Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Igjen, nå er folk forskjellige. Jeg får fysisk smerte når jeg hører falsk spilling. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er ikke snakk om å være fisefin, men heller hvordan jeg er oppvokst. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg er veldig fornøyd med at jeg kan takle både "flinkis"- og "uflinkis"-musikk. Veldig fornøyd med det. Men det at noen er superflinke, betyr ikke at jeg automatisk liker musikken, på samme måte som at skitne og lite samspilte band ikke automatisk er bra. Men jeg dømmer selvfølgelig ikke et band pga. hvor flinke de måtte være til å spille på sine instrumenter. Skal LITT mer til enn det, gitt. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg dømmer musikken først etter selve musikken og ideene, ikke nødvendigvis hvor godt de spiller den. Gode melodier og låtideer > widdlididdli og show off. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Altså, jeg syns selvsagt at en god låt er viktig, men jeg føler at DT får jackpot både på ferdigheter og på å lage en god låt. For meg er det det beste jeg får tak i. Jeg er også stor fan av sideprosjektene deres (Liquid Tension Experiment / Transatlantic). Men føler på meg at dagen idag blir en DJ Tiesto-dag. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg likte DT til "A change of season". Har ikke hørt dem særlig siden. Hvis jeg er sugen på flinkiser, setter jeg på litt Nile. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Pre-order hos Plastichead på vinylutgaven av Fallen nå. Regner med den går fort Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Pre-order hos Plastichead på vinylutgaven av Fallen nå. Regner med den går fort Bestilte i går! Har veldig store forventninger, kansje jeg må jekke dem ned litt i fare for og bli skuffet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Om du liker god Funeral Doom blir du ikke skuffet. Nydelig skive! Digger også vokalen som er sykt dyp. Direkte deilig! Og mens vi snakker om Funeral Doom. Noen fans av kongene av Funeral Doom, Thergothon, her? Stream from the Heavens må vel sies og være den ultimate Funeral Doom-skiva, mens demoen Fhtagn-nagh Yog-Sothoth er enda bedre. Sykt, sykt fett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 De mener ikke bandet Fallen, men Burzums kommende skive. Men ja, Fallen er knallgodt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åååååja! Belus var jo ei virkelig bra skive, så jeg gleder meg masse til "Fallen". Men jeg håper den blir bittelitt styggere enn hva Belus ble. Litt styggere produksjon som skjuler detaljene litt mer, og en litt røffere vokal. Men Belus ender uansett på en femmer. Knallsterk skive, og jeg har veldig store forhåpninger til den nye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har dere noen eksempler på band som spiller dårlig, men alikavel er bra? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Children of Bodom, Det gamle ofcourse. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Ey! Noen som vet om det finnes et stort bilde av hele dragen på Reptilian-albummet til Keep of Kalessin? Endret 18. januar 2011 av CoffinKriz Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Google images - Keep of Kalessin reptilian - stor bildestørelse. voila http://www.nuclearbl...g?x=1000&y=1000 edit: Finnes nok ikke bilder av dragen i sin helhet nei. Endret 18. januar 2011 av michael691 Lenke til kommentar
saddams_madame Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 sorry leste bare overskriften kæm faan e d som bænge nån i hode tenke du kjæft, øre eller næse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå