Snurreleif Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen her som har hørt Evergrey? Nylig oppdaget de, virker veldig lovende - redigert - Hvorfor i dypeste faen er ikke Dream Theater med under Progressive Metal?! 9627209[/snapback] Evergrey er rimelig bra musikk, kjøpte skjorta dems på Sound of Noise for et par dager tilbake. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Finnes det et "black black metal"-band? Altså et svartmetallband der medlemmene er mørkhudede? Extol er forresten death metal, ikke black. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heh, hva heter bandet? Umulig å lese ut ifra logoen deres. 1 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor i dypeste faen er ikke Dream Theater med under Progressive Metal?! 9627209[/snapback] Jeg vil tro dette er mye av grunnen til det: Hjelp meg å holde denne posten oppdatert! Har du et band du vil resten av metalverden skal vite om, send meg en PM som inneholder: 1. Bandets navn og sjanger 2. Myspace / Offisiell hjemmeside ta helst begge! Forslag som viker fra denne malen vil dessverre bli ignorert da jeg ikke har ressursjer til å lete opp myspace m.m for hvert eneste band som kommer inn på egenhånd. Bandanbefalinger taes kun imot via PM! Forslag i tråden vil bli oversett. 9627245[/snapback] Sjekk din innboks igjen, i så fall - sendte PM for to dager siden. 9629130[/snapback] Jeg har også sendt deg en PM, og ingen av de jeg har sendt har blitt satt opp på listen. :S Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Anbefaler Riverside til alle prog. metal fans. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heh, hva heter bandet? Umulig å lese ut ifra logoen deres. Går fint det. Eller... Tror i hvert fall det står Mystifier. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Yep, det er Mystifier fra Brasil. http://www.myspace.com/mystifier666 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har også sendt deg en PM, og ingen av de jeg har sendt har blitt satt opp på listen. :S 9635291[/snapback] Måtte ta stilling til forespørselen din om å legge til metal core først, og etter det glemte jeg hele PM'en din - my bad. Skal ta meg av det med det samme. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg har også sendt deg en PM, og ingen av de jeg har sendt har blitt satt opp på listen. :S 9635291[/snapback] Måtte ta stilling til forespørselen din om å legge til metal core først, og etter det glemte jeg hele PM'en din - my bad. Skal ta meg av det med det samme. 9636645[/snapback] Hehe, greit det. Bare du får lagt det til så. Det med metalcore er samma for meg, bare de bandene jeg nevnte blir skrevet opp på lista over anbefalinger en eller annen plass. Edit: Ser det er litt screw-up nede med Power Metal. Litt rot der. Bare for å si ifra. Endret 4. oktober 2007 av Kjobben Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har hørt DTs F.O.A.D? noen som har meninger om den? Vurderer sterkt å kjøpe den. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lurer jeg også på, satt å lurte på om jeg skulle kjøpe den Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Edit: Ser det er litt screw-up nede med Power Metal. Litt rot der. Bare for å si ifra. 9636793[/snapback] Takk - ordnet opp i det nå Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har hørt DTs F.O.A.D? noen som har meninger om den? Vurderer sterkt å kjøpe den. 9637242[/snapback] Har bare hørt litt av EPn. Er som den forrige, altså svinerå! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen andre en meg som syntes Tool burde få en plass i første post? Fikk beskjed av Anathema om at Tool ikke var metal, der er jeg egentlig litt uenig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Trenger anbefaling på et band som ligner på Opeth Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikuinen Kaamos har elementer som ligner. www.myspace.com/ikuinenkaamos Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Trenger anbefaling på et band som ligner på Opeth 9637323[/snapback] scar symetry? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen andre en meg som syntes Tool burde få en plass i første post? Fikk beskjed av Anathema om at Tool ikke var metal, der er jeg egentlig litt uenig. Hør på Anthema du, Tool er prog rock, ikke metal. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Trenger anbefaling på et band som ligner på Opeth 9637323[/snapback] scar symetry? 9637541[/snapback] De ligner da ikke så mye, Ja de bruker begge en blanding av clean og growl men bortsett fra det er ikke musikken så lik Men ikke for det, Scar Symmetry er digg musikk uansett Endret 4. oktober 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=nllyMCF3Jyo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå