere deg og halve kjærringa for den kommentaren der, jævla kommunist! Folk burde forresten høre på Unearthly Trance! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Faen meg du som er kommunist, din tykke løvetann! Og ja, jeg er enig! Unearthly Trance er blodfett! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg synes War Wolf Spirit er om ikke den beste ihvertfall en av de beste Black Metal demoene jeg har hørt, og det er jo selvsagt langt ifra alle. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjøpte meg akkurat Gladsheim - War Wolf Spirit på kassett. Er så retro at jeg bruker walkman Hvor kjøpte du den? Er ganske interessert i og sjekke ut bandet selv! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjøpte meg akkurat Gladsheim - War Wolf Spirit på kassett. Er så retro at jeg bruker walkman Tidenes Black Metal demo. Sjekk ut Honos Aquilae oog Svart Hat i samme slengen. Skoll (Gladsheim) som står bak begge prosjektene. Ka også anbefale å sjekke ut The Hate Korp (Undergrunnsirkel i Frankrike. Det finnes en egen last.fm side faktisk. The Hate Korp. Skal sjekkes ut! Kjøpte meg akkurat Gladsheim - War Wolf Spirit på kassett. Er så retro at jeg bruker walkman Hvor kjøpte du den? Er ganske interessert i og sjekke ut bandet selv! Den fikk jeg tak i på Discogs. Dessverre ikke fler igjen der, men ser spliten til salgs Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Nye Anthrax-låta, sluppet som en smakebit på albumet som kommer i september: Liker'e. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Feit låt ja! Deilig produksjon i mine øyrer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Anthrax holder seg til sin sound. Og bra er det. Sangen kunne vært tatt rett fra et av de gamle albumene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Kjip låt. Bandet har ikke vært bra siden 87 uansett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Til deg Trygvepus: http://www.thorshammerproductions.com/shopv2/product.php?id_product=724 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå