Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Oh I like! I like that a lot!

lenge siden jeg har hørt noe om wintersun - time osv. får en sånn duke nukem forever feeling rundt det albumet

Jari er er ferdig med alt, så nå er det kun mixing igjen. Blir nok sluppet ut nå til våren eller sommer. Med mindre han vil legge til en WINTERsun følelse ved å slippe det rundt neste vintertider

har ikke kisen miksa og styrt i mange år allerede?

jeg tror han har ramla av lasset og rota til alt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har alle albumene til Glittertind? :p

Har det siste, Landkjenning. Brukbart det!

Var faktisk på den aller første konserten til Glittertind i april i fjor her i Haugesund, var stemning som bare det!

Slik musikk funker best Live.

Vowels: Herlig lang tur det! Hehe.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Glittertind's Til Dovre Faller er brukbar. Veldig bra faktisk, og den avslutter til og med med et par spor som grenser til symfonisk Black Metal. Bra voirspiel-EP. Demoen

Mellom Bakkar Og Berg, og albumene Evige Asatro og Landkjenning synes jeg er direkte flaue. Utrolig dårlige utgivelser, spør du meg.

Lenke til kommentar

Du kan jo ta fly, Vowels. Koster noen kroner mer, men hele reisen er unnagjort på halvannen time (75,- fra Værnes - Trondheim). Ellers ser jeg jo prisaspektet av det, blir fort dyrt. :o

Har ikke hørt Glittertind siden Bakkar&Berg, det var ganske kjipe greier da.

@TENT: Det var jo stort sett bare vås. Jeg sier det bare som det er.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Listen din, ja.

Lycantrophe, har du virkelig ingen andre ting å gjøre enn å kverulere? Skaff deg et liv, sjekk finn eller ebay eller noe.

Når man poster en metal-spotifyliste her inne regner jeg med det er for å få tilbakemelding? Tror de fleste her inne er enige om at den er helt krise. TheSoapmaker vet nok at omtrent ingen her inne er spesielt opptatt av In Flames, Disturbed etc. Blir litt samme greia som jeg skulle kommet i hip-hop tråden med en "best of rap" liste som kun inneholder 50cent og Lil Wayne.

PS: Om du har planer om å være frekk mot noen i fremtiden anbefaler jeg deg å bruke noe annet enn "Skaff deg et liv, let på ebay.." regla. Er også lurt å skifte avatar, da skjønner ikke folk med en gang at du er en premenstruell trettenåring.

Lenke til kommentar

Listen din, ja.

Lycantrophe, har du virkelig ingen andre ting å gjøre enn å kverulere? Skaff deg et liv, sjekk finn eller ebay eller noe.

Når man poster en metal-spotifyliste her inne regner jeg med det er for å få tilbakemelding? Tror de fleste her inne er enige om at den er helt krise. TheSoapmaker vet nok at omtrent ingen her inne er spesielt opptatt av In Flames, Disturbed etc. Blir litt samme greia som jeg skulle kommet i hip-hop tråden med en "best of rap" liste som kun inneholder 50cent og Lil Wayne.

PS: Om du har planer om å være frekk mot noen i fremtiden anbefaler jeg deg å bruke noe annet enn "Skaff deg et liv, let på ebay.." regla. Er også lurt å skifte avatar, da skjønner ikke folk med en gang at du er en premenstruell trettenåring.

Hadde jeg visst at ingen var så begeistret for In Flames, Disturbed osv tror jeg ikke at jeg hadde lagt ut lista. Jeg hadde INGEN anelse om at dere ikke likte det. Og det Avenged Sevenfold-disseopplegget begynner å bli gammalt. Grow up!

Lenke til kommentar

Du kan jo ta fly, Vowels. Koster noen kroner mer, men hele reisen er unnagjort på halvannen time (75,- fra Værnes - Trondheim). Ellers ser jeg jo prisaspektet av det, blir fort dyrt. :o

Har ikke hørt Glittertind siden Bakkar&Berg, det var ganske kjipe greier da.

@TENT: Det var jo stort sett bare vås. Jeg sier det bare som det er.

Muligens, men jeg snakker om i hver eneste tråd du skriver, innholder innleggene dine kun klaging og kverulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...