Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvordan passer fransk bm deg?

 

Av det jeg har hørt så finner jeg det ganske så fantastisk!

 

Aiai! Her er en liste jeg mekka for en venn i går som du gjerne kan sjekke ut. Kun fransk Black Metal, til tross for at noe kan diskuteres (Amesoueurs og The Austrasian Goat). Men alt er top notch, spør du meg.

 

Alcest - Le Secret

Amesoeurs - Amesoeurs

Anorexia Nervosa - Drudenhaus

Antaeus - Cut Your Flesh and Worship Satan

Arkhon Infaustus - Filth Catalyst

Vlad Tepes & Bèlkètre - March to the Black Holocaust

Celestia - Apparitia - Sumptuous Spectre

Glorior Belli - Ô Laudate Dominvs

Mortifera - Vastiia Tenebrd Mortifera

Nehëmah - Light of a Dead Star

Peste Noire - La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence

Seth - L'Excellence

The Austrasian Goat - The Austrasian Goat

The CNK / Count Nosferatu Kommando - Ultraviolence über Alles

 

Du glemte den aller beste da,

Gladsheim - War Wolf Spirit

Er dog en demo, men med en spilletid på over 1 time så går det greit.

 

Forøvrig et herlig cover

75658.jpg

Endret av SirUstinov
Lenke til kommentar

SirUstinov - Aldri hørt, men skal sjekkes ut.

 

Sjekka ut nye Decide for et par dager siden. Ræl! Har ikke gitt ut noe brukbart siden Legion, og selv den er ikke bedre enn 6/10. Jeg synes Deicide var best som Amon, og "Amon: Feasting the Beast" er bandets beste utgivelse, med "Deicide" som en god #2. "Sacrificial Suicide" låter så sykt bra på "Amon: Feasting the Beast". Grawr!

Lenke til kommentar

SirUstinov - Aldri hørt, men skal sjekkes ut.

 

Sjekka ut nye Decide for et par dager siden. Ræl! Har ikke gitt ut noe brukbart siden Legion, og selv den er ikke bedre enn 6/10. Jeg synes Deicide var best som Amon, og "Amon: Feasting the Beast" er bandets beste utgivelse, med "Deicide" som en god #2. "Sacrificial Suicide" låter så sykt bra på "Amon: Feasting the Beast". Grawr!

 

1990 albumet Deicide er min favoritt fremdeles.

 

220px-Deicide-1990-Deicide.JPG

 

 

Deicide – Deicide

Lenke til kommentar

Spotify er en super løsning når du skal høre på musikk på en annen datamaskin enn din egen.

Spotify suger hvis maskina befinner seg i Tyskland. Også i Taiwan (eller for den sags skyld nesten hele verden) er Spotify verdiløst.

 

Nei? ;)

 

"Holiday music

 

With Spotify Premium and Spotify Unlimited you can connect with Spotify when you’re travelling. As long as you purchased Spotify from inside one of our launch countries, you have the perfect holiday companion.

 

Spotify Free and Spotify Open users - you receive a maximum of two weeks overseas use, after which you’ll need to upgrade to Spotify Premium or Spotify Unlimited."

 

Og ikke kom her og bruk argument med "jamen jeg skal på ferie over 2 uker, da koster det jo". 49 kroner i måneden er ikke mye for å kunne høre på mye av musikken som er laget (er jo ikke alt som finnes der). Mye billigere enn å måtte kjøpe all musikken.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...