SirUstinov Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Goodnight Kiss passer utmerket godt i Six Degrees of Inner Turbulence disc 2 til Dream Theater. Så er vel ikke Dream Theater noe Thrash Metal heller. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg digger band som aldri utvikler seg. Ta Bolt Thrower for eksempel, de kjører samme gamle oppskrift! Noen som kjenner en enste god cover-låt av Bolt Thrower? Har bare funnet søppel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Goodnight Kiss passer utmerket godt i Six Degrees of Inner Turbulence disc 2 til Dream Theater. Så er vel ikke Dream Theater noe Thrash Metal heller. Beklager, men jeg visste ikke at det bare var Trash metal band som ikke hadde lov til å spille Ballader. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det var tross alt thrash metal som ble diskutert, hadde du lest litt ekstra ville du visst det. Så ingen grunn til å være butthurt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg digger band som aldri utvikler seg. Ta Bolt Thrower for eksempel, de kjører samme gamle oppskrift! Feil! Bolt Thrower har da utviklet seg fra å være nesten være et rent Grindcore-band på "In Battle There Is No Law" til å bli et rent Death Metal band på skviene etter "Realm of Chaos". Og jammen er det ikke "In Battle There Is No Law" og "Realm of Chaos" som ruler mest. For noen fett album, selv om alt duger. Bare sett på "In Battle There Is No Law" og "Warmaster" rett etterpå så hører du en rimelig stor forandring. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Den der var skikkelig kul! Godt å se en ny generasjon metalheads på vei! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Haha! Skulle sendt den ungegjengen på en Maiden-konsert gratis Endret 4. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Håper gutta i bandet får sett denne videoen også. Også herlig at de valgte en relativt obskur 80-talls låt (Flight of Icarus) istedet for en av standardlåtene. De har vel en Maiden-fan som musikklærer. Ser ut som de koser seg. Endret 4. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror nok bandet har fått det med seg. Den ble i alle fall linka fra den offesielle facebooksida. Men godt mulig det bare er pressefolkene som roter med den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Her har vi orginalversjonen..med herlige spandexbukser i tillegg (fra 1985) http://www.youtube.com/watch?v=oCg8zf7pcjY 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg digger band som aldri utvikler seg. Ta Bolt Thrower for eksempel, de kjører samme gamle oppskrift! Feil! Bolt Thrower har da utviklet seg fra å være nesten være et rent Grindcore-band på "In Battle There Is No Law" til å bli et rent Death Metal band på skviene etter "Realm of Chaos". Og jammen er det ikke "In Battle There Is No Law" og "Realm of Chaos" som ruler mest. For noen fett album, selv om alt duger. Bare sett på "In Battle There Is No Law" og "Warmaster" rett etterpå så hører du en rimelig stor forandring. Ja jeg vet at de har skiftet stil. Men jeg legge faktisk ikke så mye merke til det. Dessuten synes jeg det at Bolt Thrower preger musikken i størs grad uavhengig om det er grindcore fra In Battle.. eller renere Death Metal senere. Men jeg skal egentlig ikke snakke, for jeg har aldri skjønt hva grindcore er, eller hva som gjør det annerledes enn death metal. Et tegn på at de ikke har forandret seg for mye er: World Eater (1989) Cenotaph (1991) Embers (1992) Powder Burns (1998) The Killchain (2005) Faen for et genialt åpningsriff! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det lov til å snakke om Children Of Bodom her..? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Bare live in tokyo plata og Hatebreeder og Something Wild Bloodrunk snakker vi ikke om. Endret 4. mars 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Anbefaler dere å sjekke ut Shattered Society. Er et ganske nytt band fra Bergen med medlemmer fra 19-23 år som nettopp har spilt inn EP. Er ganske imponerende for å være det første de har spilt inn spør du meg. Spotify Endret 4. mars 2011 av Swome 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Er det lov til å snakke om Children Of Bodom her..? Ja, men jeg synes ikke det er så interessant. Dessuten, snakk om det, men ikke kom og sutr etterpå fordi ingen liker det. Anbefaler dere å sjekke ut Shattered Society. Er et ganske nytt band fra Bergen med medlemmer fra 19-23 år som nettopp har spilt inn EP. Er ganske imponerende for å være det første de har spilt inn spør du meg. Spotify "Firefox doesn't know how to open this adress, because the protocol (spotify) isn't associated with any program." Endret 4. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KzDWP-0o3nA ukjent for meg for inntil et par dager siden. Men dette var jo goa greie då. hele albumet: Protest The Hero – Fortress Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Protest the Hero er så utrolig slitsomt. Møkkaband! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå