Dragavon Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når man er inne på norsk prog, så ville jeg ha fått ut fingern og sjekket ut Magic Pie. Takk for den Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 http://www.myspace.com/summonthecrows Kompis av meg speller trommer. Anbefales om man liker crust/hardcore/thrash osv. Nye skive er skambra! (One more for the gallows) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Bare jeg som syns Metalium har mange knakende gode introer, men så blir sangene litt kjedelige lengre ut? :errm: Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 http://www.myspace.com/summonthecrows Kompis av meg speller trommer. Anbefales om man liker crust/hardcore/thrash osv. Nye skive er skambra! (One more for the gallows) Kongeband! Burde sjekkes ut av alle med sansen for fet musikk. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Enig, det var skamfett! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Bare jeg som syns Metalium har mange knakende gode introer, men så blir sangene litt kjedelige lengre ut? :errm: Bare jeg som syns moren din har mange knakende gode forspill, men så blir det litt kjedelige lengre inn i akten? Metallica er knallsaker. I det minste i små doser, fra de fire første og største. EDIT: Eller kanskje du mener det germanske powermetalgruppen metalium, da er jeg isåfall helt enig =) Endret 19. april 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fett det falt i smak! Bare å anskaffe skiva, den sparker som faen! Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Flere Melt Banana fans her foresten? I begynnelsen lo jeg godt av låtene dems men fy faen for et kaos av en lyd. Jævlig sykt. http://www.youtube.com/watch?v=O64FUhQPnW8&feature=related Skulle fått med meg konserten dem spilte i oslo for en stund tilbake.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Melt-Banana ruler MAX! For et fantastisk fett band. Noise Rock på sitt aller, aller beste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Da farer det innover til Inferno. Ikke stort jeg ønsker å se, men får jeg gratis øl og billett av kamerat, så kaster jeg med da på. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Forbidden for faen! og immortal special show kan jo bli bra.. synd jeg er stuck oppi nord.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gråter meg i søvn fordi jeg ikke får sett Pentagram. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Alcest var vilt bra i går. Faen så supert! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Dødheimsgard var fett, og Kvohst var helt massiv på scenen. For en vokalist, for en frontmann! Aura Noir var en oppvisning i stygg, fet og mandig musikk. Sykt kult med Aggressor! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Serr, hvorfor har jeg ikke hørt obscura før, så jævlig awesome vi bare tar ganske standard men jævlig effektive riff og slenger på blast beats og bare gjør det ekstremt Også tar vi det derifra http://www.youtube.com/watch?v=snDfSqcPHWk Endret 22. april 2011 av Perrern 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvem var gjestevokalist for Altaar på Inferno? Flotte bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet om noe bra amon amarth likt band? Liker de, men er lei av sangene. Og lengter etter noe likedan. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Wulfgar er det du leitar etter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) ICS Vortex tilbake i Borknagar. Endret 22. april 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå