Bytex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Også er det selvsagt viktig å lage kanintenner-grimase hver gang man holder en lys tone. Det er obligatorisk gitarhelt-lærdom. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tøff kar, tøff kar. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Husker prelistening-greia til "I"-skitn hass. Garage i Bergen var fullstendig stappa fullt av folk som med glede og stor iver ville sugd han knesktørr om han ville det. Den slags ikonisering er ikke verdt mer enn gapskratt, lårklask og risting på hodet for min del. Like greit at Abbath er litt for treig til å skjønne hele opplegget, det hindrer han i å bli helt diva som så mange andre. Endret 3. desember 2007 av Glint Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I har jeg aldri vært fan av, men Immortal er genialt. Å se dem live (selv om jeg hadde en kamerat som ikke klarte å stå oppreist, og ville legge seg å sove fremfor de 60 000 folkene som var til stedet) var stort. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har jeg bare hørt Damned in Black av Immortal, men må si at I går det albumet en høy gang. Mulig jeg burde sjekke noe annet av Immortal? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sjekk Immortal-guiden min, selv om jeg har veldig mye som skal endres på den! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har jeg bare hørt Damned in Black av Immortal, men må si at I går det albumet en høy gang. Mulig jeg burde sjekke noe annet av Immortal? Begynn med Sons of Northren Darkness du og så beveger du deg noen av de eldre platene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp, det er ganske stor forskjell fra de første platene der det var nesten bare diskant og vræling, til plater som Sons of Northern Darkness der basstrommene dundrer skikkelig og riffinga til Abbath er helt hinsides fet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Battles In The North har de beste låtene, spør du meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 One By One høyt nok og med god bass er wonderful! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Battles In The North har de beste låtene, spør du meg. Enig. Men har alltid vært svak for Sotnd pga det var pga den platen at jeg hører på BM i dag Edit: trodde du skrev Plate, jaja mente Bitn er den beste skiva. Endret 3. desember 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sykt heftig riff! Ganske morsom video egentlig; Apekatter i shorts som hopper rundt og prøver å slå hodet i gulvet Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten. http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten. http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk Den er epic Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten. http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk Den svære bjørnen der... Whao. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten. http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk Den svære bjørnen der... Whao. hahaha jævlig bra. ikke akkurat hva jeg hadde forventet meg LUUFT!! hahah Endret 3. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten. http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk Fantastisk! :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Aahahahahaha, jeg lo godt av mr. Corpsegrinder. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hahah. Den var så jævlig bra den Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har jeg bare hørt Damned in Black av Immortal, men må si at I går det albumet en høy gang. Mulig jeg burde sjekke noe annet av Immortal? Tja. Damned In Black er min favoritt, så om du ikke liker det så kan du like godt finne et annet band å høre på enn Immortal, siden jeg tviler på om du har så veeeeldig mye å hente gjennom å pine deg gjennom resten av platene deres. Man må ikke like Immortal Sons Of Northern Darkness er omtrent samme greia som Damned In Black, men du kan alltids sjekke ut et av de tidligere albumene deres, f.eks. Pure Holocaust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå