Skogslik Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har hørt litt på de nye Peste Noire sangene som er postet her, og må si det høres jævlig fett ut. Kan fort bli et høydepunkt i år dette albumet! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Dette kan fort bli en slager fra Peste Noire. Førsteinntrykket er veldig positivt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skiva ruler max. Dritfete greier. Vokser no' jævlig gjør den og. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PZBeTNx9xqc 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Skiva ruler max. Dritfete greier. Vokser no' jævlig gjør den og. Helt enig, hørt igjennom noen ganger nå og blir bare bedre og bedre. Mye mulig det her blir en av årets beste Jævelig allright at du postet Slaughter i stafetten din forresten, kjøpte nettopp Surrender or Die så gleder meg til å fø hørt ordentlig på bandet Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Håhåh! Surrender or Die er så sinnsykt fet, samme gjelder Strappado. Freskt som faen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Tenkte jeg måtte poste dette for dere som liker 'Ukrainsk Black Metal' Ygg http://www.youtube.com/watch?v=6R0M5hRynpA Nytt band som er ute med sitt første album nå. Blant annet med medlemmer fra Nokturnal Mortum. Dette er uten tvil noe for meg, høres veldig, veldig bra ut! Er ute på cd nå, vinyl kommer senere i år. Endret 24. mai 2011 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Sjekka ut skiva i går, hørtes spennende ut. Faktisk. Endret 24. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvilke album er verdt å skaffe seg fra Peste Noire ? La Sanie Des Siècles Lenke til kommentar
2ore Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vil rangere albumene slik: 1. La Sanie Des Siecles 2. L'Ordure À L'État Pur 3. Ballade Cuntre Lo Anemi Francor 4. Folkfuck Folie De 3 første er absolutt verdt å med seg imo. Folkfuck Folie kan du gjerne droppe uten å gå glipp av så alt for mye. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vil rangere albumene slik: 1. La Sanie Des Siecles 2. L'Ordure À L'État Pur 3. Ballade Cuntre Lo Anemi Francor 4. Folkfuck Folie De 3 første er absolutt verdt å med seg imo. Folkfuck Folie kan du gjerne droppe uten å gå glipp av så alt for mye. Er enig i det meste som er sagt i den posten her. Synes dog folk burde sjekke ut Folkfuck Folie. Ikke et massivt album, men har noen virkelig bra låter. 6/10 eller noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Lorraine Rehearsal er også jævelig bra. Du burde høre alt de har gitt ut egentlig, husker jeg var litt skeptisk til Ballade i starten, men tror nesten det er den plata jeg liker best. Vokste noe enormt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Synes "Lorraine Rehearsal" er jævlig dårlig. Har ikke hørt den siden rett etter at den kom, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tenkte jeg måtte poste dette for dere som liker 'Ukrainsk Black Metal' Nytt band som er ute med sitt første album nå. Blant annet med medlemmer fra Nokturnal Mortum. Dette er uten tvil noe for meg, høres veldig, veldig bra ut! Liker! Selv om det var mistenkelig likt andre greier jeg har hørt innen samme sjanger, da først og fremst Drudkh. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tenkte jeg måtte poste dette for dere som liker 'Ukrainsk Black Metal' Nytt band som er ute med sitt første album nå. Blant annet med medlemmer fra Nokturnal Mortum. Dette er uten tvil noe for meg, høres veldig, veldig bra ut! Liker! Selv om det var mistenkelig likt andre greier jeg har hørt innen samme sjanger, da først og fremst Drudkh. Helt klart, hører at det er 'ukrainsk' på en måte. Men jeg synes bare det er digg da jeg elsker mange av de ukrainske BM bandene (Drudkh,Nokturnal Mortum,Astrofaes,Kroda,Hate Forest) Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ghost er ute på nettet nå. Hva synes folk om Deconstruction forresten? Har ikke sett noe diskusjon rundt plata enda. Trodde det var mange Devin Townsend-fans her, men er godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hører på Ghost nå faktisk. Veldig avslappende musikk. Deconstruction var også veldig bra. Minnet en del om Ziltoid- albumet, bare med mye bedre produksjon og en veldig solid liste over gjesteartister. Er ikke ofte vi får servert en 16 minutters låt fra Devin Townsend heller: http://www.youtube.com/watch?v=58mv4sP-4TU Det eneste negative er vel albumcoveret Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Nja, Hadde vært bedre uten Devin-karikaturen. Den gir det et litt "fjortiss-numetal" -preg syns jeg. Slipcasecoveret derimot: Men det er nå musikken som teller uansett. Så lenge den er bra kan albumcoveret være hva det vil Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Den som leter finner gull... Jeg fant denne på Scream-forumet: http://www.youtube.com/watch?v=IwYjdg1-aS4&feature=related Noen som vet om det er mulig å få tak i denne på vinyl/cd/mp3? Meget fet låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå