Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Niklas Kvarforth. Fyren hadde massive problemer med psyken, men fikk behandling, en håndfull med medisiner og stæsj, og etter det jeg vet så funker fyren mye bedre i dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Megafitte og herpes så jævla fett Dødsengel er. Hekta, hekta, hekta. This. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Megafitte og herpes så jævla fett Dødsengel er. Hekta, hekta, hekta. This. Word, Alongside Choronzon og Ecstatic Horror er så evig bra Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvilket Dødsengel-album burde jeg starte med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du fikk nettopp listet opp tre, skal vi fortelle deg hvordan du skal puste også? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du fikk nettopp listet opp tre, skal vi fortelle deg hvordan du skal puste også? Kun to som er nevnt. Alongside Choronzon og Ecstatic Horror Start med Mirium Occultum, og liker du det så er det bare og kjøre på med resten! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Du fikk nettopp listet opp tre, skal vi fortelle deg hvordan du skal puste også? Oh no you didn't! Det beste albumet er ikke nødvendigvis det letteste å begynne med. Edit: Takker, Skogslik! Endret 8. januar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du fikk nettopp listet opp tre, skal vi fortelle deg hvordan du skal puste også? Kun to som er nevnt. Alongside Choronzon og Ecstatic Horror Start med Mirium Occultum, og liker du det så er det bare og kjøre på med resten! Ikke nok med det, de ovennevnte er ikke engang album. Og ja, Mirium Occultum. Helt sinnsykt bra skive! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Har blitt ganske så hekta på skagos i det siste. Har kun Ast, er EPene og assosierte verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har blitt ganske så hekta på skagos i det siste. Har kun Ast, er EPene og assosierte verdt å sjekke ut? Jeg lurer på det samme, men jeg tviler på at det er så mange Skagos-fans i Norge som får til å svare på det her, hehe. Men Ást er nydelige saker, og jeg håper de får ut enda et album snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har kun Ást selv, ikke hørt noe av det andre utgivelsene. Men liker veldig godt den platen. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Splitten med Panoptic anbefales. Blir regnet av metalheads mange som fjorårets beste split. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hm, da må jeg nok ha meg en kopi av den! Noe erfaring med det 'Panopticon' bandet? Virker jo ganske interessant! Endret 9. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Panopticon er ganske bra ja, definitivt verdt en lytt: http://www.youtube.com/watch?v=IjsmwHgD-ds Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wow, det der likte jeg! Da blir det og sjekke ut det bande for fullt fremover. Ser og at den plata der er ute på vinyl, yey! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GUBz-1F_Fyk mmmmmm, kule saker EDIT: noen som vet om andre band som spiller lignende musikk, forresten? Endret 9. januar 2011 av Flaringo Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har fått helt dilla på Ahab - Call of the Wretched Sea, etter at jeg fikk den til jul. Er den nyeste skiva verdt og sjekke ut? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja! Selv liker jeg den første best, men 'The Divinity of Oceans' er veldig bra den og. Kan netsen garantere at du liker den om du liker første. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kult, den skal anskaffes. Når jeg det første er i gang, har noen fått hørt den nyeste av Sigh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå