Deadringer Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, covertarten er nydelig. Veldig 80-talls thrash cover. Enig, det var kult. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Enig med OhMyOhMy om coverarten. Dessuten er ikke Pentagram et thrashband. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Herlig låt fra DsO: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Må innrømme at jeg ikke helt hører det herlige i den låten der. *edit* Rabiat voldtekt av instrumentene samt random growling i mikrofonen. Endret 15. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ny Doomsword. Faen så bra! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Å faen. Må sjekkes ut! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Rabiat voldtekt av instrumentene samt random growling i mikrofonen. Deathspell Omega er flinkisser på teknikk, så ikke kom her å si at de spiller dårlig. Du kan godt si det er bråkete (selv om jeg ikke er enig i at linja går der heller), men det er ikke noe voldtekt av instrumentene i alle fall. Growling er kult og er noe man lærer seg å like etterhvert. Du likte ikke den metallen du hørte på nå første gangen heller? Som med kaffe og alt det der. "Jeg likte kaffe når jeg var 2!!111oneone", jada, og jeg hørte på Slipknot før deg. Nå har jeg akkurat lastet opp denne videoen på youtube for din skyld (den fantes ikke der i sin helhet), hør: http://www.youtube.com/watch?v=OhHLbwYVjbE Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hehe, rabiat voldtekt, da har jeg hørt det og. Nei, nå må Paracletus få en runde til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Forbanna bra skive! Absolutt alle som setter pris på Epic Heavy Metal krydret med litt Doom Metal burde sjekke ut. Bandet leverer nok en gang ei mesterlig skive! Endret 15. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har du tips til butikk, OhMy? Hørtes feiende flott ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har dessverre ikke det. Er egentlig ikke sluppet enda. Men om du ikke har hørt Doomsword burde du sjekke ut. Alt er top kvalitet! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Nei fy Doomsword var tamt. Tok en rask lytt på Spotify e: Ser forresten at The Eternal Battle ligger der Endret 15. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Noen som har hørt om Gladsheim? Helt konge spør du meg http://www.youtube.com/watch?v=yIERrqPCkiw&feature=related Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har dessverre ikke det. Er egentlig ikke sluppet enda. Men om du ikke har hørt Doomsword burde du sjekke ut. Alt er top kvalitet! Tar en spotify-kikk nå. Aldri vært borti bandet før. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Mannemusikk så det holder. Har man ikke hår på brystet før man setter på ei skive har man garantert fått et hårstrå eller to før skiva er ferdigspilt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tøft band, absolutt. Så harry som en får det, men det er å forvente. Straks tilbake, skal bare hente brynjen og hjelmen min. Nerd med sverd, yes. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Absolutt ikke mandig musikk, får mer hår på brystet av å høre på Rihanna. Brynje og hjelm er for de som leker Larp i skogen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Ikke noe storfan av slik "storslått vikingmusikk" jeg heller. Grensa går ved Windir, som jeg til gjengjeld liker ganske godt (i alle fall Arntor). Edit: har forresten laget en liten fin metal-liste på spotify. Hører som regel alltid album fra start til slutt, men noen ganger er det greit å skeie ut. Endret 15. februar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Doomsword er knakende fett, og så maskulint og herlig som det kan bli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå