Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck! Var ikke klar over at Weakling hadde splitta. Hva med Forgotten Woods? Neige joina jo rett etter Race of Cain ble utgitt. Den suger massivt, men OM det kommer noe nytt har jeg egentlig trua uansett siden alt Neige har tatt i til nå er blitt til gull.

Lenke til kommentar

Spørs om Neige har noe med selve musikken å gjøre det, tror han bare skal legge vokal over musikken. Greit nok med fet vokal, men om musikken bak suger hjelper det ikke. Har ikke helt trua heller, spesielt siden jeg leste at bandet selv mente Race of Cain var knakende bra og om jeg ikke tar feil det beste de noensinne har gjort.

Lenke til kommentar

Er nok kun vokal han skal stå for, men har trua uansett. Ser ikke for meg at han har lyst til å synge på musikk som suger. :cool:

Og mener ikke sånn ca. alle band at de nyeste skivene er deres foreløpig beste, selv om de har gitt ut 45 legendariske skiver før?

Lenke til kommentar

Forgotten Woods har uansett gitt tu tre av de absolutt beste utgivelsene Norge har og by på, så jeg er spent på nytt materiale uansett.

 

Og når vier inne på Forgotten Woods så må det sies at jeg gleder meg stort til ny Joyless. Fett band, selv om de ikke akkurat kommer til å gi ut en ny Unlimited Hate med det første.

Lenke til kommentar

Til de som har sett Mayhem live; Hvordan ser live-set'et deres ut. Går det stort sett i 'De Mysteriis' og 'Ordo ad Chao', eller synger Atilla "Maniac-sanger" òg? F.eks. fra 'Grand Declaration'...

Så de siste helgen i Februar, og playlisten så ca. slik ut:

 

De åpnet overaskende nok med noen godlåter fra Grand Declaration of War. A View From Nihil Pt. I, A View From Nihil Pt. II og Crystalized Pain In Destruction var åpningslåtene.

 

Deretter fortsatte de med Deathcrush; Silvester Anfang, Deathcrush og Chainsaw Gutsfuck. Her ble folk ordentlig med.

 

Så var det De Mysteriis som skulle få kjørt seg. Da gikk det vel i Funeral Fog, Freezing Moon, Buried By Time And Dust og De Mysteriis Dom Sathanas.

 

Og det var vel det. Attila er ikke så stødig i engelsk, men ellers greit. Ingenting fra Ordo ad Chao så vidt jeg vet, men ikke helt lett å få oversikten, synes jeg. Godt mulig det var noe fra Chimera/Ordo ad Chao innimellom, men det fikk jeg isåfall ikke med meg.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen.

Spotify suger hvis maskina befinner seg i Tyskland. Også i Taiwan (eller for den sags skyld nesten hele verden) er Spotify verdiløst.

 

Nei? ;)

 

"Holiday music

 

With Spotify Premium and Spotify Unlimited you can connect with Spotify when you're travelling. As long as you purchased Spotify from inside one of our launch countries, you have the perfect holiday companion.

 

Spotify Free and Spotify Open users - you receive a maximum of two weeks overseas use, after which you'll need to upgrade to Spotify Premium or Spotify Unlimited."

 

Og ikke kom her og bruk argument med "jamen jeg skal på ferie over 2 uker, da koster det jo". 49 kroner i måneden er ikke mye for å kunne høre på mye av musikken som er laget (er jo ikke alt som finnes der). Mye billigere enn å måtte kjøpe all musikken.

Jeg utvandret fra Norge for 10 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...