qeamer Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Varg Vikernes har ikke lagt seg på latsiden Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Underholdende kommentarfelt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ny Primordial-låt: http://www.metalblade.com/primordialstream/ Helt utrolig fett, som forventet! Et band som leverer varene gang på gang på gang. Primordial er krem, og Alan er rett og slett legendarisk bra! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nice, nice. Skal høre den i pausa eller etter kampen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den Primordial sangen var jævlig digg! Skal si jeg gleder meg sykelig mye nå til plata er ute! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TXKUOz3dgJ0 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hey, det var kult. Skal definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen som skal på Metaltown i år? Hadde vært litt fett å ha et lite forumtreff der Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nye Primordial-låta var råfet, Metaltown er bare skrap. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noen som skal på Metaltown i år? Hadde vært litt fett å ha et lite forumtreff der Blir så useriøst med band som Korn, CoF, Soilwork, Volbeat... Arch Enemy trekker ikke opp heller. Faen for en drittfestival?!? Hadde vært gøy å sett Watain eller Deicide, men bare tanken på å være omringet av fans av de tidligere nevnte bandene gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du får lage tunnellbriller med skylapper på sidene så slipper du å se dem. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noen som skal på Metaltown i år? Hadde vært litt fett å ha et lite forumtreff der Blir så useriøst med band som Korn, CoF, Soilwork, Volbeat... Arch Enemy trekker ikke opp heller. Faen for en drittfestival?!? Hadde vært gøy å sett Watain eller Deicide, men bare tanken på å være omringet av fans av de tidligere nevnte bandene gjør meg kvalm. Hahaha, kunne ikke sagt meg mer enig. Men Watain da? Faen hvor langt skal bandet synke? Sluttet riktignok å høre på møkkabandet når Sworn to the Dark kom og sugde ræv, men allikevel bør de ikke være i det selskapet. For en jævla møkkafestival, hadde heller møtt opp på en Danseband festival istede. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Siste Watain er fantastisk. Deres beste. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Den er veldig bra ja, men Casus Luciferi er bedre. Den er bandets beste, lett Endret 9. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Uansett, hva synes dere om at Watain stiller opp i en så tragisk festvial? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 De må vel spise de og. Tror festivalen passer Soapmaker bra, da. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du får lage tunnellbriller med skylapper på sidene så slipper du å se dem. Blir ikke komplett uten klesklype. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Uansett, hva synes dere om at Watain stiller opp i en så tragisk festvial? Bryr meg ikke, de som drar på festivalen må jo få se noe bra Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Et av de få metalbanda jeg fortsatt liker: http://www.youtube.com/watch?v=zmVOYuydSwU 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Litt blandede følelser ang High on Fire. Det er delvis kult og delvis kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå