Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Og Dream Theater er sånn ca. tidenes kjedeligste band. Uff!

Kjedelig i hvilken forstand egentlig? Ja, det er kanskje ikke det bandet som oppfordrer til Moshpits og lignende, men bandet er jævlig gode på hva de driver med. Er ikke så rart at fanbasen til DT består av voksne personer med forkjærlighet for teknisk god musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig i hvilken forstand egentlig? Ja, det er kanskje ikke det bandet som oppfordrer til Moshpits og lignende, men bandet er jævlig gode på hva de driver med. Er ikke så rart at fanbasen til DT består av voksne personer med forkjærlighet for teknisk god musikk.

Jeg blir like oppgitt hver gang noen begrunner sin elsk for DT med at de er dyktige musikere.

Alestorm er helt konge. Det første albumet deres er enkelt og greit en perle innen "morrometall".

edit:

Jeg har ikke nevnt noen sang, bare mentaliteten til mange metalheads. Du er vel eneste som ikke forsto det.

Det er hittil det dårligste forsøket jeg har sett på å ro seg unna en dustete påstand. Du quoter et innlegg med en sangtittel, nevner sangtittelen, skriver noe som er tatt ut fra sangens tekst og forsøker deretter å påstå du ikke pratet om sangen. Ja, er nok jeg som er "dum" som ikke forsto at du pratet om noe annet enn nettopp sangen du pekte til flere ganger i innlegget ditt.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
edit:

Jeg har ikke nevnt noen sang, bare mentaliteten til mange metalheads. Du er vel eneste som ikke forsto det.

Det er hittil det dårligste forsøket jeg har sett på å ro seg unna en dustete påstand. Du quoter et innlegg med en sangtittel, nevner sangtittelen, skriver noe som er tatt ut fra sangens tekst og forsøker deretter å påstå du ikke pratet om sangen. Ja, er nok jeg som er "dum" som ikke forsto at du pratet om noe annet enn nettopp sangen du pekte til flere ganger i innlegget ditt.

Virkelig? Jeg hadde absolutt ingen problemer med å forstå hva Ginecólogo Necrolamedor mente, og jeg sier meg helt enig i det han sa.

Lenke til kommentar

Virkelig? Jeg hadde absolutt ingen problemer med å forstå hva Ginecólogo Necrolamedor mente, og jeg sier meg helt enig i det han sa.

Enig i at det er idiotisk å skulle være kamerat med noen kun pga musikksmaken er jeg også, misforstå meg rett.

Alestorm er flaut ræva. Noe av det grusomste jeg noensinne har hørt.

Deg om det.

Lenke til kommentar

Sikkert en gyldig grunn, men et dårlig grunnlag spør du meg. Så lenge musikken jeg hører på låter bra, spiller det ingen rolle hvor gode de som spiller den er på intstrumentene sine. Og det er veldig vanlig for utøvende musikere å kunne å spille instrumenter.

Lenke til kommentar

En ting er å være en teknisk dyktig musiker.

Noe annet er å være i stand til å lage god musikk.

Det første medfører ikkje automatisk det andre, og det andre er ikkje alltid avhengig av det første.

Når det gjelder DT, så var de i flere år mitt absolutte favorittband. Men eg synest ikkje de lager så god musikk lenger. Og det er ikkje fordi de er dårlige musikere.....

Lenke til kommentar

Er ikke det en gyldig grunn til å like et band? At de faktisk kan å spille instrumenter?

Nei. At de lager musikk du liker er en gyldig grunn. Hvor gode de er til å spille har ingenting med saken å gjøre.

Akkurat som Dunderbeist, ikke veldig gode tekninsk, men jævelig fet musikk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...