Whiteshit Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Porcupine har eg kontroll på, så det var det ikkje. Var utrulig nok ingen av dei heller Slimda. Husker det begynte på PH, og var i ett ord. Kor kjent det er har eg ikkje ide om, men låten blei spelt fra Spotify. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Helt sikker på at det begynte på Ph? Tenkte på Periphery. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Helt sikker på at det begynte på Ph? Tenkte på Periphery. Bingo! Eg var så full på lørdag ja...jaja. Takker Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Noen som husker navnet på et rældårlig powermetalband som var i vinden for noen år tilbake? Det var rett og slett parodisk dårlig. , kanskje? Passer beskrivelsen fint i hvert fall. Evt. dragonforce. Endret 22. juni 2011 av Polfareren Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nei, dessverre. Gah, husker bare et par MP3-er som sirkulerte via IRC og andre kanaler. Dette er fra tiden før youtube var populært. :| Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Helvete! hvorfor visste ikke jeg at det har kommet nytt Rhapsody album?! http://www.youtube.com/watch?v=t0R7nWk8v8M&feature=related Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Helvete! hvorfor visste ikke jeg at det har kommet nytt Rhapsody album?! De har jo vært svært inaktive de siste årene på grunn av feiden med det forrige plateselskapet. Nå har det skjedd en del 2010-2011 (2 album + EP), men før det var det 3-4 år uten noe nytt. Hva er greia med trommiser som gjør grimaser på konsert og rekker tunge? Er det tøft? Endret 25. juni 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dimmu på statskanalen var litt artig, dog miksen var litt off for min del, gitaren for langt bak t.d. Ikkje så kult uten Vortex' vokalpartier heller.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg ble forbanna. Glemte konserten på NRK og switcha over akkurat i det den var ferdig. Satser på den kommer på nett-tv eller noe. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg fant det ut i dag..... Men hørte det fra folk at miksen ikke var noe god, det er jo synd, men mener å huske at på live konserten så var en av grunnene til at gitaren o.l. var lav at mikkene til orkesteret ol ikke skulle feede. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg ble forbanna. Glemte konserten på NRK og switcha over akkurat i det den var ferdig. Satser på den kommer på nett-tv eller noe. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/749249/ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Er i militæret, og denne uka har vi hatt en særdeles hard mestringsøvelse med lite søvn og mat og høy fysisk aktivitet. Det har vært marsjet opp og ned fjell, observert, skutt, bært sandsekker, you name it. Da vi var "ferdige", og marsjerte tilbake inn i leir, ble denne sangen spilt over høytalerannlegget. Folk sto rundt og applauderte mens vi marsjerte inn på rekke. Fantastisk episk øyeblikk! http://www.youtube.com/watch?v=__WC6QZtVnI Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Diskusjon.no kårer tidenes album: 00-tallet (2000-2009) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå hopper jeg rett inn i tråden med ett fint bilde! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mangler favorittsjangeren min, instrumental heavy metal. Speaking of which, noen som har noen gode metalband med høy teknisk kvalitet på spillinga? Enten med vokal (ikke growl) eller uten. (f.eks, Animals as Leaders, Liquid Tension Experiment, Jeff Loomis, Scale The Summit, mm.) Trenger litt mer instrumentalonani. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Tør påstå at Between the Buried and Me oppfyller kravet. Hvis du kan overse vokalen.... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Vært borti Cloudkicker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå