Tuttebobo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 for en homse! immortal på wacken 07 var grisefett, ellers har det vært veldig op og ned de andre gangene jeg har sett dem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=6vtVSjAX3JI For et sinnsykt fett band det her er. Herregud, de falsettoene eller hva man kaller det er så deilige at jeg kremer store mengder i buksene. Endret 23. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 for en homse! immortal på wacken 07 var grisefett, ellers har det vært veldig op og ned de andre gangene jeg har sett dem. Hvem? Hvis du sikter til meg så likte jeg den konserten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til lørdag, Mayhem og Nifelheim live \o/. http://www.youtube.com/watch?v=hOb_DB68_aw Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Nifelheim! Verdens hårdaste band! Sørvants of dårkness! http://www.youtube.com/watch?v=ShQYynwukmU Fantastisk intervju. Endret 23. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Misunnelig! Begge band har gitt ut utrolig mye bra, hva synes dere om Ordo Ad Chao forresten? Personlig en av mine favorittskiver av Mayhem. Produksjonen er så vanvittig fet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Misunnelig! Begge band har gitt ut utrolig mye bra, hva synes dere om Ordo Ad Chao forresten? Personlig en av mine favorittskiver av Mayhem. Produksjonen er så vanvittig fet Elsker Ordo, kommer rett etter Deathcrush og De Mysteriis i min bok. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er selvfølgelig Grand Declaration of War og Wolf's Lair Abyss som gjelder. Fete saker! Nifelheim duger som bare det. Makan til fett, og ikke minst barskt band. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Og da leaka endelig Heretoir's debutalbum, og Heretoir leverer varene og vel så det. Men er det noe jeg kan putte fingeren på så er det trommene. Låter litt snodig. Black Metal/Depressive Rock/Shoegaze. Og for de som ikke har hørt bandet er det som en blanding av Alcest og Amesoeurs. Furdy (Les Discrets, Amesoeurs etc.) viser nok eng ang at han virkelig kan det her med artwork: Digg! Endret 23. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hadde gledet meg veldig til Heretoir's debut, må si jeg ble noe skuffa etter første gjennomhøring. Skal selvsagt gi albumet flere sjangser. Ny Krallice og ny Altar of Plagues i April though, that is GOOD news. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gi den flere sjanser. Gode greier! Yeah! Både Krallice og spesielt Altar of Plagues blir bra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har vært litt smånysgjerrig på Heretoir, covert er jo nydelig! Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Yeah! Fursy er en meget flink fyr. Han har gjort følgende cover som jeg vet om: Drudkh - Hanful of Stars Agalloch - Wooden Box Lantlos - .neon Alcest - Écailles De Lune Amesoeurs - Amesoeurs Les - Discrets - Septembre et ses dernières pensées Heretoir - Heretoir Og alle er fantastiske! Animasjonsfilmene han er også sinnsykt herlige. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ser ut som nye Burzum-skiva har gått lekk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hele plata har ligget ute på youtube en stund allerede, har kun hørt "Jeg faller" og den er utrolig fengende. Gleder meg til å få hørt skikkelig Endret 23. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Flere uker siden det lakk, men kun i elendig kvalitet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nei? Den har da liggi ute i god kvalitet lenge, om man ser på 320kbps som good kvalitet selvfølgelig. Funker for min del i allefall. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hadde jeg ikke fått med meg. 320 er selvsagt bra nok det Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Men når det er sagt. Skiva er fet den, men har ikke fått hørt på langt nær nok åp den. Kun gitt den noen få runder, men sånn er det når det kommer 46145316 nye skiver man må få med seg. Edit: Det går også rykter om at det er et intervju med Varg i det finske metalbladet Imperiumi, hvor Varg sier at han skal spille inn de to første skivene på nytt nå, og gi de ut til/etter sommeren. Mulighet for at de to andre også blir spilt inn på nytt og stæsj. Varg er visstnok ikke veldig fornøyd med vokalen på disse skivene. Om dette stemmer er det jo helt absurd. Får håpe det bare er tull og tøys. Edit 2: Phil Vane, the founding co-vocalist of the British crust punk/grindcore band EXTREME NOISE TERROR, reportedly passed away last Thursday (February 17) at the age of 46. Although no official cause of death has yet been released, it is rumored that he died in his sleep. The surviving members of EXTREME NOISE TERROR have released the following statement regarding Vane's passing: "The rumors are true. We're sorry to announce that Phil passed away recently. The band will make a full statement soon but for now we need to take the time to come to terms with this terrible loss. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=154405 Kjipt og trist. Utrolig fet vokalist. Endret 24. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=UdT13eIs9Ro Vet ikke om det har blitt postet før, men her er i hvert fall en sang fra det kommende nathrakh albumet. Skuffer ikke meg i hvert fall, gleder meg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå