mpolden Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Anmeldelse av Pentagram - Last Rites. Endelig mer herlig doom fra Pentagram. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hørte igjennom Last Rites i sta, faktisk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jørn Stubberud på Trygdekontoret: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/726722/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Anmeldelse av Pentagram - Last Rites. Endelig mer herlig doom fra Pentagram. Sweet! Møtte Bobby på HITS! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ny versjon av MA er snart på plass. Kva tykkjer folk? Lenkje. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er raskere, men synes det ser styggere og mer uoversiktlig ut, og mørkerød på svart er aldri en god ide. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ny versjon av MA er snart på plass. Kva tykkjer folk? Lenkje. På tide! Synes siden virker mye bedre nå. Eneste jeg stusser litt på er teksten til venstre. Var litt vrien å lese, i alle fall på min skjerm. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Skuffa over det nye utseende til Metal Archives. Likte å ha all informasjonen på samme side, istedenfor å måtte trykke og bla og ikke kunne se på informasjon fra to kategorier på en gang. Diskografien er mer oversiktlig nå. Breaking news: VG.no - Brannen må være påsatt VG.no - Hærverk, innbrudd og skade på kirker i området "Kirkevergene i Porsgrunn, Skien og Siljan kommune etablerer vakthold ved kirkene etter at Østre kirke brant ned og Borgestad kirke ble forsøkt påtent." Endret 11. april 2011 av Abigor 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Nok en ny Primordial-sang: http://www.metal-hammer.de/Primordial_Song_Premiere_No_Grave_Deep_Enough Plata har ikke andre muligheter enn å bli råbra nå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Burde ikke bli en nedtur med tanke på kvaliteten på det jeg har hørt hittil. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Av og til er denne tråden en gullgruve. Jeg hadde aldri funnet Ulcerate uten den, men jeg er nå en stolt eier av "Everything is Fire" og "The Destroyers of all". Den sistnevnte er foreløpig min favoritt. Herlig atmosfærisk, men jeg tror det kommer til å ta en tid til før begge albumene sitter. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Enig, jeg fant bandet Anorexia Nervosa her og ett av mine av absolutt favoritt band, Ahab, så det er mye bra i denne tråden. Kan like så godt anbefale ett band selv, det er ikke helt min stil siden moderne Thrashy Death ikke er helt min greie, men det kan vær at andre liker det. http://www.youtube.com/watch?v=HcgWsTKP418 Ett annet bra norsk progressiv band, som er utrolig bra, som merkelig nok er ganske ukjent. Communic fra Mandal som er signa med Nuclear Blast. Knall plate! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Når man er inne på norsk prog, så ville jeg ha fått ut fingern og sjekket ut Magic Pie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Magic Pie har jeg hørt på siden jeg snubla over en anmeldelse i en norsk avis. VG ellerno. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Når man er inne på norsk prog, så ville jeg ha fått ut fingern og sjekket ut Magic Pie. Skal sjekke det ut, hvilke album anbefaler dere? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nye Xe-NONE online, "Dancefloration". Snart hørt ferdig første låta og konkluderer med at det her er nok en klassiker fra disse russiske djeveldanserne. Dæven dutte! HEARTCORE!!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Å faen. Skal så jævla sjekkes ut. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Når man er inne på norsk prog, så ville jeg ha fått ut fingern og sjekket ut Magic Pie. Skal sjekke det ut, hvilke album anbefaler dere? Har bare gitt ut 3 album. Men hvis du er mest glad i hard musikk, så er det bare å sjekke ut det nyeste albumet "The suffering Joy". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når man er inne på norsk prog, så ville jeg ha fått ut fingern og sjekket ut Magic Pie. Skal sjekke det ut, hvilke album anbefaler dere? Har bare gitt ut 3 album. Men hvis du er mest glad i hard musikk, så er det bare å sjekke ut det nyeste albumet "The suffering Joy". Det skal jeg gjøre, takker for anbefaling! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Endelig var sangen til Combustion kommet ut på youtube og ikke bare på spotify, så er det mye lettere å linke. Titt på dette er a, det er ganske awesome. http://www.youtube.com/watch?v=ZsRuWh9-CKs&feature=feedf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå