Vowels Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) blablalb Er denne ny og ute for kjøp?? Har blitt snurrete for Marduk. Ser at du kan forhåndsbestille den her: http://www.nuclearblast.de/en/products/tontraeger/vinyl/mini-lp/marduk-iron-dawn.html Mye mulig det er noen norske distroer som tar den inn etterhvert, men er ikke sikker Endret 16. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen kompiser av meg slapp en EP her om dagen. Vanskelig å plassere, men det er ålreite saker! Apeiron Restraint Download > .mp3 | .flac | Apple Lossless | .ogg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Mortualia er jammen meg undervurdert. Fatter ikke hvorfor bandet ikke får mer oppmerksomhet. Adlri høyrd om, men no gjorde du meg oppmerksam på det. Skal definitivt sjekke ut meir av dei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gjør det. Nå har jeg kun hørt to av de tre skivene, men begge de er direkte fantastiske. Enmannsbandet til Shatraug, bedre kjent fra Horna og Sargeist. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har kun samlisen med Vikingligr Veldi og første EPen, rimelig ålreit den. Skader ikke å høre igjennom før du legger fra deg bandet e: Så det var noe snakk om Marduk over her. Nye Iron Dawn EPen er dritfet, gått litt tilbake til Panzer Iron Dawn er F A N T A S T I S K !!! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har kun samlisen med Vikingligr Veldi og første EPen, rimelig ålreit den. Skader ikke å høre igjennom før du legger fra deg bandet e: Så det var noe snakk om Marduk over her. Nye Iron Dawn EPen er dritfet, gått litt tilbake til Panzer Iron Dawn er F A N T A S T I S K !!! Nå har jeg kun hørt den ene låten via Youtube, men virker veldig lovende hittil! Er ikke så godt kjent med alle platene til bandet. Panzer er gøyal om man vil ha litt fart, men må innrømme at jeg liker Plague Angel og Rom best av det jeg har hørt. EPen er visstnok litt forsinket men vet at Terratur tar den inn etterhvert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Last ned, gjorde jeg. Skal så definitivt kjøpes. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kommer jeg til å se noen her på Glittertind neste uke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Sverige tar neste steg etter Nidrosian Black Mass. http://www.arosian-black-mass.se/ BEHEXEN (FIN) DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (GER) ONE TAIL, ONE HEAD (NOR) MARE (NOR) HETROERTZEN (CHL) ORMGÅRD (SWE) TOMHET (SWE) SONS OF FENRIS (FRA) Sees! Endret 18. juni 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen kompiser av meg slapp en EP her om dagen. Vanskelig å plassere, men det er ålreite saker! Apeiron Restraint Download > .mp3 | .flac | Apple Lossless | .ogg Knallband, er de. Fikk ikke rota meg på releasekonserten på 3B, men folk som var der skrøt veldig av de. Må se om jeg får sett dem snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Sverige tar neste steg etter Nidrosian Black Mass. http://www.arosian-black-mass.se/ BEHEXEN (FIN) DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT (GER) ONE TAIL, ONE HEAD (NOR) MARE (NOR) HETROERTZEN (CHL) ORMGÅRD (SWE) TOMHET (SWE) SONS OF FENRIS (FRA) Sees! Er jo verdt og reise kun for og se Mare og One Tail, One Head. Frister!!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er jo verdt og reise kun for og se Mare og One Tail, One Head. Frister!!! Ja, synes vi gutta kan ta en tur. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Road trip? Jeg er med! Cyp: Helt enig! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Blir planer av dette! Hvem skal stille med bil? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Må ta den helt fra Trondheim, jo. :--( Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Satan så Arosian frister! Nidarosian var utrolig bra! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rimelig bra line-up, gira sjæl Le Secret ute på spotify nå, tror jeg liker nyinnspillingene bittelitt bedre faktisk. Flotte greier Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nyinnspillingen er helt fantastisk. Hørt på den ekstremt mye de siste måndene. Gammel Alcest pakket inn i et "Écailles de Lune"-lydbilde. Küng, men jeg liker hverken orginalen eller nyinnspillingen bedre. BLir som fire forskjellige låter med tanke på atmosføre og sånn. Begge ruler max! Bestile den i går. Dukker vel opp i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå