Deadringer Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vicious Art - Pic up this sick child Vicious Art has often been described as ‘the bastard death metal offspring’ featuring the ex members of mighty Entombed, Dark Funeral & Grave (all from Sweden). The band is finally ready with their second offering entitled Pick Up This Sick Child, being released through Danish label Mighty Music. Let there be said at the very beginning, this is an amazing monster piece of death metal. The music on this 11 tracks long disc is razorsharp and covering most brutal and extreme metal genres accompanied by suitable lyrics dealing with family, death, sickness and other typical death metal themes. The music and production is raw, just as it has to be when dealing with a supreme death metal brutality of this kind. It is so obvious that this quintet is very experienced and it seems like they know exactly where they were heading while recording this awesome follow-up album to the highly acclaimed predecessor Weed the Wild. If you’re into the extreme, raw and intense piece of death metal, I can highly recommend you this album, that will, with tracks as “Tombstone Grind”, “Our Family Flesh”, “Murderer” and” Evicting Dead Tenants” soon become a classic. For any further info please go to www.mightymusic.dk/media or to the band’s official site at www.viciousart.se Karakteren ble 86/100. Endret 1. desember 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er virkelig into Old Man's Child for tiden Anbefales til dere som fortsatt ikke har hørt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er fortsatt dritlei av bandet jeg. Det er mange år siden jeg virkelig var "inn i" OMC, og jeg har ikke hatt den minste lyst til å høre no særlig på det de siste årene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 What? Trodde du var Die Hard-OMC-fan jeg Nyhus. Jeg digger det fortsatt anywayz Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Lett å høre i hjel band. Hørte aaaalt for mye på Deathstars en stund, og nå er det bare enkelte låter jeg tåler. Motörhead på Onsdag. Flere som skal? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal på Motörhead! ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tenkte jeg skulle, men kom meg aldri til å kjøpe billett. Kanskje like greit siden jeg ikke har hørt spesielt mye på Motörhead. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Motörhead kommer til å bli så skamfett. At Stonegard skal varme opp gjør kvelden bedre. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hadde gjerne sett både Motorhead og Stonegard, men så er det Spektrum det er snakk om... ikke faen om jeg setter min fot der igjen med mindre jeg absolutt må. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hadde gjerne sett både Motorhead og Stonegard, men så er det Spektrum det er snakk om... ikke faen om jeg setter min fot der igjen med mindre jeg absolutt må. Altså under Idol-finalen? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ja, ikke sant... Nei, metal funker rett og slett ikke i Spektrum. Sist jeg så Slayer der f.eks, så hørtes det ut som de hadde mikket opp en tørketrommel som Lombardo satt og la rytme til... Endret 2. desember 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 What? Trodde du var Die Hard-OMC-fan jeg Nyhus. Jeg er fan av musikken, jeg orker bare ikke høre på den lenger. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sitter å hører på Nevermore atm. nærmere bestemt, albumet "Dead Heart, In A Dead World". Hva syns dere om dette bandet? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hadde gjerne sett både Motorhead og Stonegard, men så er det Spektrum det er snakk om... ikke faen om jeg setter min fot der igjen med mindre jeg absolutt må. Ja, Spektrum har ikke akkurat god lyd. Jeg hadde gjerne sett at de spilte et annet sted, men Motörhead bør være verdt å få med seg selv i Spektrum. Endret 2. desember 2007 av -Knuð Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er Stonegard som varmer opp? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sitter å hører på Nevermore atm. nærmere bestemt, albumet "Dead Heart, In A Dead World". Hva syns dere om dette bandet? Den og This Godless Endeavour er rimelig tøffe. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 edit: Hva er Sunn O)))s beste plate? White2 og Oracle er de jeg liker best, mest på grunn av all eksperimenteringa og stemmen tl Attila. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Devil in the Kitchen! Fantastisk Folk Metal med violiner. Anbefales for spesielt for Apocalyptica fans. Synd at musikkvideoen er såpass elendig som den er. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Devil In The Kitchen var heftige saker. Skal definitivt sjekkes ut mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå