Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Det er da like normalt og kalle det Vintersolverv.

Nei. Vintersolverv og julaften er hverken samme dag eller samme greie. Å påstå at en feirer vintersolverv med julemat, gaver og pynt er bare tull.

 

Ikke det jeg sier.

''Jul er navnet på den opprinnelige, hedenske feiringen av midtvinterdagen i norden, senere også av den kristne høytiden og festen til minne om jesu kristi fødsel''

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det jeg sier.

''Jul er navnet på den opprinnelige, hedenske feiringen av midtvinterdagen i norden, senere også av den kristne høytiden og festen til minne om jesu kristi fødsel''

Som heller ikke var hva vi pratet om. Det er en forskjell på å mene at en feirer vintersolverv når en feirer jul, og på feire vintersolverv. Hvor navnet kommer fra har lite med diskusjonen å gjøre, da de to feiringene er og har alltid vært ytterst forskjellig.

Du sa det er normalt å kalle jul for vintersolverv, noe som strengt tatt ikke stemmer. At jul og vintersolverv er to veldig forskjellige ting styrker ikke saken din.

 

edit:

og det var strengt tatt ikke jul, men et ord som lignet.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Rett skal være rett ;)

 

Men kanskje vi burde bevege tråden tilbake til metallens verden?

 

Joda det er to helt forskjellige ting, så da legger vi den død! :p

 

For og gå litt mer OT:

 

Noen som hører på Woods of Desolation her? Nytt album 25 februar!

Dem skal og gi ut en dobbel cd/Lp med ALT av demo og split matrial + mange demo sanger som aldri er utgitt! Ser frem til!

 

Legger ved en sang fra bandet til dere som vill sjekke det ut

http://www.youtube.com/watch?v=BKqiYGdSJ4U

Lenke til kommentar

Får vel si meg meget fornøyd med 2010 som musikk år, og forventer et mist like bra neste år!

Er enda ,mange utgivelser i år jeg ikke har hørt enda.

 

Utgivelser som jeg vet om og ser frem til:

 

Woods of Desoloation - Torn Beyond Reason

Blasphemophagher - TBA

Elffor - Unblessed Woods ( Ny versjon med 2 nye sanger)

Graveland - Thunderbolt of the Gods

Sargeist/Drowning the Light - Split Ep

Svartrit - IV

Svartrit - V

Svartrit - VI

 

+ det er garantert et lass med utgivelser som ikke er annonsert eller sagt noe om! :w00t:

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Jari er snart ferdig med albumet. Det gjenstår ca. 3 sanger med litt smådeler som må fylles med vokaler og synth/orchestrations og mixing av alle sangene. Det er ikke så lett å rendre disse sangene osv på 32-bit system. Og ikke minst haugevis av lager med orchestrations på sanger som varer jævlig lenge. Dette albumet blir helt sykt.

22373.jpg

Endret av michael691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...