loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Motorhead er oppskrytt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei, Motörhead kan ikke skrytes opp nok. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Motorhead er oppskrytt. Pisspreik. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Retningslinjenes pkt 1 og 2 har følgende å si: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Det er greit at man ikke liker et band, men det er også greit at man forklarer hvorfor, ellers blir slike innlegg sett på som ren trolling, noe som igjen fører til liknende motreaksjoner, som igjen fører til en flamewar. Kommentarer til moderering gjøres via PM Når det er snakk om Motörhead, har jeg ikke annet å si enn at Ween har en heftig tributtlåt til dem fra albumet quebec: It's Gonna Be a Long Night. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Motörhead er ganske så tøft, men ikke favorittbandet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det jeg har hørt av Motörhead har jeg likt ganske godt, men jeg syntes sangene deres ofte føles litt for like, og de mangler liksom det som gjør at jeg "blir helt med". Jeg har bare "live at Hammersmith" så fortell meg gjerne om jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det jeg har hørt av Motörhead har jeg likt ganske godt, men jeg syntes sangene deres ofte føles litt for like, og de mangler liksom det som gjør at jeg "blir helt med". Jeg har bare "live at Hammersmith" så fortell meg gjerne om jeg tar feil.. Du tar feil. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Helt enig med Heatsink, og har hørt igjennom et par album .. Jeg liker rett og slett ikke vokalen heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte litt på FOAD av Darkthrone i stad. Ganske morsomt album egentlig. Ikke så jævla ev0lz lenger. Litt mere humoristisk og pønkete. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte litt på FOAD av Darkthrone i stad. Ganske morsomt album egentlig. Ikke så jævla ev0lz lenger. Litt mere humoristisk og pønkete. haah, ler når jeg leser bookleten. Necturo Culto thanks er på en linje, mens fenriz sin er på 37 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte litt på FOAD av Darkthrone i stad. Ganske morsomt album egentlig. Ikke så jævla ev0lz lenger. Litt mere humoristisk og pønkete. Slik har det vore ganske lenge. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ah. Motörhead, min første flamme . Spiller meg gjennom diskografien deres nå. Er en del asså. Mer enn 20 plater tror jeg. Inferno er forresten rå, håper de spiller fra den. EDIT: FOAD var betydelig mindre punkete enn "The Cult is Alive". Det Nocturno skriver er fortsatt ganske black, men Fenriz er jo helt lost i thrash-helvete. Endret 2. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ah. Motörhead, min første flamme .Spiller meg gjennom diskografien deres nå. Er en del asså. Mer enn 20 plater tror jeg. Inferno er forresten rå, håper de spiller fra den. 19 studioskiver, om eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hørte litt på FOAD av Darkthrone i stad. Ganske morsomt album egentlig. Ikke så jævla ev0lz lenger. Litt mere humoristisk og pønkete. Konge album. NWOBHM stilen dems er grisetøff og über-rølpete! Skål! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Startriffet på The Church Of Real Metal er så sykt deilig edit: Og teksten på Canadian Metal er bare så utrolig knall: SEX WITH SATAN the loudest songSound like a hammer from hell! PYROKINESES and TAKE THIS TORCH Sounds that fill me with no remorse...auh! CANADIAN METAL! WHIMSICAL UPROAR, TORTURED SOULS, For these fuckin' sounds my angry heart calls Canadian metal, just obey On your weak sounds (new plastic metal) we will prey... Endret 2. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva mener dere er Motorheads sterkeste album? Har Collections, Kiss of Death og Better Motorhead Than Dead, men tviler på jeg kommer til å kjøpe mer Har hørt psychomye på Kiss of Death med en gang det kom ut, men nå er jeg dritlei det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Stort sett det eneste positive jeg kan si om Motorhead et at jeg liker bassen Lemmy bruker i en eller annen video med de. Endret 2. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva mener dere er Motorheads sterkeste album? Har Collections, Kiss of Death og Better Motorhead Than Dead, men tviler på jeg kommer til å kjøpe mer Har hørt psychomye på Kiss of Death med en gang det kom ut, men nå er jeg dritlei det. 1916, Orgasmatron, Overkill og Iron Fist. Nei, helvete. Må ha med Bomber, Ace Of Spades, Inferno og Bastards også. Stort sett det eneste positive jeg kan si om Motorhead et at jeg liker bassen lenny bruker i en eller annen video med de. Lenny Kravitz? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Stort sett det eneste positive jeg kan si om Motorhead et at jeg liker bassen lenny bruker i en eller annen video med de. Lenny Kravitz? Jeg skrev feil, det er fikset nå. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Orgasmatron, Overkill, Inferno og Bastards. Mistenker meg selv for å ha gitt Kiss of Death ufortjent lite spilletid beklageligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå