Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe nei, hvordan er line-upen? Michael Kiske og Kai Hansen med denne gangen også?

 

Angående første post. Hva som skal til for at band skal listes opp i første-tråden? Synes f.eks. at Helloween burde listes opp under Powermetal og Queensryche under Progressive... Helloween kan vel regnes som det første european powermetal-bandet. Og queensryche var jo også et viktig band for sitt genre.

Lenke til kommentar
Er det noen som hørt hørt det nye fra Avantasia som er kommet ut?

 

Har høyrt begge EP'ane. Eit ord: drit.

 

Vokalmessig er dei utruleg spak, og lite nyskapande. Trist å høyre på. (Og dette seier eg som i utgangspunktet er Avantasia-fan.)

 

Håpar på at den endelege plata (som har release 25. jan) er litt meir gjennomført.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Er det noen som hørt hørt det nye fra Avantasia som er kommet ut?

 

Har høyrt begge EP'ane. Eit ord: drit.

 

Vokalmessig er dei utruleg spak, og lite nyskapande. Trist å høyre på. (Og dette seier eg som i utgangspunktet er Avantasia-fan.)

 

Håpar på at den endelege plata (som har release 25. jan) er litt meir gjennomført.

Kjipt! jeg hadde håpet at de skulle fortsette i samme stil om the metal opera pt.2..

Lenke til kommentar
uff, og jeg syns Metal Opera Pt.2 var en gedigen, kjedelig mid-tempo skuffelse ift Pt.1. Og jeg digger både Edguy og annen powermetal.

 

No har eg ikkje høyrt det endelege albumet, men det kan nok aldri måle seg med Pt. 2, og aldri i livet måle seg med Pt. 1. Dessverre.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...