Herpeederpee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er konge. Gleder meg til å se hva som skjer videre med Gorgoroth. Håper de får gitt ut det livealbumet de skulle gi ut (syns jeg hørte rykter om det.) Gleder meg forøvrig til det nye Taake-albumet og. Blir sinnsykt spennende å se hva resultatet blir. =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det noen som veit om en side hvor man kan se alle sangene som har blitt spilt på Headbanger's Ball. Jeg har en sang fra mars jeg lurer på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Footjob - Worst crap ever! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Footjob - Worst crap ever! Ingen, medrekna dei sjølv, kan ta det der seriøst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har hørt verre ting enn det der as. edit: Er Hardcore Punk-bandet Terror noe å sjekke ut? Endret 29. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 http://www.heavymetal.no/searchResults.asp...l&sa=Search hm.no poster ukens playlist og program hver uke. Her er alle postene jeg fant om HBB. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sto ikke noe fra mars der da Får prøve å g00gle litt mer jeg da Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hmm..Blir mye å sjekke ut. Noen plate-anbefalinger? Cynic - Focus Immolation - Unholy Cult Death - Human Atheist - Unquestionable Presence Suffocation - Pierced from Within Astomatous - The Beauty of Reason Cryptopsy - None So Vile Diskord - Doomscapes Gorguts - Obscura Lykathea Aflame - Elvenefris Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som kjenner til Withering Surface? Kom tilfeldigvis over sangen Breed What You Kill og ble litt småhekta. Mulig fremtoningen var litt småsutrete, men det overlever man. Bestilte nettop et album fra ebay, så får vi se om bandet som helhet er noe jeg kan like. Hvis ikke har jeg et gratis album liggende.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva syns folket om de nye sangene til Demonaz da? Litt annerledes, men jeg digga det! Demonaz myspace Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Helt greit at han prøver seg på noe annet enn Immortal, men de låtene der var på grensen til patetisk dårlig og intetsigende. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flørtar han med folket i Nightwish? Det der var tragisk ræva. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da var "Hardingrock - Grimen" og "Vader - Litany" bestilt. Gleder meg til å motta Vader-skiva. Sangen Bytex linket til fra skiva for en stund siden var utrolig fet. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da var "Hardingrock - Grimen" og "Vader - Litany" bestilt. Gleder meg til å motta Vader-skiva. Sangen Bytex linket til fra skiva for en stund siden var utrolig fet. Litany er fin. Grimen er.. ..på nivå med Knut Storbukås' verk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg hører jævlig mye på Grimen. Knall skive De får fram skikkelig norsk folkestemning Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Grimen er.. ..på nivå med Knut Storbukås' verk. Hardingrockskiva har jeg ingen forventninger til, så håper på å bli positivt overrasket. Har merket at det er endel uenigheter ang. kvaliteten der, så får satse på at jeg liker den. Det er verdt et forsøk i det minste. Hva syns folket om de nye sangene til Demonaz da? Det lille jeg klarte å høre var utrolig kjedelige greier. Endret 30. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siste 3 1/2 minutt i Deliverance av Opeth er noe av det feteste som noensinne er laget spør du meg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siste 3 1/2 minutt i Deliverance av Opeth er noe av det feteste som noensinne er laget spør du meg. Dei kunne berre kutta det ned til 20 sekund. Same kjedelege ulla. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Siste 3 1/2 minutt i Deliverance av Opeth er noe av det feteste som noensinne er laget spør du meg. Dei kunne berre kutta det ned til 20 sekund. Same kjedelege ulla. Det er repetivt ja, men jeg liker at et parti, gjerne et riffparti varer lengre enn 20 sekunder. Da som regel riffet er det tøffeste i en sang spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå