gard. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sceptic Flesh har kommet med ny plate nå. Skeptisk. Nye Primordial ga utrolig bra førsteinntrykk. Nok ei monsterskive vil jeg tro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hørte en låt fra nye Septic Flesh her, og det hørtes monumentalt ut! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hørte en låt fra nye Septic Flesh her, og det hørtes monumentalt ut! Hørte på den nye og Communion (eller er det tittelen på den nyeste? Gidder ikke å google det atm), bare hørt det gamle fra bandet men det nye falt i smak. Skal anskaffes! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Communion er den forrige, og den var skuffende igrunn. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Communion er det forrige fra 2008, og er ikke særlig bra. EDIT: Hørte forresten igjennom nye Forgotten Tomb. Flaut ræva. De 3 første skivene er bra, ting gikk litt skeis med Negative Megalomania. Nå er altså Under Saturn Retrograde og ødelegger det gode ryktet bandet har. Trist Endret 27. april 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg hørte bare litt av den så jeg kan ikke si så mye, men likte mye bedre det nye. Får vell skaffe dem å ta en skikkelig gjennomlyttning. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nevnte for bruttern at nye Forgotten Tomb kom til å bli sykt ræva. Ser ut som om jeg hadde rett da. Ikke uventet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sitter og hører på nye Septic Flesh nå, og STORKOSER meg. Faen så mektig, episk og fett! Liker man symfonisk ekstrem metalll, burde det her falle i smak. Jeg var jævlig skeptisk, siden jeg synes bandet har blitt dårligere og dårligere siden deres føste EP, "Temple of the Lost Race". Liker alt veldig godt til og med "Ophidian Wheel", men etter der gikk det rett i dass. "A Fallen Temple" er kjedelig, "Revolution DNA" er en oppvisning i ekkel, kjip og døll musikk for folk i trange latexklær, "Sumerian Daemons" er ikke fult så dårlig som sin forgjenger, men heller ikke noe jeg setter på frivilig. "Communion" er også kjedelig, men "The Great Mass"...dæven døtte! Eneste problemet er dog at jeg tvilerpå at den har særlig lang levetid pga. den ekstremt glatte og rene produksjonen. Men det vil tiden vise, til nå høres det i allefall jævlig fett ut! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Skjønner ikke hvorfor de engang gidder å ha med gitarer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Haloy, ny instrumental fra Insomnium! Husk også å få med Gojira og Mastodon på Norwegian Wood i sommer. Good shit yo Endret 28. april 2011 av michael691 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Elsker oppbygningene til Insomnium 1 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Fra den nye av Septicflesh, syntes det var veldig bra. Dette albumet må nok kjøpes ja. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nesten all symfosnisk metall er kjipt og dette var intet unntak. Aaaltfor polert Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nesten all symfosnisk metall er kjipt og dette var intet unntak. Aaaltfor polert Jeg kan være enig i den, men på en annen måte, partiet på 2:50 i denne sangen. Elsker hvordan det det hele er så massivt. Men nå liker jeg veldig godt symfoniske metal band, spesielt live klipp. Symfonien er kanskje ikkje like storslått, men resten av instrumentene høres mindre polert ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den symfoniske biten gir avsmak her også. http://www.youtube.com/watch?v=SMnJ-JYC9DE&feature=related Sarath. Knas. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Siste Indre er den absolutt snilleste, og ikke minst letthørlige Black Metal skiva jeg noensinne har hørt, sammen med Fallen. Skal man introdusere nye folk for Black Metal er det liten tvil om at jeg kaster Siste Indre og Fallen i dems retning. Det låter snilt, pent, catchy og fett. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ååå Jeg feiler Ååå Jeg feiler Ååå Jeg feiler Nei gi meg heller noe fra Hvis Lyset Tar Oss eller Filosofem Jaja, men som en introduksjon så kanskje ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kan jeg spørre hva folk syns om Amaranthe? Selv syns jeg det er no jævla makkverk. Burde finne opp en ny sjanger for bandet: "Melodi Grand Prix-metal".. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 What? Liker dere ikke Fallen? Både Belus og Fallen er noe helt nytt i Burzum-universet, men synes det funker krembra på sin måte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jo, jeg liker både Belus og Fallen veldig godt. Flotte album begge to, men det forandrer ikke det faktum at begge to låter snillere enn alt annet som noen gang er gitt ut i mine ører. Nightwish, Alestorm og Jaldaboath låter alle både mørkere, slemmere og ondere enn Fallen og Siste Indre. Ehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå