TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror faktisk jeg slenger meg inn i denne tråden, Så heisann! Så hvordan er stemningen her inne til Sommerens Iron Maiden konsert? noen som skal? Jeg har 3 billetter liggende på rommet mitt i dette øyeblikk! Gleder meg til å se! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor er det dere pleier og kjøpe Merchandise? Trenger noen nye sider. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 www.rockmerch.no www.interpunk.com www.angryyoungandpoor.com Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 EMP.de. Bestilt 3 pakker der hvorav 1 har blitt stoppet i toll. I Norge har jeg brukt Rockmerch. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Oi, hadde ingen anelse om at band-merch var så overpriset. Glad jeg aldri handler sånt Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Oi, hadde ingen anelse om at band-merch var så overpriset. Glad jeg aldri handler sånt Band-merch er mye billigere hvis man bestiller fra UK og USA. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Haha, "angry, young & poor"!. Kunne vært slagordet til Rød Ungdom eller noe slikt. \o/ Lenke til kommentar
VikingPower Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 ANBEFALER ALLE Å HØRE PLATENE TIL "AUSTRIAN DEATHMACHINE" Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Anbefaler alle som å ikke bruke capslook og faktisk fortelle noe mer enn at ALLE burde sjekke ut noe. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eier ikke noe merch selv, men har litt lyst til å kjøpe en Deathspell Omega-skjorte til bruk på konserter og festivaler. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har en som ligner på den øverste der. :o Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 EMP er så jævlig dyrt. Bestilte en t-skjorte der som originalt kostet 120 kroner. Med porto så ble det lagt toll på det hele og totalsummen ble omtrent det tredobbelte. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Mange ganger man kan finne billige skjorter. Handlet mange selv som koster fra 100-150 på nett. Utlandet. Anbefaling: Tyskt band ved navn: Wigrid Rein Burzum 'worship' men jævlig bra. Om Burzum faller i smak så bør det sjekkes ut! http://www.youtube.com/watch?v=HIAaouZISp0 Endret 21. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Wigrid er veldig bra, men det er kun debuten, Hoffnungstod, og de to demoene som er Burzum-worship. Die Asche Eines Lebens låter betraktlig forskjellig fra Hoffnungstod, og er langt ifra noen Burzum-klone. Men begge skivene, og demoene, er veldig, veldig bra. Var også prat på ei ny skive for ikke så veldig lenge siden, men jeg vet ikke hva som foregår der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har ikke hørt nyeste plata, men handler den snart tenker jeg! Men Hoffnungstod er fantastisk ja! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror faktisk jeg slenger meg inn i denne tråden, Så heisann! Så hvordan er stemningen her inne til Sommerens Iron Maiden konsert? noen som skal? Jeg har 3 billetter liggende på rommet mitt i dette øyeblikk! Gleder meg til å se! Jeg skal. Fordelen med Maiden er at alle konsertene er bra uansett. De kara vet å gi alt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 når man snakker om band merch... fikk denne i posten i dag ^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er jeg slem om jeg skriver at den var forferdelig stygg? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skitfeit stoner doom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå