Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For en gangs skyld har Ohmyohmy et poeng. De kara virker skikkelig ukomfortable i det intervjuet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noe av det flaueste jeg noensinne har sett, og det sier litt når jeg så landskampen i dag og Bjørn Helge Riises opptreden i den røde trøya! SNAP! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ny Torture Division-demo ute. Muligens den feteste de har slengt sammen hittil. Sangene kan finnes gratis på hjemmesiden deres, men jeg er såpass hyggelig at jeg linker de til hvem nå som vil høre. 1. Vampire Empire 2. Through the eyes of a dead 3. Clark the Monarch Underlig valg av navn på demoen(through the eyes of a dead), men det har visst noe med historien i en av sangene. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen her som har anbefalinger til noen band med markant synth/keybord? eks: http://www.youtube.com/watch?v=UXD24JDpGGQ http://www.youtube.com/watch?v=qUbHrZG2hqY Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sigh og Anorexia Nervosa. Hail! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal sjekke det ut OhMyOhMy. Dimmu har jeg alt hørt og har aldri falt i smak, Limbolic Art blir heller ikke helt det jeg leter etter. Men takk skal dere ha. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Anbefaler alle å sjekke ut Lake of Blood og Ash Borer. Begge band har nylig sluppet deres debut fullengder. Lake of Blood Ash Borer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Carach Angren kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=SiJRJ5P5nok Uten at jeg hørte gjennom eksemplene dine ordentlig, bare så hva de andre postet og tenkte at ingen hadde nevn Carach Angren enda. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Anbefaler alle å sjekke ut Lake of Blood og Ash Borer. Begge band har nylig sluppet deres debut fullengder. Lake of Blood Ash Borer Ash Borer virker jævlig bra. Lastet ned skiva i går, og hørte på den i sta. Rett og slett et imponerende håndtverk. Og spesielt den 20 minutter lange "My Curse Was Raised In the Darkness Against A Doomsday Silence" var direkte herlig! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har bare hørt den en gang selv, førsteinntrykket var ekstremt bra, garantert en skive jeg kommer til å høre mye på framover. Om du digger Ash Borer og band som Panopticon vil du garantert like Lake of Blood også Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sjekket så vidt ut Lake of Blood i går, og det virka lovende. Så lasta da ned no' greier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Anbefaler alle å sjekke ut Lake of Blood og Ash Borer. Begge band har nylig sluppet deres debut fullengder. Lake of Blood Ash Borer Takk for tipset! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 "Season of Mist is proud to announce the signing of OLD SILVER KEY, a brand new band born from the hyperactive mind of DRUDKH mainman Roman Saenko and consisting of four DRUDKH members plus French artist Neige (ALCEST, AMESOEURS) on vocals. The aim of this new project is to create nostalgic, romantic and light atmosphere of solitude, beholding, childhood and warmth. The first album is already in recording process. At the same time, the next DRUDKH album is to be recorded this spring / summer. This ninth full-length will mark a return to the band's roots - long songs full of dark emotions and atmosphere of seasons change, close to the Ukrainians’ early albums." Spennende, spennende, spennende! Neige er snart involvert i alt av nye Black Metal band, men med en såpass fet vokal er jo det helt greit. Gleder meg massivt til Old Silver Key, og om Drudkh geier å gjenskape noe fra de to første skivene kan jo det fort blir fantastisk. Men det er liten tvil om at det er Old Silver Key som frister klart mest her. Føh faen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Spennende, synes egentlig Handfull of Stars er ganske allright så mer Drudkh har jeg ingenting imot. Old Silver Key virker også veldig interessant, er det lagt ut sampler noe sted? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, men det tar nok ikke så alt for lang tid før det kommer samples skulle man tro. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Der reddet du året for meg! Fy faen så digg nyhet! 'Old Silver Key' kan umulig bli dårlig, og nytt Drudkh album tilbake til røttene? .....GLEDER MEG..... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Sample fra Drudkh - Old Silver Key! Endret 1. april 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå