Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere er Motorheads sterkeste album? Har Collections, Kiss of Death og Better Motorhead Than Dead, men tviler på jeg kommer til å kjøpe mer :) Har hørt psychomye på Kiss of Death med en gang det kom ut, men nå er jeg dritlei det.

 

1916, Orgasmatron, Overkill og Iron Fist. Nei, helvete. Må ha med Bomber, Ace Of Spades, Inferno og Bastards også.

 

 

 

 

 

Stort sett det eneste positive jeg kan si om Motorhead et at jeg liker bassen lenny bruker i en eller annen video med de.

 

Lenny Kravitz?

 

Så der, velg et av de albumene der nå :)

Lenke til kommentar

Transilvanian Hunger er yndligsplata mi med DT faktisk. Digger den stygge lyden og den ensformige tromminga, der de melodiøse gitarene bare ormer seg gjennom sangen. Sånn skal svartmetall være.

 

Og som Fenriz en gang sa, det er alltid en fordel når vokalisten høres ut som en hårføner på full guffe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei den er ikke så grei å bli vant til. Men gir man det en sjans er det fantastisk musikk som ligger der.

Er vel en tilvenningssak, akkurat som at man ikke går rett fra Iron Maiden til diehard svartmetall over natta.

 

Det er ofte så repeterende at man blir helt i transe når man hører på. Den følelsen liker jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Satyricon performance at Arnhem Metal Meeting cancelled.

It is with deep regret we have to inform you that Frost broke his leg yesterday morning. As a result of this, our headlining performance at Arnhem Metal Meeting has been cancelled. It was a freak accident where he simply slipped on ice and snow covered surface, fell to the ground with his foot in a twisted position, and broke it. This was obviously very bad news given our scheduled show at Arnhem Metal Meeting this coming Saturday. However, with Frosts history of actually playing 10 shows in a row on our European Tour in 2003 with a broken foot, we were hoping he could pull this one off as well. Doctors said last night they wanted to keep him at the hospital over night for observation and we agreed on making a desicion as to whether he could do the show, today. Unfortunately we have been informed today that his brake is so complicated that it needs surgery which will take place shortly. They intend to keep him hospitalized for at least one week. Perhaps two.

 

We apologize for the inconvenience this causes to our fans and the festival. As Satyricon is also in the midst of rehearsing a new album, we will to have take an unwanted break from that. We will re-organzise and put our attention into other parts of the album-making process to ensure no delays. Have a great festival and join us in wishing Frost a speedy recovery.

 

Oslo, Norway 29/11/07

Satyricon,

 

Prææææhæhæ .FROST ramla på...ISEN! Er det bare meg som syns det er hysterisk artig?

Lenke til kommentar
Det jeg har hørt av Motörhead har jeg likt ganske godt, men jeg syntes sangene deres ofte føles litt for like, og de mangler liksom det som gjør at jeg "blir helt med". Jeg har bare "live at Hammersmith" så fortell meg gjerne om jeg tar feil..

 

Motorhead ble alltid litt for rølp for meg.

 

Så til saken. Bruce Dickinson - The Best Of Bruce Dickinson. FY FAEN for et album. Sprenger alle terningkast.

 

41AJTS863CL._AA240_.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...