Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med at jeg kan takle både "flinkis"- og "uflinkis"-musikk. Veldig fornøyd med det.

Men det at noen er superflinke, betyr ikke at jeg automatisk liker musikken, på samme måte som at skitne og lite samspilte band ikke automatisk er bra.

Men jeg dømmer selvfølgelig ikke et band pga. hvor flinke de måtte være til å spille på sine instrumenter. Skal LITT mer til enn det, gitt.

Lenke til kommentar

Altså, jeg syns selvsagt at en god låt er viktig, men jeg føler at DT får jackpot både på ferdigheter og på å lage en god låt. For meg er det det beste jeg får tak i. Jeg er også stor fan av sideprosjektene deres (Liquid Tension Experiment / Transatlantic).

Men føler på meg at dagen idag blir en DJ Tiesto-dag. :p

Lenke til kommentar

Om du liker god Funeral Doom blir du ikke skuffet. Nydelig skive! Digger også vokalen som er sykt dyp. Direkte deilig!

Og mens vi snakker om Funeral Doom. Noen fans av kongene av Funeral Doom, Thergothon, her? Stream from the Heavens må vel sies og være den ultimate Funeral Doom-skiva, mens demoen Fhtagn-nagh Yog-Sothoth er enda bedre. Sykt, sykt fett!

Lenke til kommentar

Åååååja! :whistle:

Belus var jo ei virkelig bra skive, så jeg gleder meg masse til "Fallen". Men jeg håper den blir bittelitt styggere enn hva Belus ble. Litt styggere produksjon som skjuler detaljene litt mer, og en litt røffere vokal. Men Belus ender uansett på en femmer. Knallsterk skive, og jeg har veldig store forhåpninger til den nye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...