Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ikkje jeg, har ikke hørt noe på det bandet. Må bare friste dere: Gjett hvem som fikk tak i en kopi av denne? Satan's Satyrs - Undead at WMUC. Lp limitert til 40. Tapen er limitert til 100 Årets feteste utgivelse er allerede ute Både Lpn og kassett på vei! Endret 10. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) EY, du må si ifra om sånt. Er det fler igjen? Endret 10. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ikke av lpn, forsvant før jeg fikk gitt noe beskjed :/ Var heldig og fikk en av de siste. men tapen er det mer av! Go for it! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Gi meg link til hvor jeg får kjøpt tapen da e:nvm, fant mailen. Helt mongoloid å limitere til 40 av LP forresten, håper jeg rekker å få tak i en tape Endret 10. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hehe, er veldig dårlig gjort og lage så få, ja. Sendte deg en PM og. Endret 10. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hm, da må jeg nok ha meg en kopi av den! Noe erfaring med det 'Panopticon' bandet? Virker jo ganske interessant! Panopticon er helt konge spør du meg. Gitt ut 2 fullengdere pluss et samlealbum i 2010, med sanger fra diverse spliter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Blasphemy Black Witchery Morbosidad Krigshumør. Sleng pikken din inni meg og kall meg smurf! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hppbSN2KhL4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gleder meg til nytt album av moonsorrow, ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Blasphemy Black Witchery Morbosidad Krigshumør. Sleng pikken din inni meg og kall meg smurf! Sitter og hører på nyeste plata til Black Witchery nå, brutalt fett! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gleder meg til nytt album av moonsorrow, ikke lenge igjen nå Gleder meg til den, altså! Liker at det er litt flere sanger denne gangen. Trenger ikke flere plater med to lange. Noen kjærlighet for Mercyful Fate her? Sitter og hører på Don't Break the Oath, og tenker at det slår nesten all annen heavy metal fra samme tiår. Unikt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) To første platene til Mercyful Fate er rent gull. Absolutt favoritt plater fra den tiden. 'Welcome Princess of Hell' gir meg frysninger hver gang, så utrolig fet sang! Men hele plata er på det stadie! Endret 10. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kunne ikke vært mer enig! Satan's Fall som er det største Mercyful Fate-mesterverket for meg, da, selv om Melissa ikke helt klarer å slå Don't Break the Oath på stemning. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mercyful Fates to første er helt herlige, men debuten vinner lett. Stooooor skive! Og jeg gleder meg veldig til nye Moonsorrow-albumet kommer. Om det er ei låt på 70 minutter eller 60 minutter fordelt på 7 låter bryr jeg meg ingenting om, så lenge musikken er bra. Moonsorrow har aldri skuffet meg, og jeg tror det her blir en av årets beste album. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tips til noe svartmetal i samme gate som Faanefjell? http://www.youtube.com/watch?v=CDRqMSoOIqY Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Metal Legacy w/ Mayhem, Marduk, Nifelheim Live @ Strømstad, Sverige, 26 Februar 2011 Fettttt! Greit å bo fem minutter fra svenskegrensa noen ganger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Gremh. Hadde vært fett å dra på. Satt opp mine nyinnkjøpte høytalere i dag. Skulle testkjøre med Shadows of the Sun for så å finne ut at stiften har blitt borte under frakt. :< Endret 11. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har hørt litt på Uriah Heep i det siste, og jeg må si jeg er irritert på meg selv for å ikke ha hørt mere på dem tidligere! http://www.youtube.com/watch?v=52l0y4aUHmg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Uriah Heep har så mye bra, kan si jeg har vokst opp med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå