Anathema Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Kunne godt vart dobbelt så lenge for min del. Hender jeg spoler gjennom hele låta for å komme til slutten. Det er herlig å få trommehinnene trykket inn av den outroen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siste 3 1/2 minutt i Deliverance av Opeth er noe av det feteste som noensinne er laget spør du meg. Dei kunne berre kutta det ned til 20 sekund. Same kjedelege ulla. Noe sier meg at du ikke liker Meshuggah? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som veit om noe som er like depressivt som My Dying Bride? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som veit om noe som er like depressivt som My Dying Bride? HIM? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som veit om noe som er like depressivt som My Dying Bride? HIM? Spar meg Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Neurosis er MYKJE meir depressivt og mørkt enn MDB. Og mykje betre, ikkje minst. Dog, så er det absolutt ikkje same stil, men alle bør høyre på Neurosis. Oppsummering av innlegget mitt: bla balblalbla Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siste 3 1/2 minutt i Deliverance av Opeth er noe av det feteste som noensinne er laget spør du meg. Dei kunne berre kutta det ned til 20 sekund. Same kjedelege ulla. Noe sier meg at du ikke liker Meshuggah? Det vesle eg har høyrt har ikkje vore all verda, så du kan nok ha rett i det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kikka litt rundt på last.fm nå oh Draconian hørtes ikke så dårlig ut. Men det var liksom 30 sekunder da så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det vesle eg har høyrt har ikkje vore all verda, så du kan nok ha rett i det. Er lov det Noen som veit om Blood Red Throne har gitt ut de to nyeste på plast(vinyl)? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kikka litt rundt på last.fm nå oh Draconian hørtes ikke så dårlig ut. Men det var liksom 30 sekunder da så jeg vet ikke. Ja, riktig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En av de feiteste videoene ever. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En av de feiteste videoene ever. Fixed Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kikka litt rundt på last.fm nå oh Draconian hørtes ikke så dårlig ut. Men det var liksom 30 sekunder da så jeg vet ikke. Var noe snakk om Draconian i Backstage for rundt et års tid sida. Sjekk det ut. Nå trenger jeg noe ny Stoner eller Doom. Hiv lenker! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fixed Enda bedre hvordan de beskriver videoen selv: We spent sereval billion dollars on it, and it shows! It took us appr. 50 year to complete which is a serious amount of time, considering the fact that we all had 16 full time jobs each, on the side during those 50 years of recording! What was most time-consuming was that we wanted to shoot it with us having erected penises! Since we wore pants, they don't show, but it's very reassuring for us to know we were all hard during the entire video! We know you agree! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Kikka litt rundt på last.fm nå oh Draconian hørtes ikke så dårlig ut. Men det var liksom 30 sekunder da så jeg vet ikke. Draconian er noe i samme gate som MDB, med en noe mer gotisk stemning. Absolutt verdt å sjekke ut, The Burning Halo-skiva er en virkelig godsak. edit: er det forresten noen andre her inne som skal på Ahab-konserten i kveld? Endret 30. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 edit:er det forresten noen andre her inne som skal på Ahab-konserten i kveld? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 edit:er det forresten noen andre her inne som skal på Ahab-konserten i kveld? Glad i 18årsgrenser skjønner jeg? =D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Meget. Sikkert fint for dere. Ikke like fint for meg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kikka litt rundt på last.fm nå oh Draconian hørtes ikke så dårlig ut. Men det var liksom 30 sekunder da så jeg vet ikke. Draconian - The Cry of Silence =win. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg digger faktisk de to siste låtene på sisteskiva, nemlig "On Sunday They Will Kill The World" og "The Forever Queen". Gleder meg til å kjøpe "Where Lovers Mourn"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå