Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny Torture Division-demo ute. Muligens den feteste de har slengt sammen hittil.

 

td_tteoad_500.jpg

 

Sangene kan finnes gratis på hjemmesiden deres, men jeg er såpass hyggelig at jeg linker de til hvem nå som vil høre.

 

1. Vampire Empire

 

2. Through the eyes of a dead

 

3. Clark the Monarch

 

Underlig valg av navn på demoen(through the eyes of a dead), men det har visst noe med historien i en av sangene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å sjekke ut Lake of Blood og Ash Borer. Begge band har nylig sluppet deres debut fullengder.

 

Lake of Blood

 

Ash Borer

 

Ash Borer virker jævlig bra. Lastet ned skiva i går, og hørte på den i sta. Rett og slett et imponerende håndtverk. Og spesielt den 20 minutter lange "My Curse Was Raised In the Darkness Against A Doomsday Silence" var direkte herlig!

Lenke til kommentar
"Season of Mist is proud to announce the signing of OLD SILVER KEY, a brand new band born from the hyperactive mind of DRUDKH mainman Roman Saenko and consisting of four DRUDKH members plus French artist Neige (ALCEST, AMESOEURS) on vocals. The aim of this new project is to create nostalgic, romantic and light atmosphere of solitude, beholding, childhood and warmth. The first album is already in recording process.

 

OldSilverKey.jpg

 

At the same time, the next DRUDKH album is to be recorded this spring / summer. This ninth full-length will mark a return to the band's roots - long songs full of dark emotions and atmosphere of seasons change, close to the Ukrainians’ early albums."

 

Spennende, spennende, spennende! Neige er snart involvert i alt av nye Black Metal band, men med en såpass fet vokal er jo det helt greit. Gleder meg massivt til Old Silver Key, og om Drudkh geier å gjenskape noe fra de to første skivene kan jo det fort blir fantastisk.

 

Men det er liten tvil om at det er Old Silver Key som frister klart mest her. Føh faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...