gard. Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Alle platene er rimelig bra, men The Gathering Wilderness er nok neste du burde sjekke ut. Deretter kan du bare jobbe deg bakover egentlig. Endret 31. januar 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Storm Before Calm og The Gathering Wilderness er knall. Alt er knall egentlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Amon Amarth er latterlig. Kan du ikke begrunde postene dine, i stedet for å si at ditten og datten suger, er latterlig, er patetisk, osv. Er bare unødvendig slik du holder på nå 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Må bare si takk til den personen som nevnte Primordial. Sitter å hører på "To the nameless dead" nå. Hvilke andre album anbefales? Egentlig alle. Fantastisk band! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ok: Amon Amarth er latterlig fordi musikken er latterlig dårlig. Better? Oppfordrer forresten de unge klumpene som vil prøve seg på en annerledes vokal Mayhems De Mysteriis dom Sathanas. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Enig enig, De Mysteriis har helt vanvittig fet vokal. Kan også nevne Funeral Mist når vi er inne på gode vokalprestasjoner. Er nok lettest å starte med Maranatha om du er ny til musikken. e:Yes! Altaar spiller på Blå 17 Februar Endret 31. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ok: Amon Amarth er latterlig fordi musikken er latterlig dårlig. Better? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Må bare si takk til den personen som nevnte Primordial. Sitter å hører på "To the nameless dead" nå. Hvilke andre album anbefales? Hør "The Coffin Ships" og "Tragedy's Birth" på The Gathering Wilderness. Ellers er "Gods to the Godless" fra Spirit The Earth Aflame en av de beste låtene. Primordial har dessuten gitt ut en solid live-dvd hvor de har et langt og godt show fra Irland. Mesterlich! Sto opp tidlig morgenen etter Iron Maiden konserten på wacken 2008 for å se det bandet, og det var verdet det. Etter det har jeg vært hekta. Endret 31. januar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Takker og bukker folkens. For ta en tur ned til byen for å se hva jeg kan finne. Edit: Glemte et ord. Endret 31. januar 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0T7D4zJ0U04 Ah, minner! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Med tanke på vanvittige Black Metal vokalprestasjoner, er Granath, mannen bak Sarvari og Cry of Silence noe en bør sjekke ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg har blitt forelsket: http://www.youtube.com/watch?v=-LhPe_x9i_k Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Metal ein kan var sint til! NÅ! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Metal ein kan var sint til! NÅ! http://www.youtube.com/watch?v=m7jVVBn9s6w Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Metal ein kan var sint til! NÅ! Skitsystem, Anaal Nathrakh og Eyehategod Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Yes, yes, yes! Excellent! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Phew. Nå var eg nede på jorda igjen. Kamelot - Abandoned Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Eternal Majesty - The Warlord er god når man er sint. Mongo Ninja? Jævlig sint musikk... Endret 1. februar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Oppfordrer forresten de unge klumpene som vil prøve seg på en annerledes vokal Mayhems De Mysteriis dom Sathanas. Oppfordrer de samme personene til å høre på Keep of Kalessin - Reclaim. Atilla er med på den også, sammen med Frost på trommene. Knall stilig EP. Edit: Når vi var inne på Folk så er jo disse to sikre vinnere: Ensiferum http://www.youtube.com/watch?v=0N_gR19sMx8 Om Windir går under Melodic Black eller Folk/Black bryr jeg meg fint lite om, lyd bildet er veldig folkete så jeg poster en sang av de også. Endret 1. februar 2011 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå