Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en telefon: Sett på NRK. Der var faen meg Keep of Kalessin med Rybak. (låner bildet litt)

[Fjernet bilde fra quote]

Hva er neste? Justin Bieber med Dimmu Borgir?

det var ikke det verste jeg hadde hørt. men ikke bra.........

tror dette var enda et mediastunt og det trenger vel begge?

Lenke til kommentar

Har aldri klart å finne ut hva som er så fascinerende med band hvor vokalisten skal brøle lavest mulig. Blir jo bare en smørje av ord av det. Men men.

Hørte du bare de 4 første sekundene eller?

Nei hørte ca halve sagen. Så jeg fikk med meg at vokalen ikke bare var nede i det mørkeste spektret. Men det forandrer likevel ganske lite for min del. Har som nevnt over aldri klart å få taket på death metal hvor de prøver å gå så lavt så mulig. Hvis jeg skal høre på Death, så blir det i mer melodiøse baner som Opeth og Swallow the Sun.

Lenke til kommentar

Har aldri klart å finne ut hva som er så fascinerende med band hvor vokalisten skal brøle lavest mulig. Blir jo bare en smørje av ord av det. Men men.

Hørte du bare de 4 første sekundene eller?

Nei hørte ca halve sagen. Så jeg fikk med meg at vokalen ikke bare var nede i det mørkeste spektret. Men det forandrer likevel ganske lite for min del. Har som nevnt over aldri klart å få taket på death metal hvor de prøver å gå så lavt så mulig. Hvis jeg skal høre på Death, så blir det i mer melodiøse baner som Opeth og Swallow the Sun.

De er vel ganske høyt oppe i screaminga også, men ok. Kan skjønne at du ikke liker det, men personlig syns jeg det er fett så lenge det ikke går gjennom hele sangen. Men skal jeg høre på deathmetal så hører jeg på Children Of Bodom o.l.

Lenke til kommentar

Er den bra? Hangmans' Hymn var jo kul, men favoritten min er enten den Higeaki (? den på japansk) EPen eller Imaginary Sonicscape.

Har bare hørt Hangman's Hymn. Det er noe av det samme, bare med litt lengre sanger og en mye skitnere produksjon også. To vokalister på denne platen også, jeg likte den veldig godt. Anbefaler deg og sjekke den ut om du likte HH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...