Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv så jeg Immortal sist de spilte på Inferno og det var ELENDIG. Men da må det også nevnes at lyden var håpløs, alt gikk i mot Immortal-gutta hva utstyr og faenskap gjelder og Appolyon passet like bra inn i Immortal som jeg hadde passet i Erik & Kriss.

 

Men håper Immortal spiller et ekstra langt sett med MASSE gamle låter. Spill gjerne hele debuten fra start til slutt, samt litt ekstra låter utenom. Kommer ikke til og skj, men hadde vært fett som faen.

Lenke til kommentar

Jepp, det er såklart ok. Og ble det virkelig ikke annonsert før for tre dager siden? Er en stund siden de skrev det på screamforumet.

 

Og har ikke trua på Immortal rett og slett fordi konsertene de spiller omdagen enten er totalt stinkende og skikkelig ræva eller veldig bra. Denne konserten blir nok ræææv. Og som the baby over here skriver, hadde vært fett med hele debuten fra start til slutt, siden det er den klart beste Immortalskiva, men det skjer dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Ja, Immortal har holdt jevn kvalitet helt siden debuten. Men det gjør ikke at konsertene de holde automatisk blir bra.

 

Jeg rangerer skivene slik:

 

1. Diabolical Fullmoon Mysticism 10/10

2. Battles in the North 10/10

3. Pure Holocaust 10/10

4. At the Heart of Winter 9,5/10

5. Blizzard Beasts 9,5/10

6. Sons of Northern Darkness 8,5/10

7. Damned in Black 8/10

8. All Shall Fall 6/10

 

Og på Inferno for noen år siden hadde Immortal den absolutt beste setlisten de har hatt de siste 15 årene som jeg har fått med meg, men det hjalp lite da alt det andre sugde. Og det var ikke bare lyden og sånn som feila, men det låt ræva, uinspirert og det så ut som de kjeda seg ekstremt på scenen, som om de kun gjorde enda en spillejobb fordi de trengte penger. Kjedelig, ræva og direkte flaut. Spesielt med tanke på at Immortal på den tiden var et av mine absolutt favorittband. Og etter det har konsertene, i følge det jeg har lest/hørt, vært enten veldig bra eller dritdårlige. Og så vidt jeg har fått med meg har det vært langt mer negative tilbakemeldinger enn positive.

 

 

Ny Primordial blir gull. Det jeg har hørt fra skiva er rett og slett helt konge!

 

Aha. De jeg kjenner som har sett begge synes Inferno var skitskit og Wacken fet. Første gangen jeg har sett noen mene de var tilnærmet identiske.

 

Du blander litt nå. Immortal på Inferno i 2003 var visst bandets desidert beste konsert noensinne. I 06/07 derimot, da var det dårlig.

Lenke til kommentar

Dæven, jeg hadde nok rangert skivene ganske likt som deg. Men med Pure Holocaust på andre.

 

Edit: Ja, jeg blanda. Trøst meg, jeg føler meg dum!

 

Nja, Battles vinner for min del. Synes låtmaterialet rett og slett er sterkere, produksjonen er fetere og takrastromminga til Abbath er max sjef på den skiva. Rølp, rølp og atter rølp.

 

Naaaaw! Så søtt, dummen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...