Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metalfolk er stort sett snille gutter, selv om de ser skumle ut. Det har jeg erfart. Selv de største skumleste brølerne er bare morsomme bamser i privaten.

Det er det jeg også har erfart. De fleste ser veldig snille ut men jeg syntes at Gaahl er skummel :ph34r:

 

Edit: Fy fader så rått den delen som skal være på det nyeste albumet var :dribble:

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Det jeg har hørt av Motörhead har jeg likt ganske godt, men jeg syntes sangene deres ofte føles litt for like, og de mangler liksom det som gjør at jeg "blir helt med". Jeg har bare "live at Hammersmith" så fortell meg gjerne om jeg tar feil..

 

Motorhead ble alltid litt for rølp for meg.

 

Så til saken. Bruce Dickinson - The Best Of Bruce Dickinson. FY FAEN for et album. Sprenger alle terningkast.

 

41AJTS863CL._AA240_.jpg

 

Det soloprosjektet til Bruce er vel nesten bare for at han skal reklamere for sin fantastiske stemme. Men hvem sier at det er en dum ting? :p

Lenke til kommentar

Også den høye HØHØHØHØHØ lattern.

Jeg tror svartmetallmusikere generellt har veldig mye selvironi og humor, fordi de er vant til å forsvare seg mot "de andre" med ironi. Det gjør jeg selv, og de fleste jeg kjenner. Å sitte på fest med oss noen ganger kan virke som å være i barnehagen der alle sitter og flirer av hverandres prompe og tissevitser. Ser jo intervjuer med Fenriz, er jo bare tullprat på han også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...