Bytex Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 "Brothers of metal" og ditten og datten er faen meg tamt. Selv om en person hører på metal er han faen meg ikke min venn. Makan til tullsjit. Uansett er det jævlig lite konstruktivt å bare sitte og slenge dritt til hverandre i denne tråden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 mange som er her i tråden ser på seg selv som tr00 hardbarkede metal huer der den eneste tr00 musikken er den mest obskure og minst tilgjengelige. Jeg har samme oppfatning som deg. og har kanskje samme infallsvinkel til metal som du. More mainstream, less tr00 obscure leet derp music. Bra post forresten. ^This. Slenger i samme slengen med ett bidrag fra min sjanger, thrash metal: http://www.youtube.com/watch?v=YBbD75tOwfk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal se Exodus i sommer. Gleder meg som pokker. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Da var Solefald, Enslaved, Shining og Ihsahn nominert til Spellemann. Ikke dårlig. Ikke at det gjør meg noe, men lurer på grunnen til utelatelsen av Dimmu Borgir... Endret 17. januar 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da var Solefald, Enslaved, Shining og Ihsahn nominert til Spellemann. Ikke dårlig. Ikke at det gjør meg noe, men lurer på grunnen til utelatelsen av Dimmu Borgir... Det nye albumet dems sugde alt som går an å suge da.. Blei veldig skuffa, for jeg gledet meg veldig til albumet. Men så hørte jeg bare dritt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mitt største ønske er å kunne sett dette her for real: http://www.youtube.com/watch?v=aDACorIaxNw Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fuck tr00 elitist. (selvom jeg er en) (neida) hør på det man liker. Men jeg skjønner tr00heads hvis det er band som Sonic Syndicate f.eks. Men jeg hører på masse fra Anaal Nathrakh til Amorphis (som jeg kaller det selv: Gay metal) som den her f.eks.: http://www.youtube.com/watch?v=bwrZsfVAxaQ Ingen tvil om at Amorphis har beveget seg i en annen retning, og det er synd. Liker det gamle dem har laget så godt, og er det jeg kommer til å forbinde med dem. Dette f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=sf4oCrIUixY&feature=related Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da var Solefald, Enslaved, Shining og Ihsahn nominert til Spellemann. Ikke dårlig. Ikke at det gjør meg noe, men lurer på grunnen til utelatelsen av Dimmu Borgir... Håper Enslaved vinner, da dette er min favoritt ut av disse fire. Mest sannsynligvis er det Shining som kommer til å stikke unna med prisen, og det fortjener de absolutt også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 "Brothers of metal" og ditten og datten er faen meg tamt. Selv om en person hører på metal er han faen meg ikke min venn. Makan til tullsjit. Om du tar de sangene der 100% seriøst er det nok du som er "tullsjit". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ikke nevnt noen sang, bare mentaliteten til mange metalheads. Du er vel eneste som ikke forsto det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fy faen Witchfinder General er fett! Flere som har sansen for dem? http://www.youtube.com/watch?v=JvxAjkKTge8 Og dette burde være noe de fleste kunne (burde) like! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ikke nevnt noen sang, bare mentaliteten til mange metalheads. Du er vel eneste som ikke forsto det. Kunne ikke vært mer enig. Bare fordi en person hører på metal er han da faen ikke no venn av meg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Håper ikke denne har blitt postet enda. Herlig Mercyful Fate-aktig retrometall. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tror ghost er postet en drøss med sider tilbake. Fantastisk plate i alle fall! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ghost er fantastisk. Spiller i Oslo en uke etter Inferno mener jeg. Noe slikt ihvertfall. Blir gull! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg sier bare: Lite slår slår DT! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ghost er veldig bra, men "Mercyful Fate-aktig retrometall"? VIrkelig? Det her er jo Rock med en god dose Pop. Minimalt med Metall å spore på den skiva. Og spør du meg er det kun den okkulte stemningen som er sammenlignbar. Men helt klart, ei utrolig bra skive er det. Liten tvil om akkurat det. Og Dream Theater er sånn ca. tidenes kjedeligste band. Uff! Endret 17. januar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare for å drive litt reklame, ser at platekompaniet har salg på en rekke gode metallalbum. Nærmest hele diskografier til enkelte band. Noe som fanget min oppmerksomhet var ny versjon av Panzerfaust. Der følger det med en bonus cd med kommentar av Fenriz gjennom alle sangene. "and I'll have me some mouth tobacco - snus!" Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ghost er veldig bra, men "Mercyful Fate-aktig retrometall"? VIrkelig? Det her er jo Rock med en god dose Pop. Minimalt med Metall å spore på den skiva. Og spør du meg er det kun den okkulte stemningen som er sammenlignbar. Men helt klart, ei utrolig bra skive er det. Liten tvil om akkurat det. Og Dream Theater er sånn ca. tidenes kjedeligste band. Uff! Joda, er egentlig enig i litt av det du sier. Nå vil jeg egentlig ikke starte verdens lameste diskusjon om Ghost hverken er metall eller, men hvis var nødt til å de i en sjanger, så ville jeg ha valgt metall. At det kan sammenlignes med Mercyfull fate er i alle fall udiskudabelt: http://www.youtube.com/watch?v=ZBChVwjmOSo Endret 17. januar 2011 av Crippled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå