Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er faktisk det. Herbstleyd, Geliebte des Regens og Rasluka Part 1 og 2 er bra. Resten suger som bare det. Nyskiva høres grei ut, men en del av Ambienten høres jævlig jalla ut, og passer ikke inn blant samplene. Men skiva skal sjekkes ut. Mye Burzum og spore i de samplene.

 

Geliebte des Regens > Rasluka Part 1 > Part 2 > Herbstleyd.

 

Og Kanwulf/Ash/Jallafyr #1 virker som tidenes skrukkhøl. For en klovn!

Lenke til kommentar

Gjør det, nekter å tro du blir skuffa. Geliebte des Regens er veldig repetiv og depressiv, og inneholder en veldig behagelig atmosfære. Rasluka Part 1 og 2 er veldig catchy Black Metal, og Herbstleyd er mer standard og rett frem Black Metal. Men kul skive da!

Lenke til kommentar

Er det noe av Nargaroth som er verdt og skaffe seg?

Jeg personelig har bare hørt albumet Jahrenzeit, mange som mener det er crap (merkelig nok så er det som regel de samme personene som bare har hørt Fruhling fra platen). Personelig syntes jeg den er veldig bra, måten den fanger opp følelsene fra de forskjellige årstidene er rett og slett helt magisk.

Lenke til kommentar

Start kronologisk. Fantastisk band. Selv mener jeg nok Tentacles of Whorror er best, men det som ligner mest på Lurker er Massice Conspiracy Against All Life.

Hørte igjennom førsteskiva og den var hvertfall utrolig bra, fortsetter med Tentacles nu

 

Er det noe av Nargaroth som er verdt og skaffe seg?

Jeg personelig har bare hørt albumet Jahrenzeit, mange som mener det er crap (merkelig nok så er det som regel de samme personene som bare har hørt Fruhling fra platen). Personelig syntes jeg den er veldig bra, måten den fanger opp følelsene fra de forskjellige årstidene er rett og slett helt magisk.

Jeg elsker Frühling

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Beste Leviathan? Eier kun Lurker of Chalice fra før

Tentacles of Whorror er nok best, ihvertfall av fullengderne. Han ga jo ut over 10 demoer før det første albumet. Mye av det kan du finne på samlealbumet Verrater, han har også gitt ut et drøyt antall splitter også, så det er nok å sjekke ut. Massive Conspiracy Against All Life er også kjempeknall.

Lenke til kommentar

Horna er jævlig bra. Spesielt skivene etter at taperen fra Satanic Warmaster stakk er sykt bra. Sanojesi Äärelle og Envaatnags Eflos Solf Esgantaavne, med Bathory-tributen Sotahuuto som en god nummer tre. Men setter faktisk veldig stor pris på alle skivene. Jævlig bra band!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...