Dragavon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 kom over denne gjengen for en ukes tid siden. Noe av det bedre jeg har hørt av New School Thrash! http://www.youtube.com/watch?v=rH32ON6W_ds OI! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvem var gjestevokalist for Altaar på Inferno? Flotte bilder Anyone? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Stemmer bra det. Ingenting er så kult som å si "skola". Sitter heg og spiser, vurderer om jeg skal ta min første tur til HITS i år, og lurer på hvorfor fyren som sitter på andre siden her sitter og spiser busene sine. Hvem var gjestevokalist for Altaar på Inferno? Flotte bilder Anyone? Har ikke peiling. Har spurt en del folk, men alle kommer med samme svar: svensken. Sier meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fikk greit lyst til å dra på HITS når Black Witchery, Archgoat og OTOH ble annonsert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 NEGATIVE PLANE, GODFLESH, ARTCHGOAT og BLACK WITCHERY! For en lineup! Alt, med unntak av Satyricon (med mindre de kun spiller fra Rebel Extravaganza og Volcano), er jo interessant i dag. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg gleder meg; Enslaved, Mayhem, Satyrcion, Immortal, Marduk og Ghost. Knall line up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gleder meg til Wacken, jeg. Heaven Shall Burn, Judas Priest, Kataklysm, Kyuss Lives, Motörhead, Ozzy, Sepultura, Shining (NO), Apocalyptica og diverse andre band jeg halvveis kunne tenke meg å se. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Sies da skola til langt forbi Bodø da. *feil tråd* Endret 27. april 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ifølge internet blir det ARCTURUS!! på inferno neste år :O http://en-gb.facebook.com/event.php?eid=204535982911604&ref=nf Tar det med en klype salt, arcturs har vist bestemt seg for å ikke komme på progpower i usa allikevel, men hvis dette blir noe av så skal jeg dit! Når er det billetter pleier å legges ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Arcturus, Borknagar (med Vortex og kanskje Vintersorg) og Witchery er bekreftet for neste års Inferno. Arcturus kan bli blodfett, og Borknagar hadde vært SYKT knall om Vortex hadde kunnet tatt seg av vokalen helt alene. Men spennende start, spør dere meg. Årets Inferno var knallert som faen! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Arcturus og Borknagar til inferno? Da har jeg tydeligvis bare en ting å gjøre, spare penger for harde livet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sies da skola til langt forbi Bodø da. Hæ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Haha, må ha svart i en feil tråd av en eller annen grunn. Gav kanskje litt lite mening ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du svarte på det på forrige side. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Åhh nå gleder jeg meg til wacken også. Hvilke Judas Priest låter kan man forvente å høre nå for tiden? Ønsker meg det beste fra Defenders, Ram It Down og Painkiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De spiller bare fra de to siste skivene. Neida, skal vel spille litt ifra alle skivene nå etter som jeg har forstått. Uten at jeg er hundre prosent sikker på det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Neida, Der begynte blodet å bevege seg igjen. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sceptic Flesh har kommet med ny plate nå. Fantastisk musikk som jeg anbefaler de fleste metal frelste å sjekke ut. Den heter 'The Great Mass'. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Septic Flesh var et sykt fett band, men tapte seg dessverre med åra og har sugd massivt i noen år nå. Men hørte smakebiter fra nyskiva for ikke så lenge siden og det høres fakitisk JÆVLIG bra ut. Hadde jeg aldri forventet, for å være ærlig. Og Primordial har levert nok et mesterverk. Det tør jeg faktisk å påstå etter kun en gjennomhøring. Redemption At The Puritan's Hand er faen meg helt suveren. Låter til tider SYKT irsk av bandet. Helt rått! Mye av det samme som forrige, men også masse nye greier. Helt fantastisk! Alan viser seg nok en gang som nåtidenes desidert beste vokalist. Den eneste som overgår Alan er en død mann, nemelig Quorthon. Ingen andre er i nærheten! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Gleder meg til å høre nye Primordial. I mellomtiden, Necrophagist! http://www.youtube.com/watch?v=x2W7h3a0iMw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå