Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Retningslinjenes pkt 1 og 2 har følgende å si:

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Det er greit at man ikke liker et band, men det er også greit at man forklarer hvorfor, ellers blir slike innlegg sett på som ren trolling, noe som igjen fører til liknende motreaksjoner, som igjen fører til en flamewar.

 

Kommentarer til moderering gjøres via PM :)

 

Når det er snakk om Motörhead, har jeg ikke annet å si enn at Ween har en heftig tributtlåt til dem fra albumet quebec: It's Gonna Be a Long Night.

Lenke til kommentar

Ah. Motörhead, min første flamme :love: .

Spiller meg gjennom diskografien deres nå. Er en del asså. :whistle: Mer enn 20 plater tror jeg.

Inferno er forresten rå, håper de spiller fra den. :thumbup:

 

EDIT: FOAD var betydelig mindre punkete enn "The Cult is Alive". Det Nocturno skriver er fortsatt ganske black, men Fenriz er jo helt lost i thrash-helvete.

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar

Startriffet på The Church Of Real Metal er så sykt deilig :p

 

edit: Og teksten på Canadian Metal er bare så utrolig knall:

 

SEX WITH SATAN the loudest song

Sound like a hammer from hell!

PYROKINESES and TAKE THIS TORCH

Sounds that fill me with no remorse...auh!

 

CANADIAN METAL!

 

WHIMSICAL UPROAR, TORTURED SOULS,

For these fuckin' sounds my angry heart calls

Canadian metal, just obey

On your weak sounds (new plastic metal) we will prey...

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Hva mener dere er Motorheads sterkeste album? Har Collections, Kiss of Death og Better Motorhead Than Dead, men tviler på jeg kommer til å kjøpe mer :) Har hørt psychomye på Kiss of Death med en gang det kom ut, men nå er jeg dritlei det.

 

1916, Orgasmatron, Overkill og Iron Fist. Nei, helvete. Må ha med Bomber, Ace Of Spades, Inferno og Bastards også.

 

 

 

 

 

Stort sett det eneste positive jeg kan si om Motorhead et at jeg liker bassen lenny bruker i en eller annen video med de.

 

Lenny Kravitz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...