Batnobbit Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har også lite kjenskap ti Funeral Doom, men har hørt første platen av Ahab. En av de beste platene jeg har hørt, får en syk atmosfære det er på den platen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Har noen noe god Funeral Doom og anbefale? Tyranny Esoteric Skepticism Moss Takk! Thergothon er bra ja, har plata dems i hyllen her et sted. Lenge siden jeg har hørt den nå. Da synes jeg du skal ta et gjenhør med plata. Et stort mesterverk! Også sjekker du ut demoen. Også sjekker du ut nevnte Stabat Mater, samt Worship's "Last Tape Before Doomsday". Rimelig heftig demo, for å si det mildt. Bandet har også gitt ut en veldig bra split med Stabat Mater, og både Stabat Mater og Worship har gitt ut split med Mournful Congregation, som du likte veldig godt. Så det kan jo være noe å sjekke ut for deg? Skal sjekke ut Worship og Stabat Mater! Takk til deg og! Endret 20. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Diverse funeral doom som ikke har blitt nevnt enda: Fallen Unearthly Trance Wormphlegm Endret 20. januar 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sykt for en stemning det ser ut til å være på konsertene til Blind Guardian! http://www.youtube.com/watch?v=Zklqr1xj32Q Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Diverse funeral doom som ikke har blitt nevnt enda: Unearthly Trance Unearthly Trance er utrolig herlig. Men er bare debuten som kan kastes inn under Funeral Doom, men langt ifra et "rent" Funeral Doom band. Men helt enig uansett. Funeral Doom med en dose Black Metal, uten å væræe i nærheten av band som Nortt. Flott band! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har bare førsteskiva, så er ikke sikker på hvordan resten er. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Har faktisk en split Ep med Unearthly Trance og Aldebaran. Kurante saker det. Over til en annne nyhet: Nytt Necros Christos album Kan laste ned en Preview sang her: www.van-gbr.de/samples/NecrosChristos_NecromatiqueNun.mp3 Skal vist komme i mars. Mars blir en veldig bra måned! Endret 20. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ah, flott! Har spilt Triune Impurity Rites farlig mye Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Sykt for en stemning det ser ut til å være på konsertene til Blind Guardian! http://www.youtube.com/watch?v=Zklqr1xj32Q Fant faktisk den videoen i går, tror det kunne vært en plass å være Tror faktisk jeg slenger meg inn i denne tråden, Så heisann! Så hvordan er stemningen her inne til Sommerens Iron Maiden konsert? noen som skal? Endret 20. januar 2011 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg har vært på BG-konsert i Tyskland, det er noe helt spesiellt. De bruker publikum som et ekstra instrument, det er lange perioder der Hansi ikke synger og publikum bare kliner til selv i speedmetal-sangene deres. De har en svært spesiell status blant tyskere. Og Hansi har beholdt den raspete stemmen helt siden begynnelsen, det er ganske utrolig. Her fra Tokyo Tales i 1993: http://www.youtube.com/watch?v=xcq7hRKj8ZU Jeg er klar som et nykokt egg til Maiden i sommer. Alice Cooper som "support" til ogmed. Lurer på hva den karen spiller for tiden. 70-talls sclägers? Eller det mere heavy greiene han hadde hits med på 80 og 90-tallet? (Poison, Bed of Nails, Be my Frankenstein, Hey stoopid). Det mere kjipe som kom på 2000-tallet? Litt av alt? Time vill sjåvv Endret 20. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 åh faen! Hadde nesten helt glemt maiden til sommeren! Vurderer også sterkt å stikke på Sweden Rock også, ser ut til å bli en rimelig heftig lineup der. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 True metal! \m/ http://www.youtube.com/watch?v=fBwPOKq9k88 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Blir i første omgang Manowar i sverige på meg, derreter er det enten Norway Rock eller Wacken. BG, Avantasia,Iced Earth, Priest, Tsjuder, Kreator, Exodus, Sodom, Triosphere, og Vreid! Aiai det er mye bra på wacken i år! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Liten heads-up til "Ulver" fans: Konsert på Sentrum Scene Fredag 0100 i forbindelse med By:Larm http://www.bylarm.no/nor/artists/9000 Er også konsert på Rockenrollfeller senere i nærmere påsken: http://rockefeller.no/rf160411.html Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 wee Håper de drar med seg Virus da Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror faktisk jeg slenger meg inn i denne tråden, Så heisann! Så hvordan er stemningen her inne til Sommerens Iron Maiden konsert? noen som skal? Maiden it is. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hm..kommer Manowar innom Norge også? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Siden den eneste konserten de skal ha i Skandinavia denne turneen er i Gøteborg tviler jeg veldig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hnf, Ulver i Oslo. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg synes det var overraskende at Rhapsody skal spille på wacken. De har spilt noe live, men ikke mye i forhold til andre band. Ettersom jeg var fanatisk opptatt av dem før blir jeg nødt til å benytte sjangsen. Endret 21. januar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå