Illuminant Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Anthrax til slottsfjellfestivalen!! Må bare bli bra, gleder meg som faen nå. http://www.youtube.com/watch?v=mdyEN2odGQ8 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Torchbearer kommer med nytt album, "Death Meditations", i april. Har allerede blitt litt hekta på dette bandet, og spesielt kommende album. http://www.youtube.com/watch?v=pvziJdFjGpo http://www.youtube.com/watch?v=h16DGalCNQU Men har vært vanvittig mange gode utgivelser de siste månedene..det merkes på lommeboka :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-UUCoIWdKSE Endret 2. mars 2011 av Tuttebobo Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er så jævlig spent på hva Malefic finner på next, nå som Xasthur er over of ut. Han har jo sagt at han fortsatt skal lage musikk i fremtiden, bare ikke under monikeren Xasthur. Noe som sitter på noe verdig info rundt Malefic's framtidsplaner? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Pentagram - If the Winds Would Change HRR 164, limited to 1000 copies, 250 x gold vinyl + 750 x black vinyl, cardboard insert Bobby Liebling = all vocals Geof O'Keefe = drums Greg Mayne = bass Vincent McAllister = guitar -Burning Rays -The Bees -Goddess -Diver -Rape -Devil Child -Out of Luck -Downhill Slope -Buzzsaw -If the Winds would change April 7th, 2011 I am happy to announce the creation of RamFam! Designed to fire the countless bootlegs from Mars back into space, the RamFam icon will assure you of the item's authenticity. The band and the fans have been ripped off for years. Please help us put an end to it by only supporting RamFam items. Please, especially do not support any unofficial item coming out of the DC, Virginia, Rockville, Maryland area. You can look forward to official, cool, limited edition, collectible vinyl, shirts, screen-printed posters and much more directly from me. We think that you'll find our items visually as well as audibly pleasing. This is the very first RamFam album! It is also in honor of our 40th Anniversary. We've got a couple of other great, limited albums lined up for the coming year ahead. The albums will cover our entire career of songs! Stayed tuned at:www.myspace.com/thepentagramarchives This first album in the limited RamFam LP series covers songs I wrote in the early 70s. They were recorded at various rehearsals and such. All are special to me and I wanted to deliver them to you in their honest, most raw form. I think you'll feel the heart of these as strongly as we all do. Pentagram material fra tidlig 70 tallet? Endret 2. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fett, fett, fett! 70-talls Pentagram er helt vilt fett! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det er nødt til å bli helt enormt! Macabre- Be Forwarned Endret 2. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Haha, måtte nesten humre litt når jeg kom over denne. Hammerforce Musikken var vel så som så... http://www.youtube.com/watch?v=nVsEZySYVIc&feature=related Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I dag ga jeg Ride the Lightning ei runde. Inntrykket mitt står fremdeles - alt etter Kill 'em All suger! Og absolutt ALLE Thrash Metal-band som inkluderer en ballade fortjener nakkeskudd. Så utrolig mongo! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg er uenig. Mine favorittalbum med Metallica er load og reload. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har alltid likt metallica, men er ikke ofte jeg hører på dem nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Aldri gitt Metallica en sjanse, har ikke planer om det heller. Nå er det bare Hawkwind som gjelder Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Også totalt uenig. Band som utvikler seg er etter min mening de beste bandene. Ser ikke helt hvorfor ballader skal være noe negativt? Jeg elsker både Phantom Lord og Hero of the Day. De mest heavy banda lager som regel også de beste balladene. Se for eksempel på The Legacy av Testament eller The Years of Decay av Overkill. Jeg syns det er mer mongo å være så konsekvent negativ til thrash-artister som varierer musikken sin med en rolig ballade i ny og ne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Fordi for meg, personlig, handler Thrash om en ting - fete riff og agressivitet, noe ballader sjeldent inneholder. Har absolutt ingenting i mot ballader i seg selv, men for meg blir ballader på Thrash, Death, Black, Crust eller Grindcore album intet mindre enn mongo, tamt og ekstremt flaut. Bryter med hele greia og ødelegger flyten i skiva. Kjører ikke i gang ei Extreme Metal for å høre pusete ballader, tvert i mot. Endret 3. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hver sin smak. Jeg elsker balladene, men det finnes såklart også dårlige ballader. Som det finnes bedritne mer tradisjonelle thrash-låter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Snakker ikke om dårlige eller bra ballader. Death Angel's "Act III" inneholder ei ballade i form av "Veil of Deception". Skiva er kul nok og låta er bra, men den passer ikke inn på albumet i det heletatt, på samme måte som Backstreet Boys' "Inconsolable" ikke hadde passet inn på Slayer's "Show No Mercy", Sepultura's "Schizophrenia", Dark Angel's "Darkness Decends" eller Kreator's "Pleasure to Kill". For meg funker det særs dårlig. Det passer ikke inn i det heletatt, enkelt og greit. Når det er sagt er "Inconsolable" faktisk BARSK i forhold til "Fade to Black". Den er faktisk hørbar og, i motsetning til Fade to Black. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Goodnight Kiss passer utmerket godt i Six Degrees of Inner Turbulence disc 2 til Dream Theater. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Står hvertfall til resten av platen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg liker å tro at jeg er ganske openminded til musikk og folks musikksmak. Men når noen kommer og sier at ei Backstreet Boys-låt er bedre enn kanskje tidenes heavy-ballade Fade to Black, da må jeg nesten skyte rygg. Det er rett og slett feil Endret 3. mars 2011 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå