Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært fint om dere ihvertfall prøvde å snakke til hverandre med en høflig tone, så slipper jeg å slette innlegg som består av mer enn nedlatende kommentarer og personangrep. Beklageligvis er det mye enklere å markere flere innlegg og slette alle, enn å manuelt redigere hver eneste post slik at kun det "slemme" forsvinner.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Debuten til Vreid er helt grei. Ikke god nok til at jeg har beholdt MP3ene av den, men grei nok til at jeg ikke får fnatt når jeg hører et par låter. Jarnbyrd fra "I Krig" er kul, men mest pga. kubjeller, som jeg mener er ekstremt undervurdert elt klart noe som burde brukes mer i metall, og da spesielt Black Metal. Fra nyskiva har jeg kun hørt videolåten, og det var direkte patetisk. Herregud så ufattelig dårlig!

Lenke til kommentar

Har personlig bare hørt I Krig og Milorg, pluss de sangene som er på DVD'en. Syntes "I Krig" var helt ok, men falt virkelig for "Milorg". Har bare sett musikkvideoen til Vreid (Sound of the River)

Vet ikke helt hva jeg syntes, det var helt greit, men føler det mangler noe jeg ikke helt klarer og sette fingeren på. For de som ikke har sett Musikk videoen.

@Bytex, om jeg ikke tar helt feil så er hele line upen fra Windir (Utenom Valfar da, logisk nok) med i Vreid nå, ettersom Ese sluttet i bandet.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Macabre er så jævlig fett! Til tross for at Grim Reality og Gloom er bandets beste utgivelser, så er resten bra, og spesielt Dahmer som er veldig fet. Bandets kuleste låt finner man også der:

 

http://www.youtube.com/watch?v=yUxb139X-N4

 

"Oompa Loompa Doopity Doo

Jeffrey's Stirring Up Some

Chocolate For You

Oompa Loompa Doompity Dee

He Worked At The

Ambrosia Chocolate Factory

What Would You

Bet Jeffrey Guzzled Down Meat

Eating A Bunch Of The

Fellas He'd Meet

If Jeff Was A Cat

And Men Were The Rats

What Do You Think

Will Come Of That

I Don't Like The Look Of It

 

Oompa Loompa Doopity Dah

Jeffrey Loved Eating

Men From Gay Bars

And He Lived In Happiness Too

Like The Oompa Loompa Doopity Doo

Doopity Doo"

 

Bandet flesker også til med fete tekster! Gleder meg til ny plate i år.

Lenke til kommentar

Da har man akkurat kommet hjem etter å ha sett Lobotomi, Pantheon I og Iskald. Litt usikker på hva jeg syns om konserten egentlig, Lobotomi er allerede glemt. Pantheon I hadde jeg aldri hørt om før i kveld men var en positiv overraskelse. dessverre så led de av det samme som Iskald, nemlig dårlig lyd. Iskald leverte bra show, men når lyden ikke er der så nytter det fint lite.

 

Husker du vilke sanger Iskald spilte?

Lenke til kommentar

Du vet du er på svartmetallkonsert når det eneste du hører er en vegg av skarptrommebeats og hyling og ikke har mulighet å skille låtene fra hverandre. Evt blastbeats, en mur av diskant fra gitaren og null vokal. Det opplever man litt for ofte på slike konserter. Synd ikke alle har like bra lydmann som Emperor hadde på Inferno, det var perfekt lydmiks, det, istedet for å la alle sliderne på miksebordet stå likt som de gjorde når "Ole Johnny & Grabbarna" spilte på plassen sist, og lydmannen sitter i puben og drikker øl.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da har man akkurat kommet hjem etter å ha sett Lobotomi, Pantheon I og Iskald. Litt usikker på hva jeg syns om konserten egentlig, Lobotomi er allerede glemt. Pantheon I hadde jeg aldri hørt om før i kveld men var en positiv overraskelse. dessverre så led de av det samme som Iskald, nemlig dårlig lyd. Iskald leverte bra show, men når lyden ikke er der så nytter det fint lite.

 

Husker du vilke sanger Iskald spilte?

Husker nok bare et par sanger. The orphange, Lokes dans også trur jeg de spilte Pesten. Men det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...