Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg sitter og hører på Peste Noire, som jeg ble introdusert til for noen sider siden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Og hvordan passer fransk bm deg? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Protest the Hero er så utrolig slitsomt. Møkkaband! troll 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, liker man ikke Protest the Hero er man et troll. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Protest The Hero er ekstremt heftig! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, liker man ikke Protest the Hero er man et troll. Neida.. slett ikke. Men konstruktive uttalelser som ovenstående har samme nivå som. ÆÆÆÆSJ HERREGUD FOR NOE MØØØØL!!!!!!, eller OMG! Møkkaband! DIE!!!!!! (((( JS Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Meh. Noen som ser på Senkveld? Madcon sier noe kult om Lars Vaular, så tar han "Jeg er så sykt kul"-look og gjør devilhorns. Wtf? Føler mange misbruker devilhorns, som vel i grunnen er en metalting. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg trodde det var det. Hvis det ikke stemmer, så kan du jo forklare det i stedet for å komme med et spørsmål med "er du dum eller?"-undertone. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Såvidt jeg har skjønt ble det først brukt av enkeltfolk i tidlig metallbevegelse på 70-tallet, og jeg vil tippe det er religiøst arvet. Uansett er det neppe noen som har patent på det, og ser ikke helt hva som gjør det til en "metalting" noe mer enn pot er en hippie-ting. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dio tok patent, med rette. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bare live in tokyo plata og Hatebreeder og Something Wild Bloodrunk snakker vi ikke om. Må si jeg er enig når det kommer til Blooddrunk! MEN! Nytt album av Children Of Bodom 08.03! Har allerde lastet det ned, og det er ikke en skuffelse Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ble heller ikke skuffet over nye Children of Bodom. Forventet dritt, og jammen fikk jeg ikke dritt. Null skuffelse! Morbus Chron - Splendour of Disease Morbus Chron - Creepy Creeping Creeps Krypts - Open the Crypt Swallowed - Putrefaction Swallowed - Epitaph of Nauseation Swallowed - Swallowed Uuugh! Elite! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hver gang jeg ser den tittelen tenker jeg "hahahah Blodrunk" Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Protest The Hero er ekstremt heftig! Ugh.. Ikke tr00 nok! SKÅL! http://www.youtube.com/watch?v=CrQrCLmK1Gs 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Og hvordan passer fransk bm deg? Av det jeg har hørt så finner jeg det ganske så fantastisk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Og hvordan passer fransk bm deg? Av det jeg har hørt så finner jeg det ganske så fantastisk! Aiai! Her er en liste jeg mekka for en venn i går som du gjerne kan sjekke ut. Kun fransk Black Metal, til tross for at noe kan diskuteres (Amesoueurs og The Austrasian Goat). Men alt er top notch, spør du meg. Alcest - Le Secret Amesoeurs - Amesoeurs Anorexia Nervosa - Drudenhaus Antaeus - Cut Your Flesh and Worship Satan Arkhon Infaustus - Filth Catalyst Vlad Tepes & Bèlkètre - March to the Black Holocaust Celestia - Apparitia - Sumptuous Spectre Glorior Belli - Ô Laudate Dominvs Mortifera - Vastiia Tenebrd Mortifera Nehëmah - Light of a Dead Star Peste Noire - La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence Seth - L'Excellence The Austrasian Goat - The Austrasian Goat The CNK / Count Nosferatu Kommando - Ultraviolence über Alles Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) OhMyOhMy har en fantastisk liste her, men han har glemt det beste bandet fra Frankrike (etter Peste Noire, mener jeg). Deathspell Omega. Enjoy. Endret 5. mars 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke noe Deathspell Omega? March to the Black Holocaust er forresten jævelig bra. Noen ukjente band på lista så får vel ta en lytterunde Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Bare så det er sagt: opptil flere av disse bandene har flere skiver som er jævlig bra, men han jeg mekka lista for ville kun ha et album per band så det ikke ble for mye, men sånn at han likevel fikk sjekket ut en del forskjellige band. Og ang. Deathspell Omega. Vet at "alle" elsker bandet, og da spesielt "Si Monumentum Requires, Circumspice". Ga "Si Monumentum Requires, Circumspice" ei ny runde i forrige uke og den inneholder veldig mye bra, men for min del blir skiva 30+- minutter for lang, noe som gjør at den ikke er mer enn mediokore i mine øyne. Fjerner man derimot fyllestoffet og de dølle riffene/partiene, så kunne det fort blitt ei veldig bra skive. Alt før "Si Monumentum Requires, Circumspice" er jævlig standard og midt på 3et, og alt etter er masete og slitsomt. Endret 5. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå