CypheroN Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Urfaust/Celestial Bloodshed-split snart ute ifølge Urfast @ facebook. Noen som har peiling på hvem som har vocals for CB for tiden? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Her er albumcoveret til Opeths tiende skive, "Heritige" !! Release 19. september. Enormt! Endret 1. juni 2011 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Urfaust/Celestial Bloodshed-split snart ute ifølge Urfast @ facebook. Noen som har peiling på hvem som har vocals for CB for tiden? Blir garantert fett som faen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg kan vedde alt jeg eier og har på at msuikken blir like kjipt som coveret. Snakker selvfølgelig om Opeth. De to siste Opeth-skivene er så latterlig dårlige at jeg gjør narr av alle som liker de. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, det er alltid gøy å gjøre narr av folk som liker noe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Helt enig! Bra vi kan være enig om noe i allefall. 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Blir fett og se Bring me the horizon live nå snart Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Blir fett og ikke se bring me the horizon snart Gleeeder meg sååå syyykt til å slippe weee :D:D Siste opthen var jo ikke spesielt dårlig da, man har ikke spilt den mer enn en gang eller to. Tidligere plater blåser jo den ut av vannet (bokstavlig talt) Plater som Orchid og BWP er jo små mesterverk. Veldig god liste over album btw. Elsker Alcest og Agalloch Lenke til kommentar
Suic Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Blir fett og ikke se bring me the horizon snart Gleeeder meg sååå syyykt til å slippe weee :D:D Siste opthen var jo ikke spesielt dårlig da, man har ikke spilt den mer enn en gang eller to. Tidligere plater blåser jo den ut av vannet (bokstavlig talt) Plater som Orchid og BWP er jo små mesterverk. Veldig god liste over album btw. Elsker Alcest og Agalloch Jaja, enten så liker du de eller så liker du de ikke 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Blir fett og ikke se bring me the horizon snart Gleeeder meg sååå syyykt til å slippe weee :D:D Siste opthen var jo ikke spesielt dårlig da, man har ikke spilt den mer enn en gang eller to. Tidligere plater blåser jo den ut av vannet (bokstavlig talt) Plater som Orchid og BWP er jo små mesterverk. Veldig god liste over album btw. Elsker Alcest og Agalloch Jaja, enten så liker du de eller så liker du de ikke En ting må du lære deg hvis du skal poste i denne tråden. De fleste av de faste brukerne er innbitte jævler som hater alle som liker noe de ikke liker. De klarer heller ikke respektere at ikke alle har samme musikksmak. Så fort man diskuterer noe den gjengen ikke liker, så får du høre det i form av hetsing. Eller så blir man eventuelt ignorert. Core-sjangre er hatet, nu-metal er hatet. Tja, det meste som ikke er black/death og tildels thrash er hatet. Det er bare å finne seg i det, tror ikke denne tråden kommer til å forandre seg noe særlig. For min egen del har jeg stort sett sluttet å poste her, men leser hver dag. Av og til finner jeg et nyttig innlegg (for meg personlig, selvsagt). Endret 1. juni 2011 av Knewt 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke glem: retards er hatet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Respekt er faktisk sykelig overvurdert. Kjipt, kjedelig osv. Men jeg er utrolig glad i god, gammeldags grindCORE og hardCORE, samt at jeg nidigger metalcore-bandet Horse the Band. Sitter faktisk i ei Horse the Band tskjorte akkurat nuh. Ja, også digger jeg Taio Cruz og Willow Smith, da. Sånn helt seriøst. Ikke noe tull. Er ikke metal, men uansett. Men all moderner metalcore og deathcore er helt forferdelig kjipt. Latterlig kjipt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Urfaust/Celestial Bloodshed-split snart ute ifølge Urfast @ facebook. Noen som har peiling på hvem som har vocals for CB for tiden? Ettersom jeg har forstått døde bandet med Steingrim. Det er nok noen gamle innspillinger vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Men moderne nu-metal og metalcore er jo bare grisefett! Bare sjekk ut disse griiiiiisefete artistbildene lizzm! Bring me the Horizon My chemical Romance Hatebreed Slipknot Brokencyde Parkway Drive Everytime I Die At de fleste ser ut som pubertale fjortizzer gjør det jo abre mye bedre! Hallooo. Og at gjennomsnittsalderen på publikumet er 95 er jo bare konge for en gamling som meg. Wooh! Men lizzom hvordan de ser ut er jo ikke såååå viktig, så lenge de ser søte ut. Musikken som er viktig. Slik som denne freshe låta fra Brokencyde http://www.youtube.com/watch?v=N8F5YSA1Oz0 -------------------------------- Newt, om du har lest i denne tråden lenge. Da ser du vel at det diskuteres langt mer enn black/death. Bare over de siste sidene har det vært lange diskusjoner om britiske heavymetal grupper, ny plate fra Devin Townsend, diskusjon rundt den nye opeth plata, og doom. Ja, det er mye black og death. Men det er jo også masse annet snadder. Selv liker jeg godt doom, progressiv metal, egentlig det meste. Men jeg har mine grenser jeg og =) Endret 1. juni 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dessuten er det en egen core-tråd. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 digger Brokencyde. Har selvfølgelig INGEN VERDENS TING med metal og gjøre i det heletatt. Ikke black metal, ikke metalcore, ikke nu metal og ikke noe annet. Fete saker, dog. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kom over et fett sludgeband her forleden, Dopethrone. Høres dog ikke ut som et Electric Wizard coverband, til tross for navnet. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=924bRfmiJ20 Dæven så rått Evile er! Minner meg veldig om Slayer, bare at soloene er 28 hakk bedre pluss litt til. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) jhgaouhao Har ikke så mye erfaring med sludge, men anbefaler deg å sjekke ut Eyehategod om du ikke har vært borti de før http://www.youtube.com/watch?v=2UW_3Ed6BZk e:Hva synes dere om nye Autopsy? Liker det jeg hører Endret 2. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Such Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=c7JTD_73kpI dette er bare en kontribusjon fra meg til dere som ikke hørt hørt dette vanvittig oversette 70-talls bandet Pentagram. Dette er med original band-oppsett og bandet har etter videre utskiftninger holdt det på styr i cirka 40 år. Men utgivelser har det vært heller snaut med, en av de platesamlingen min skal inneholde er nyutgivelsen av demosamlingen "first daze here" som ble gitt ut for noen år siden. Dette er nok allerede the weapon of choice for mange på forumet, men en gledelig oppdagelse for min del. Noe nytt for de fleste kan være godt nå, føler jeg: Leter du etter en god metal-podcast? søk opp Mark Rudolph, eller metal podcast på itunes og sjekk ut podcasten til Mark Rudolph og Jason Hudney. Med litt sponsing så skreddersyr de ett program for deg. Den siste podcasten deres (de er rundt 120 i tallet) tok de for seg Witchfinder General. Det var de som tipset meg om Pentagram og det er der de går igjennom diskografier, slik at du kan lytte uten å ty til torrenter. De har også flotte presentasjoner av Marduk, Funeral Mist, Kanadisk metal, "crucial years in metal", Darkthrone også en del klassisk deathmetal. -presist søk på Itunes "reqiuem metal podcast" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå