JPNord Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hmm. Jeg bør visst høre alle Death-albumene i følge dere Jeg får ta tida til hjelp og gjøre det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, det burde du. Men start med debuten og jobb deg fremover, så fremt du er glkad i Death Metal, selvfølgelig. Om du setter Progressive (extreme) Metal over Death Metal, så starter du med siste skiva og jobber deg bakover. Men du kan rett og slett ikke feile med Death. Det går faktisk ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jøss, det her ser man frem til! Er det gitt ut noen release date? e:nvm, ser at man allerede kan bestille den Endret 5. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 19 juni! Er meget spent, men regner med at det er fett som faen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Blir garantert fett. Gammel Beherit gruser så sykt hardt! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Beherit høres interessant ut. Hvilken plate bør man begynne med, eventuelt hvilken sparker mest rompe? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Start med Drawing Down the Moon sporenstreks, du kommer ikke til å angre. Etter det jobber du deg bakover i diskografien Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Kommer litt ann på hva du setter mest pris på. The Oath of Black Blood er brutal og stygg Black Metal som ligger i "war metal"-kategorien, mens Drawing Down the Moon bygger mer på atmosfære enn hva TOOBB gjør. Jeg nidigger begge, men setter nok DDTM høyest. Unikt album! Electric Doom Synthesis er også et meget bra albm, men her er det snakk om dark ambient Endret 6. mai 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Drawing Down the Moon hørtes interessant ut, tror jeg sjekker ut den først. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Sykt fet skive. Utrolig stemningsfullt album med en sinnsykt fet "hviskende" vokal. Max knall! Liker du black metal så nekter jeg å tro at du blir skuffet. Black haired witchesBitches with their goats Black robes and candles Rituals can begin! Endret 6. mai 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Gleder meg alerede! Har fått ett veldig black metal kick i det siste, så det var god timing Edit: Ser at det er flere versjoner av samme album, iallefall forskjellige covere. Er det noen forskjell på disse lydmessig eller er det bare re-realese med forskjellige covere? Endret 6. mai 2011 av Batnobbit Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=plgAq-523jQ Blir spennende å se hvordan denne plata vil stå i forhold til SYL-platene. Gjestelisten er iallefall ikke noe å klage på: Ryan Van Poederooyen – drums on tracks 1, 2, 4 and 6 Dirk Verbeuren (Soilwork) – drums on tracks 3, 5, 6, 7, 8 and 9 Paul Kuhr (November's Doom) – vocals on "Praise the Lowered" Mikael Åkerfeldt (Opeth, Bloodbath) – vocals on "Stand" Ihsahn (Emperor) – vocals on "Juular" Tommy Giles Rogers (Between the Buried and Me) – vocals on "Planet of the Apes" Joe Duplantier (Gojira, Cavalera Conspiracy) – vocals on "Sumeria" Paul Masvidal (Death, Cynic) – vocals on "Sumeria" Greg Puciato (The Dillinger Escape Plan) – vocals on "The Mighty Masturbator" Floor Jansen (After Forever) – vocals on "Pandemic" Oderus Urungus (Gwar) – vocals on "Deconstruction" Fredrik Thordendal (Meshuggah) – guitar on "Deconstruction" 1 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Devin Townsend er sykt flink. http://www.youtube.com/watch?v=nrxmrS9FIzc Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Mannen er et geni, elsker ocean machine spesielt. http://www.youtube.com/watch?v=1Ok64JX7KP4 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Noen som vet hvem James Murphy er? For dere har jeg satt sammen en liste av contribution soloer og "off band" utgivelser i Spotify. Så langt som spotify hadde albumet og låta da. Tracking James Murphy Enjoy. Edit... Kutt fra Obituary, Testament, Disincarnate og Feeding The Machine" lagt til. (Death - Spiritual Healing er ikke på Spot). Endret 6. mai 2011 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nye Lunaris-låter her. Skuffende Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lunaris, ja, har ikke hørt noe av de siden jeg snublet over ... The Infinite for mange år siden. Husker Mother of Storms (den som hadde med damen?) var kul. Noe jeg bør vurdere å sjekke ut igjen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 De to gamle skivene synes jeg fremdeles er fete, men de nye låtene manglet mye. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen fler enn meg som var på Tristianiakonsert i Trondheim i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå