Vowels Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har kun hørt igjennom to ganger, skiva er utrolig fengende og jeg digger vokalen! Akkurat nå synes jeg den virker hakket bedre enn Belus, men skal vente til jeg får den i fysisk format og hørt på ordentlig anlegg før jeg sier noe helt sikkert. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Flere enn meg som gleder seg grenseløst til ny Altar of Plagues? Ventinga blir jo nesten tortur.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Yes! Ny Altar of Plagues blir sykt fett! Gleder meg også til Krallice's nye album. Hadde vært fett med noe nytt fra Weakling snart og, samt at Lantlôss tredje album burde komme nuh! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Fikk nettopp tak fjorårets debut fra Kraaker, et for meg ukjent band. Villt bra førsteuttrykk! NB! Finnes ikke på Spotify, så spis dritt jävlar! Endret 7. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Kraaker må være drit. Faen så bedrittent bandnavn. Noe mer Weakling blir det nok ikke. Edit: Hva faen, Motörhead-vin?!?!?! Endret 7. mars 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med en Dispirit full lengder? Hadde ikke vært så dumt det heller Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fuck! Var ikke klar over at Weakling hadde splitta. Hva med Forgotten Woods? Neige joina jo rett etter Race of Cain ble utgitt. Den suger massivt, men OM det kommer noe nytt har jeg egentlig trua uansett siden alt Neige har tatt i til nå er blitt til gull. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Spørs om Neige har noe med selve musikken å gjøre det, tror han bare skal legge vokal over musikken. Greit nok med fet vokal, men om musikken bak suger hjelper det ikke. Har ikke helt trua heller, spesielt siden jeg leste at bandet selv mente Race of Cain var knakende bra og om jeg ikke tar feil det beste de noensinne har gjort. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er nok kun vokal han skal stå for, men har trua uansett. Ser ikke for meg at han har lyst til å synge på musikk som suger. Og mener ikke sånn ca. alle band at de nyeste skivene er deres foreløpig beste, selv om de har gitt ut 45 legendariske skiver før? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jo, men etter et par år så modererer de på uttalelsene sine, og mener at det forrige var bedre uansett. Det gjør ikke "godguttene" i Forgotten Woods. Jeg har null tro på at det blir fett, men de kan få lov til å motbevise meg med noe godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Forgotten Woods har uansett gitt tu tre av de absolutt beste utgivelsene Norge har og by på, så jeg er spent på nytt materiale uansett. Og når vier inne på Forgotten Woods så må det sies at jeg gleder meg stort til ny Joyless. Fett band, selv om de ikke akkurat kommer til å gi ut en ny Unlimited Hate med det første. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som har planer om å dra til Elverum for å se på Glittertind i slutten av Juni? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Til de som har sett Mayhem live; Hvordan ser live-set'et deres ut. Går det stort sett i 'De Mysteriis' og 'Ordo ad Chao', eller synger Atilla "Maniac-sanger" òg? F.eks. fra 'Grand Declaration'... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Til de som har sett Mayhem live; Hvordan ser live-set'et deres ut. Går det stort sett i 'De Mysteriis' og 'Ordo ad Chao', eller synger Atilla "Maniac-sanger" òg? F.eks. fra 'Grand Declaration'... Så de siste helgen i Februar, og playlisten så ca. slik ut: De åpnet overaskende nok med noen godlåter fra Grand Declaration of War. A View From Nihil Pt. I, A View From Nihil Pt. II og Crystalized Pain In Destruction var åpningslåtene. Deretter fortsatte de med Deathcrush; Silvester Anfang, Deathcrush og Chainsaw Gutsfuck. Her ble folk ordentlig med. Så var det De Mysteriis som skulle få kjørt seg. Da gikk det vel i Funeral Fog, Freezing Moon, Buried By Time And Dust og De Mysteriis Dom Sathanas. Og det var vel det. Attila er ikke så stødig i engelsk, men ellers greit. Ingenting fra Ordo ad Chao så vidt jeg vet, men ikke helt lett å få oversikten, synes jeg. Godt mulig det var noe fra Chimera/Ordo ad Chao innimellom, men det fikk jeg isåfall ikke med meg. Endret 7. mars 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Stemmer. Har hatt et feilaktig inntrykk av at de ikke spilte (noe særlig) fra 'Grand Declaration of War'. Bra set-list. Hadde vært kult å vært der Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tok av på inferno i fjor. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen. Spotify suger hvis maskina befinner seg i Tyskland. Også i Taiwan (eller for den sags skyld nesten hele verden) er Spotify verdiløst. Nei? "Holiday music With Spotify Premium and Spotify Unlimited you can connect with Spotify when you're travelling. As long as you purchased Spotify from inside one of our launch countries, you have the perfect holiday companion. Spotify Free and Spotify Open users - you receive a maximum of two weeks overseas use, after which you'll need to upgrade to Spotify Premium or Spotify Unlimited." Og ikke kom her og bruk argument med "jamen jeg skal på ferie over 2 uker, da koster det jo". 49 kroner i måneden er ikke mye for å kunne høre på mye av musikken som er laget (er jo ikke alt som finnes der). Mye billigere enn å måtte kjøpe all musikken. Jeg utvandret fra Norge for 10 år siden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Synd for de som liker spoytify etter at apokalypsen inntreffer. Ingen i Mad Max-filmene hadde internett for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Morsomt å spille av cder uten strøm også. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bruker selvfølgelig ikke Spotify. Jeez! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå