Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer bra det. Ingenting er så kult som å si "skola". Sitter heg og spiser, vurderer om jeg skal ta min første tur til HITS i år, og lurer på hvorfor fyren som sitter på andre siden her sitter og spiser busene sine. :hmm:

 

Hvem var gjestevokalist for Altaar på Inferno? Flotte bilder

Anyone?

 

Har ikke peiling. Har spurt en del folk, men alle kommer med samme svar: svensken.

Sier meg absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gleder meg til Wacken, jeg.

 

Heaven Shall Burn, Judas Priest, Kataklysm, Kyuss Lives, Motörhead, Ozzy, Sepultura, Shining (NO), Apocalyptica og diverse andre band jeg halvveis kunne tenke meg å se.

Lenke til kommentar

Arcturus, Borknagar (med Vortex og kanskje Vintersorg) og Witchery er bekreftet for neste års Inferno. Arcturus kan bli blodfett, og Borknagar hadde vært SYKT knall om Vortex hadde kunnet tatt seg av vokalen helt alene. Men spennende start, spør dere meg. Årets Inferno var knallert som faen!

Lenke til kommentar

Septic Flesh var et sykt fett band, men tapte seg dessverre med åra og har sugd massivt i noen år nå. Men hørte smakebiter fra nyskiva for ikke så lenge siden og det høres fakitisk JÆVLIG bra ut. Hadde jeg aldri forventet, for å være ærlig.

 

Og Primordial har levert nok et mesterverk. Det tør jeg faktisk å påstå etter kun en gjennomhøring. Redemption At The Puritan's Hand er faen meg helt suveren. Låter til tider SYKT irsk av bandet. Helt rått! Mye av det samme som forrige, men også masse nye greier. Helt fantastisk!

 

Alan viser seg nok en gang som nåtidenes desidert beste vokalist. Den eneste som overgår Alan er en død mann, nemelig Quorthon. Ingen andre er i nærheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...