thadon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa = Mac episk og hinsides knusende! Kun gitt den et par runder, og det her er garantert ei skive som vil vokse. Men gud så utrolig freskt! Snurrer nå, og er jævli knall. Liker utviklinga Moonsorrow har hatt fra de første skrivene til det mye mer episke utover diskografien. Hørt Finsterforsts "Urquell"(mener selvfølgelig "...zum Tode hin", gikk litt fort i svingene) forresten? Nesten en Moonsorrow-blåkopi. Endret 21. februar 2011 av thadon Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa = Mac episk og hinsides knusende! Kun gitt den et par runder, og det her er garantert ei skive som vil vokse. Men gud så utrolig freskt! Snurrer nå, og er jævli knall. Liker utviklinga Moonsorrow har hatt fra de første skrivene til det mye mer episke utover diskografien. Hørt Finsterforsts "Urquell" forresten? Nesten en Moonsorrow-blåkopi. Yeah. Synes selv at Moonsorrow er et band som har blitt bedre og bedre helt fra demodagene, og toppet kransekaka med Verisäkeet, V: Hävitetty og Tulimyrsky. Vansklig og velge ut en favoritt av de, men alle er sykt bra. Nyskiva synes jeg høres ut som en blandig av Kivenkantaja og Verisäkeet. Gleder meg til jeg får hørt inn skiva ordentlig. Episk og mektige saker! Nope, ikke hørt. Men skal sjekkes us! Endret 21. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har nye Moonsorrowen leaka? Btw, siden jeg ikke er på msn og er lat, OhMyOhMy, skal vi glana True Grit til helga? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Moonsorrow leaka tidlig i dag. Jeez, følger du ikke med eller? Er uansett ikke noe for deg, så kan liksågodt spare både båndbredde, diskplass og tiden du bruker på å høre igjennom den. Vet ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Får ikke med meg alt vett, selv om jeg er smartere enn bacon er godt. Uansett, vi ser den da. Tror den er fet. YEAH! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Selv jeg får med meg alt. Ingenting er som å sitte og lese russisk for å finne frem til ting på nettet. Får se hva som skjer, baby. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Gleder meg til å få hørt på moonsorrow. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ingenting er som å sitte og lese russisk for å finne frem til ting på nettet. Er på obskure russiske forum ting lekkes først ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Man kan vel bruke google translate på de sidene slik at man forstår litt mer om hva som står veee? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Smarte folk greier seg fint uten og oversette ting, men det er sånne ting du ikke vet noe om. Her gjelder det å lese de språkene som gjelder. Noen som kan masse vøtt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Smart og smart, du vet godt at du har mye å lære av meg der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Nei. Men jeg anbefaler El Hijo de la Aurora's "Wicca: Spells, Magic and Witchcraft through the Ages". Occult Doom Metal fra Peru. Rimelig stygg vokal, men jævlig kul når man først venner seg til den. Sykt fet coverart på begge skivene deres, og: Endret 21. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fet coverart ja. Skal sjekke det ut senere, selv om det meste du kommer med av anbefalinger er like dårlig som Megadeth. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ypper du til bråk, bög? Megadeth er jo like fett som Mustaine virker smart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hahahhaha.... der var du faktisk smart! Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Heil five! Og for de somlike Goth Metal kan nye Ava Inferi, "Onyx", være noe å sjekke ut. Ava Inferi er jo bandet Blasphemer har lekt seg med side 2005, og lett et av de beste Goth Metal bandene noensinne, uten at det sier stort. Men de tre foregående skivene har jo vært meget bra, og nyskiva er itnet unntak. Jævlig plate! Bandet greier fint og skille seg ut fra mengden og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det jeg har hørt av Ava Inferi har vært jævla kjedelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Men det jeg har hørt har vært veldig bra, og jeg har hørt alle fire skivene, så her tar du feil som vanlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har vel hørt to skiver. Totalt uinteressant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Så gå og kos deg med siste Sirenia, din koseklump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå