stratosfære Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet når Pagans Mind slipper ut det nye albumet de lager nå? Sjekket på hjemmesiden, men fant lite der. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 http://www.youtube.com/user/PagansMindOfficial Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 OhMyOhMy har en fantastisk liste her, men han har glemt det beste bandet fra Frankrike (etter Peste Noire, mener jeg). Deathspell Omega. Enjoy. Spotify er for bolsjeviker! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Tøys! Som Famine sa det så fint. "My music isn't supposed to be listened to on a computer" Endret 5. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KzDWP-0o3nA ukjent for meg for inntil et par dager siden. Men dette var jo goa greie då. hele albumet: Protest The Hero – Fortress Nye skiva er helt awesome btw! den tar litt tid men etter det så sitter den som et skudd Scurrilous Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Og hvordan passer fransk bm deg? Av det jeg har hørt så finner jeg det ganske så fantastisk! Aiai! Her er en liste jeg mekka for en venn i går som du gjerne kan sjekke ut. Kun fransk Black Metal, til tross for at noe kan diskuteres (Amesoueurs og The Austrasian Goat). Men alt er top notch, spør du meg. Alcest - Le Secret Amesoeurs - Amesoeurs Anorexia Nervosa - Drudenhaus Antaeus - Cut Your Flesh and Worship Satan Arkhon Infaustus - Filth Catalyst Vlad Tepes & Bèlkètre - March to the Black Holocaust Celestia - Apparitia - Sumptuous Spectre Glorior Belli - Ô Laudate Dominvs Mortifera - Vastiia Tenebrd Mortifera Nehëmah - Light of a Dead Star Peste Noire - La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence Seth - L'Excellence The Austrasian Goat - The Austrasian Goat The CNK / Count Nosferatu Kommando - Ultraviolence über Alles Du glemte den aller beste da, Gladsheim - War Wolf Spirit Er dog en demo, men med en spilletid på over 1 time så går det greit. Forøvrig et herlig cover Endret 6. mars 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nytt Deicide album Deicide - To Hell With God http://www.youtube.com/watch?v=KxsfFRufENg Endret 6. mars 2011 av Lidskjalv Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 SirUstinov - Aldri hørt, men skal sjekkes ut. Sjekka ut nye Decide for et par dager siden. Ræl! Har ikke gitt ut noe brukbart siden Legion, og selv den er ikke bedre enn 6/10. Jeg synes Deicide var best som Amon, og "Amon: Feasting the Beast" er bandets beste utgivelse, med "Deicide" som en god #2. "Sacrificial Suicide" låter så sykt bra på "Amon: Feasting the Beast". Grawr! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gladsheim - Fimbul Winter er så Darkthrone rip-off. Natassja In Eternal Sleep? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bare at det er 10 ganger bedre enn Darkthrone. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 SirUstinov - Aldri hørt, men skal sjekkes ut. Sjekka ut nye Decide for et par dager siden. Ræl! Har ikke gitt ut noe brukbart siden Legion, og selv den er ikke bedre enn 6/10. Jeg synes Deicide var best som Amon, og "Amon: Feasting the Beast" er bandets beste utgivelse, med "Deicide" som en god #2. "Sacrificial Suicide" låter så sykt bra på "Amon: Feasting the Beast". Grawr! 1990 albumet Deicide er min favoritt fremdeles. Deicide – Deicide Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fallen ligger ute på Spotify nå Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen. Spotify suger hvis maskina befinner seg i Tyskland. Også i Taiwan (eller for den sags skyld nesten hele verden) er Spotify verdiløst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen. Spotify suger hvis maskina befinner seg i Tyskland. Også i Taiwan (eller for den sags skyld nesten hele verden) er Spotify verdiløst. Nei? "Holiday music With Spotify Premium and Spotify Unlimited you can connect with Spotify when you’re travelling. As long as you purchased Spotify from inside one of our launch countries, you have the perfect holiday companion. Spotify Free and Spotify Open users - you receive a maximum of two weeks overseas use, after which you’ll need to upgrade to Spotify Premium or Spotify Unlimited." Og ikke kom her og bruk argument med "jamen jeg skal på ferie over 2 uker, da koster det jo". 49 kroner i måneden er ikke mye for å kunne høre på mye av musikken som er laget (er jo ikke alt som finnes der). Mye billigere enn å måtte kjøpe all musikken. Endret 7. mars 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fallen ligger ute på Spotify nå Offisiell lansering av Fallen idag (for de som ikke visste det) Venter med å høre noe til jeg får kjøpt den, noen som har synspunkter på skiva? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Synes ikke den var noe særlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bra skive. Ganske pusete og holder ikke nivået til Belus, men flotte saker uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå