weebl Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Oh I like! I like that a lot! lenge siden jeg har hørt noe om wintersun - time osv. får en sånn duke nukem forever feeling rundt det albumet Jari er er ferdig med alt, så nå er det kun mixing igjen. Blir nok sluppet ut nå til våren eller sommer. Med mindre han vil legge til en WINTERsun følelse ved å slippe det rundt neste vintertider har ikke kisen miksa og styrt i mange år allerede? jeg tror han har ramla av lasset og rota til alt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Eyh, Vowels, om du kommer på Altaar har du en plass å bo. :> Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen her som har alle albumene til Glittertind? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er ganske fristende, men togturen tar så uendelig lang tid. Pluss at jeg har sett dem før! Men om det blir noe så sier jeg ifra Takk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Noen her som har alle albumene til Glittertind? Har det siste, Landkjenning. Brukbart det! Var faktisk på den aller første konserten til Glittertind i april i fjor her i Haugesund, var stemning som bare det! Slik musikk funker best Live. Vowels: Herlig lang tur det! Hehe. Endret 12. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Glittertind's Til Dovre Faller er brukbar. Veldig bra faktisk, og den avslutter til og med med et par spor som grenser til symfonisk Black Metal. Bra voirspiel-EP. Demoen Mellom Bakkar Og Berg, og albumene Evige Asatro og Landkjenning synes jeg er direkte flaue. Utrolig dårlige utgivelser, spør du meg. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Listen din, ja. Lycantrophe, har du virkelig ingen andre ting å gjøre enn å kverulere? Skaff deg et liv, sjekk finn eller ebay eller noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Du kan jo ta fly, Vowels. Koster noen kroner mer, men hele reisen er unnagjort på halvannen time (75,- fra Værnes - Trondheim). Ellers ser jeg jo prisaspektet av det, blir fort dyrt. :o Har ikke hørt Glittertind siden Bakkar&Berg, det var ganske kjipe greier da. @TENT: Det var jo stort sett bare vås. Jeg sier det bare som det er. Endret 12. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Listen din, ja. Lycantrophe, har du virkelig ingen andre ting å gjøre enn å kverulere? Skaff deg et liv, sjekk finn eller ebay eller noe. Når man poster en metal-spotifyliste her inne regner jeg med det er for å få tilbakemelding? Tror de fleste her inne er enige om at den er helt krise. TheSoapmaker vet nok at omtrent ingen her inne er spesielt opptatt av In Flames, Disturbed etc. Blir litt samme greia som jeg skulle kommet i hip-hop tråden med en "best of rap" liste som kun inneholder 50cent og Lil Wayne. PS: Om du har planer om å være frekk mot noen i fremtiden anbefaler jeg deg å bruke noe annet enn "Skaff deg et liv, let på ebay.." regla. Er også lurt å skifte avatar, da skjønner ikke folk med en gang at du er en premenstruell trettenåring. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Listen din, ja. Lycantrophe, har du virkelig ingen andre ting å gjøre enn å kverulere? Skaff deg et liv, sjekk finn eller ebay eller noe. Når man poster en metal-spotifyliste her inne regner jeg med det er for å få tilbakemelding? Tror de fleste her inne er enige om at den er helt krise. TheSoapmaker vet nok at omtrent ingen her inne er spesielt opptatt av In Flames, Disturbed etc. Blir litt samme greia som jeg skulle kommet i hip-hop tråden med en "best of rap" liste som kun inneholder 50cent og Lil Wayne. PS: Om du har planer om å være frekk mot noen i fremtiden anbefaler jeg deg å bruke noe annet enn "Skaff deg et liv, let på ebay.." regla. Er også lurt å skifte avatar, da skjønner ikke folk med en gang at du er en premenstruell trettenåring. Hadde jeg visst at ingen var så begeistret for In Flames, Disturbed osv tror jeg ikke at jeg hadde lagt ut lista. Jeg hadde INGEN anelse om at dere ikke likte det. Og det Avenged Sevenfold-disseopplegget begynner å bli gammalt. Grow up! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Noen er det jo alltid, men det er jo jevnt over lite å være begeistret for. For å være on topic får jeg vel slenge ut en halv repost fra månedsstafetten min, nemlig Dead Shell of Universe. Stilig serbisk bm, tjooh. http://www.myspace.com/deadshellofuniverse Endret 12. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du kan jo ta fly, Vowels. Koster noen kroner mer, men hele reisen er unnagjort på halvannen time (75,- fra Værnes - Trondheim). Ellers ser jeg jo prisaspektet av det, blir fort dyrt. :o Har ikke hørt Glittertind siden Bakkar&Berg, det var ganske kjipe greier da. @TENT: Det var jo stort sett bare vås. Jeg sier det bare som det er. Muligens, men jeg snakker om i hver eneste tråd du skriver, innholder innleggene dine kun klaging og kverulering. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Må si meg enig med Tentpole her... 2 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Da har du ikke hørt mye dumt i livet, whatsoever. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg ble invitert på et SU-møte, så joda, det har jeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Når man legger ut en spotify-liste så må man da så absolutt tåle å høre negative kommentarer? Jævla morsomt om alle skal være enige i alt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Når man legger ut en spotify-liste så må man da så absolutt tåle å høre negative kommentarer? Jævla morsomt om alle skal være enige i alt. Ja, selvfølgelig kan man være uenig. Men man trenger ikke være spydig, am I right? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Legger man ut en liste må man forvente kommentarer, verre er det ikke. Men over til en annen sak: Det svirrer mange rykter om nytt Burzum album, allerede i mars 2011. Viss dette stemmer er det jo bare til og glede seg! Info: http://www.plastiche...target=BYE008CD Endret 12. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå