Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noen som hørt hørt det nye fra Avantasia som er kommet ut? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke hørt noe nei, hvordan er line-upen? Michael Kiske og Kai Hansen med denne gangen også? Angående første post. Hva som skal til for at band skal listes opp i første-tråden? Synes f.eks. at Helloween burde listes opp under Powermetal og Queensryche under Progressive... Helloween kan vel regnes som det første european powermetal-bandet. Og queensryche var jo også et viktig band for sitt genre. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Part 1 Part 2 Ingen fan av Malmsteen, men dette var morro :!: Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Angående første post. Hva som skal til for at band skal listes opp i første-tråden? Det står i første post. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Eeek, jeg vil ikke linke til hjemmesiden eller myspace til helloween. Med Deris så blir det bare mer og mer flaut for hvert album. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Digger introen til Amon Amarth videoen, sinnsykt kul med headbangingen. + At musikken er jo råkul. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har begynt med disse før. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Part 1 Part 2 Ingen fan av Malmsteen, men dette var morro :!: Olol, trodde først det var håret hans som snakket, før jeg skjønte at det var en dukke. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Er det noen som hørt hørt det nye fra Avantasia som er kommet ut? Har høyrt begge EP'ane. Eit ord: drit. Vokalmessig er dei utruleg spak, og lite nyskapande. Trist å høyre på. (Og dette seier eg som i utgangspunktet er Avantasia-fan.) Håpar på at den endelege plata (som har release 25. jan) er litt meir gjennomført. Endret 4. desember 2007 av huf Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noen som hørt hørt det nye fra Avantasia som er kommet ut? Har høyrt begge EP'ane. Eit ord: drit. Vokalmessig er dei utruleg spak, og lite nyskapande. Trist å høyre på. (Og dette seier eg som i utgangspunktet er Avantasia-fan.) Håpar på at den endelege plata (som har release 25. jan) er litt meir gjennomført. Kjipt! jeg hadde håpet at de skulle fortsette i samme stil om the metal opera pt.2.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Digger introen til Amon Amarth videoen, sinnsykt kul med headbangingen. + At musikken er jo råkul. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har begynt med disse før. Hvilen sang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 uff, og jeg syns Metal Opera Pt.2 var en gedigen, kjedelig mid-tempo skuffelse ift Pt.1. Og jeg digger både Edguy og annen powermetal. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=JFq2YJKYa-k denne? Var fengende, ja. Hehe, var litt kult når de sto på rekke og rad. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=JFq2YJKYa-k denne? Var fengende, ja. Hehe, var litt kult når de sto på rekke og rad. synkron headbanging :!: sangen i seg selv er grei nokk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) uff, og jeg syns Metal Opera Pt.2 var en gedigen, kjedelig mid-tempo skuffelse ift Pt.1. Og jeg digger både Edguy og annen powermetal. No har eg ikkje høyrt det endelege albumet, men det kan nok aldri måle seg med Pt. 2, og aldri i livet måle seg med Pt. 1. Dessverre. Endret 4. desember 2007 av huf Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 synkron headbanging :!: sangen i seg selv er grei nokk. Det har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ikkje like synkront, men det går da rundt. Langt betre enn songane over også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Så utrolig fett det førsteriffet er! Ståpikk for faen! Endret 4. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Alt på den skiva er enormt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Among The Living er jo en av tidenes beste skiver, Anthrax på sitt beste. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Eeek, jeg vil ikke linke til hjemmesiden eller myspace til helloween. Med Deris så blir det bare mer og mer flaut for hvert album. Ey, ta fyr. Helloween blir bare bedre og bedre, Gambling with the Devil er tidenes album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå