Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa = Mac episk og hinsides knusende! Kun gitt den et par runder, og det her er garantert ei skive som vil vokse. Men gud så utrolig freskt!

Snurrer nå, og er jævli knall. Liker utviklinga Moonsorrow har hatt fra de første skrivene til det mye mer episke utover diskografien.

 

Hørt Finsterforsts "Urquell"(mener selvfølgelig "...zum Tode hin", gikk litt fort i svingene) forresten? Nesten en Moonsorrow-blåkopi.

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa = Mac episk og hinsides knusende! Kun gitt den et par runder, og det her er garantert ei skive som vil vokse. Men gud så utrolig freskt!

Snurrer nå, og er jævli knall. Liker utviklinga Moonsorrow har hatt fra de første skrivene til det mye mer episke utover diskografien.

 

Hørt Finsterforsts "Urquell" forresten? Nesten en Moonsorrow-blåkopi.

 

Yeah. Synes selv at Moonsorrow er et band som har blitt bedre og bedre helt fra demodagene, og toppet kransekaka med Verisäkeet, V: Hävitetty og Tulimyrsky. Vansklig og velge ut en favoritt av de, men alle er sykt bra. Nyskiva synes jeg høres ut som en blandig av Kivenkantaja og Verisäkeet. Gleder meg til jeg får hørt inn skiva ordentlig. Episk og mektige saker!

 

Nope, ikke hørt. Men skal sjekkes us!

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Nei. Men jeg anbefaler El Hijo de la Aurora's "Wicca: Spells, Magic and Witchcraft through the Ages". Occult Doom Metal fra Peru. Rimelig stygg vokal, men jævlig kul når man først venner seg til den.

 

Sykt fet coverart på begge skivene deres, og:

246205.jpg

292565.jpg

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Heil five!

 

Og for de somlike Goth Metal kan nye Ava Inferi, "Onyx", være noe å sjekke ut. Ava Inferi er jo bandet Blasphemer har lekt seg med side 2005, og lett et av de beste Goth Metal bandene noensinne, uten at det sier stort. Men de tre foregående skivene har jo vært meget bra, og nyskiva er itnet unntak. Jævlig plate!

Bandet greier fint og skille seg ut fra mengden og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...